Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
524 885,00 UAH
UA-2020-07-07-002980-b c6c669def59344a8b7b7586ffb7ea6ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Ольга Вікторівна

380963647579 osvita_irpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Ірпінської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143815
Вебсайт: http://www.osvita.irpin.com
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а
Контактна особа: Кузьменко Ольга Вікторівна
380963647579
osvita_irpin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:41
Очікувана вартість: 524 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 624,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Закупівля комп'ютерного обладнання (ноутюуки) для початкових класів нової української школи (70%-кошти державного бюджету; 30%-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:53
ТН_2020_Ноутбуки_НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 12:07
Дата відповіді: 08 липня 2020 13:24
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: поставка товару здійснюється відповідно до додатку №3 ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ)
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 12:07
Дата відповіді: 08 липня 2020 13:34
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Додатку 3 Тендерної документації. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропоноване обладнання відповідає технічному завданню.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002980-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 05 серпня 2020 10:05
Тендерному комітету
Шановний тендерний комітет Управління освіти і науки Ірпінської міської ради.
Просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції згідно протоколу №38, а саме:
- Довідка з зазначенням відкритих поточних рахунків у банку, підпадає під ст.16 Кваліфікаційні критерії. Згідно нової редакції Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вступила в дію 19 квітня 2020 року є - можливість Постачальникам виправити помилки на кваліфікації, прекваліфікації.
Просимо надати нам таку можливість.
- На вимогу строку дії гарантії на ноутбук— 36 місяців від Виробника, було надано строк дії гарантії на ноутбук— 36 місяців від Постачальника. В складі тендерної документації було надано «Гарантійний лист» з Вих.№ 285/5 від 20.07.2020 року, в якому зазначено: «Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002р. № 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»: взаємовідносини виробника, продавця, виконавця визначаються відповідними договорами. В проекті договору зазначено, що ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК надає гарантійне обслуговування на поставлений товар протягом 36 місяців.» Також згідно роздилу «ІІ. Якість товарів» Проекту договору наданого Замовником, а саме:
• 2.4.У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі прихованих недоліків (дефектів), уповноважена особа закладу освіти протягом 15 календарних днів після їх виявлення повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про порядок і терміни усунення прихованих недоліків (дефектів) (далі – Акт). Якщо Постачальник не з’явиться без поважних причин у визначений у повідомленні строк, уповноважена особа закладу освіти має право скласти зазначений Акт без участі Постачальника, або із залученням до складання Акту незалежних експертів, з повідомленням про це Постачальника.
• 2.5.Постачальник зобов’язаний за власний рахунок замінити Товар у строки та в порядку, які визначені в Акті про порядок і терміни усунення виявлених прихованих недоліків (дефектів).
Гарантійні зобов’язання несе Постачальник, а не Виробник. Тому наша пропозиція цілком відповідає чинному законодавству та Проекту договору за цим пунктом.
- В Авторизаційному листі ТОВ «Леново Юкрейн» вказало дійсність гарантійних зобов’язань і наявність сервісної підтримки офіційної сервісної мережі в Україні протягом усього гарантійного строку, без строку гарантії тому що, гарантійний строк виробника на дану модель складає 12 місяців, а вимоги Замовників в закупівлях можуть складати сверхгарантійний термін. Враховуючи що гарантійні зобов’язання зазначаються в укладеному договорі між Замовником і Постачальником, гарантійні зобов’язання несе постачальник, а Виробник надає підтримку Постачальнику на договірних засадах. Також в Авторизаційному листі від ТОВ «Леново Юкрейн» було допущено орфографічну помилку. Ці листи заповнюються за шаблоном, в листі тричі вказана наша компанія, а в четвертому місці зазначення вказана шаблонна помилка.
Просимо розглядати цю помилку як орфографічну.

Також хочемо повідомити що з нами в торги прийшли:
- ФОП Мащенко Марія Михайлівна, яка надала в своїй пропозиції документи замовника і без банківської гарантії. Це було зроблено задля того щоб торги відбулися і переміг ТОВ "ІВК Сервіс", який пішов під бюджет закупівлі.
ТОВ "ІВК Сервіс" запропонувало ноутбук Ноутбук Dell Inspiron 3583 але не надала артикул за яким є можливість перевірити комплектацію. Ми відвідали сайт цієї компанії та виявили, що ціна на Ноутбук Dell Inspiron 3583 з запропонованими характеристиками вказана 7 799 грн. за одиницю. Відповідно ТОВ "ІВК Сервіс" продає в роздріб ці ноутбуки за ціною 7 799 грн. а Замовнику в державну закупівлю за ціною 10 476 грн за одиницю. Відповідно це призведе до розтрати бюджетних коштів в загальній сумі на 133 850 гривень. Також зазначаємо що запропонована ТОВ "ІВК Сервіс" ОС на основі вільного поширення Ubuntu Desktop 18.04, яка не підтримує усі функції при роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, що вимагається Замовником, більш того це програмне забезпечення на основі вільного поширення, виробник якого не надає послуг технічної підтримки, тим паче в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 16:17
стосовно перегляду рішення про дискваліфікацію:
Відповідно до п. 3.3. тендерної документації зазначається, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме в наступних випадках:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вимога «Надати у складі тендерної пропозиції довідку Учасника з зазначенням відкритих поточних рахунків у банку та, якщо рахунки відкриті в декількох банківських установах, довідку з цих банківських установ, в якій зазначено відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами» була зазначена в розділі «2. Забезпечення тендерної пропозиції» і не підпадає під ст.16 «Кваліфікаційні критерії», де можуть вимагатися вимагається один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
стосовно строку дії гарантії:
• Тендерна пропозиція не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації (протокол №38)
Стосовно гарантійного листа та авторизаційного листа:
• Останнім часом збільшилась кількість постачальників, які виконують взяті на себе гарантійні зобов’язання неналежним чином. Також при відмові постачальника від гарантійних зобов’язань замовник матиме змогу отримати гарантійну підтримку, звернувшись до офіційних сервісних центрів виробника. Для забезпечення закладів освіти якісною технікою зі строком офіційної гарантії у 3(три) роки замовником була висунута вимога щодо надання листа від виробника із зазначенням строку гарантії.
Стосовно орфографічної помилки в Авторизаційному листі:
• У авторизаційному листі від ТОВ «Леново Юкрейн» відсутня інформація про термін гарантії.
Також зазначено, що дійсність гарантійних зобов’язань надана компанії ТОВ "Назва" в рамках зазначеної процедури конкурсних торгів.
Тому тендерним комітетом зазначена назва постачальника не може вважатися як орфографічна помилка.
Стосовно участі в закупівлі інших учасників:
• Участь у відкритих торгах мають право брати необмежена кількість учасників, всіх форм власності та організаційно-правових форм .
Ненаді ФОП Мащенко Марія Михайлівна документи у складі тендерної пропозиції,які вимагались замовником, спричинили відхилення пропозиції даного учасника.
З приводу не надання артикула за яким є можливість перевірити комплектацію:
• Згідно пункту ІІІ Додатку 3 до тендерної документації учасником необхідно надати детальний опис запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, торгової марки та технічних характеристик.
Дана вимога учасником виконана у повному обсязі.
Стосовно цінової політики:
• Учасник не обмежений будь-яким чином пропонувати товар за ціною, яку вважає за потрібне.
Стосовно вільного поширення Ubuntu Desktop 18.04:
• При поставці товару у відповідні навчальні заклади представником управління освіти у присутності представника замовника будуть перевірені всі технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі згідно вимог тендерної документації
При невідповідності зазначених вище параметрів вимогам буде складено відповідний акт та висунута вимога до постачальника з метою заміни товару. У випадку неможливості заміни товару, або відмови постачальника від заміни укладений договір поставки буде розірвано на підставі невідповідності товару умовам договору, зокрема специфікації
Розгорнути Згорнути
відповідь на вимогу про скасування рішення замовника
Номер вимоги: UA-2020-07-07-002980-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 10 серпня 2020 15:01
Оскарження переможця
Зазначаємо що запропонована ТОВ "ІВК Сервіс" операційна система на основі вільного поширення Ubuntu Desktop 18.04, не підтримує усі функції при роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, цю функцію підтримує лише операційна система Windows 10 Pro. Більш того, це програмне забезпечення на основі вільного поширення, виробник якого не надає послуг технічної підтримки, тим паче в Україні, що вимагалось Замовником.
Керуючись п.3 ч.2 ст.22, п.3 ч.1 ст.29, ч.1 ст.30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», вимагаємо:

1) Скасувати рішення про визнання переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" та відкликати (скасувати) повідомлення про намір укласти договір з Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс".
2) Відмінити замовником торгів чи визнати їх такими, що не відбулися.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:51
Учасник ТОВ "ІВК Сервіс" надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним, якісним та кількісним вимогам, які містились у додатку 3 до тендерної документації,де зазначив відповідність запропонованого обладнання вимогам замовника. При поставці товару у навчальні заклади, представником управління освіти у присутності представника замовника будуть перевірені всі технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі згідно вимог тендерної документації. При невідповідності зазначених вище параметрів вимогам тендерної документації та умовам договору про закупівлю, а саме специфікації, буде складено відповідний акт та висунута вимога до постачальника про усунення вказаної невідповідності шляхом заміни товару. Згідно пункту 6.2.5 проекту договору замовник має право відмовитись від прийняття Товару у разі невідповідності його якості, технічного стану і комплектації.

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 10:05
Лист-звернення
05 серпня 2020 10:05
Сторінка сайту

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 15:00
Оскарження переможця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мащенко Марія Михайлівна 524 300,00
UAH з ПДВ
473 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 482 400,00
UAH з ПДВ
482 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 523 800,00
UAH з ПДВ
523 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 10:44
Скан_паспорта_и_ИНН.pdf
22 липня 2020 10:43
свiдоцтво_EП.pdf
22 липня 2020 10:43
виписка_EДРФО.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 11:09
Електронний підпис
22 липня 2020 11:07
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 11:07
Порівняльна таблиця.pdf
22 липня 2020 11:07
Проект договору.pdf
22 липня 2020 11:07
19913 Валтек p7s.7z
22 липня 2020 11:07
Технічна частина.7z

Публічні документи

15 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
15 серпня 2020 13:31
Довідки переможця.pdf
22 липня 2020 10:55
Електронний підпис
22 липня 2020 09:47
Довiдка_рахунок.jpg
22 липня 2020 09:46
Довiдка_кредити.jpg
22 липня 2020 09:45
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
22 липня 2020 09:45
Витяг Протокол НР.pdf
22 липня 2020 09:44
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
22 липня 2020 09:44
Наказ Фролова Ю.М.pdf
22 липня 2020 09:43
Лист для клієнтів.pdf.p7s
22 липня 2020 09:43
Лист для клієнтів.pdf
22 липня 2020 09:40
Банківська ліцензія.pdf
22 липня 2020 09:32
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мащенко Марія Михайлівна

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мащенко Марія Михайлівна
#2073118806
Відхилено 473 500,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:52
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 482 400,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 09:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 523 800,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
523 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 13:39
договір 18.08-2020 (Ноути).pdf укладений
18 серпня 2020 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 523 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 300,00 UAH)