Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт приміщення житлового корпусу №1 (заміна віконних та дверних блоків на металопластикові), що знаходиться за адресою: Чернігівська область, Корюківський район с. Дачне вул.. Світла, 3)
Очікувана вартість
810 703,20 UAH
UA-2020-07-07-002713-a 2aae3b373ca04b90b5baa66586af1022
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Макаренко

+380465735503 kmakarenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03189908
Місцезнаходження: 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
Контактна особа: Тетяна Макаренко
+380465735503
kmakarenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:35
Очікувана вартість: 810 703,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 107,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні, якісні та кількісні характеристики більш детально в документації торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення житлового корпусу №1 (заміна віконних та дверних блоків на металопластикові), що знаходиться за адресою: Чернігівська область, Корюківський район с. Дачне вул.. Світла, 3) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул.Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 11:41
Заміна вікон.pdf
07 липня 2020 11:41
Проект Договору на капітальний ремонт.docx
07 липня 2020 11:41
Оголошення капітальний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по об'єкту
Дата подання: 08 липня 2020 21:07
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:38
Чи відноситься данний об'єкт до об'єктів , що за класом наслідків належить до об'єктів з середніми та значними наслідками
Відповідь: Будівля відноситься до класу наслідків СС1
Додаток №3
Дата подання: 10 липня 2020 15:33
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:53
Підкажіть, чи вірно вказані ваші вимоги у цьому пункті: "Копію ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на ведення діяльності повязаною з реконструкцією обєктів."?
Відповідь: Саме так
Щодо Додатку №1
Дата подання: 10 липня 2020 16:06
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:43
Замовник, поясніть будь-ласка який саме ремонт передбачено п. 8 Додатку №1? Дякуємо
Відповідь: Ремонт без знімання підвіконних дощок та рам в дерев'яних рублених стінах.
Додаток №3
Дата подання: 10 липня 2020 16:09
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:38
Назва об"єкта вказана капіталтний ремонт, до чого тут діяльність пов"язана з реконструкцією, до того ж об"єкт відноситься до СС1?
Відповідь: Лист Міністерства регіонального розвитку та будівництва і Державної архітектурної інспекції України від 22.01.2009 №22/9-281
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури.
Комплекс робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, визначено статтею 4 зазначеного Закону. Цей комплекс робіт уключає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт.
Питання щодо об"ємів робіт
Дата подання: 10 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 10 липня 2020 17:15
Чому обсяги робіт в п. 10,11,12 Додатку №1 не відпоаідають специфікації елементів заповнення прорізів? також фр1, фр2,Д-3 також не сходяться? Та і взагалі загальний обсяг робіт в додатку 1 -156,57, а в специфікації - 158,952 м2, поясніть будь-ласка? Те саме і по дверним блокам!
Відповідь: Дані вказані в тендерні документації - це дані дефектного акту
Додаток №1
Дата подання: 10 липня 2020 17:16
Дата відповіді: 10 липня 2020 17:25
Вкажіть, будь-ласка, ширину підвіконних дощок та відливів!
Відповідь: Мы працюємо до 17.00, тому маю можливість відповісти на ваше питання в понеділок. Пропоную Вам ознайомитися з документацією торгів більш детально в кабінеті завідуючого господарством, та особисто оглянути об'єкт капітального ремонту!
Уточнення
Дата подання: 11 липня 2020 13:55
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:39
Замовник, уточніть, будь-ласка, по який саме об"ємам робіт готовути пропозицію, по специфікації чи дефектному акту?
Відповідь: В специфікації вказані дані з дефектного акту, тому цінову пропозицію готувати згідно специфікації, тобто згідно дефектного акту
невідповідність об!ємів
Дата подання: 13 липня 2020 10:46
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:58
Замовник, вкажіть будь-ласка, ширину відливів та підвіконних дошок.
Відповідь: Ширина відливу 150мм - 90,52м.п., підвіконні дошки 400мм -42,8м.п. та 500мм -43,8м.п.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 587 000,00
UAH з ПДВ
562 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 598 000,00
UAH з ПДВ
574 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" 679 200,89
UAH з ПДВ
649 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горбач М.В. 770 551,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна 767 902,00
UAH з ПДВ
767 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:05
пропоз_аукц008.pdf
16 липня 2020 20:43
Електронний підпис
16 липня 2020 20:39
витяг.jpg
16 липня 2020 20:39
реестр003.jpg
16 липня 2020 20:39
реестр002.jpg
16 липня 2020 20:39
реестр001.jpg
16 липня 2020 20:39
паспорт+код016.pdf
16 липня 2020 20:39
лист-згода006.pdf
16 липня 2020 20:39
лист щодо ліцензії004.pdf
16 липня 2020 20:39
інформація007.pdf
16 липня 2020 20:39
пропозиція005.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:37
Електронний підпис
16 липня 2020 15:25
Захист довкілля.pdf
16 липня 2020 15:25
Паспорт двері.pdf
16 липня 2020 15:25
Додаток 1.pdf
16 липня 2020 15:25
Підтвердження МТБ.rar
16 липня 2020 15:25
Знамянка.rar
16 липня 2020 15:25
Тростянчик.rar
16 липня 2020 15:25
Уставні.rar
16 липня 2020 15:25
Паспорт вікно.pdf
16 липня 2020 15:25
Дозвільні документи.rar

Публічні документи

17 липня 2020 10:46
Електронний підпис
17 липня 2020 10:46
Якість.pdf
17 липня 2020 10:46
Дилерський договір.pdf
16 липня 2020 16:16
Електронний підпис
16 липня 2020 16:14
Схеми.pdf
16 липня 2020 16:14
Паспорт, ІПН.pdf
16 липня 2020 16:14
ОП2.pdf
16 липня 2020 16:14
ОП 1.pdf
16 липня 2020 16:14
Модель АВК.imd
16 липня 2020 16:14
Ліцензія.pdf
16 липня 2020 16:14
Кошторис.rar
16 липня 2020 16:14
Дозволи.pdf
16 липня 2020 16:14
Відомості з ЄДР.pdf
16 липня 2020 16:14
Витяг ПДВ завірений.pdf
16 липня 2020 16:14
Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 16:14
Виписка.pdf
16 липня 2020 16:14
554 Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 16:14
553 Лист-згода.pdf
16 липня 2020 16:14
550 Характеристики.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 08:57
Електронний підпис
17 липня 2020 08:36
Інфо_достовір.PDF
17 липня 2020 08:36
Довкілля.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_судимість2.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_судимість.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_реквізити.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_працівники.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_податки.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_обладнання.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_кримінал.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_корупція.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_конкуренція.PDF
17 липня 2020 08:35
Довідка_ЄДР.PDF
17 липня 2020 08:35
Гарантійний_лист.PDF
17 липня 2020 08:35
Відгук.pdf
17 липня 2020 08:35
ДЦ лок кошториси.pdf
17 липня 2020 08:35
111.imd
17 липня 2020 08:35
Інвентарні картки.pdf
17 липня 2020 08:35
Договора ЦПХ.pdf
17 липня 2020 08:35
Договір 003-09-19.pdf
17 липня 2020 08:35
Договір 002-12-19.pdf
17 липня 2020 08:35
Дог005-009-19.pdf
17 липня 2020 08:35
Паспорт.pdf
17 липня 2020 08:35
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
17 липня 2020 08:35
Витяг з ЄДР 30052020.pdf
17 липня 2020 08:35
Виписка.pdf
17 липня 2020 08:35
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ"

ФОП Горбач М.В.

ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2486106876
Переможець 562 676,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 15:34

Документи

21 липня 2020 15:34
Електронний підпис
21 липня 2020 15:34
протокол194.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2486106876
562 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 15:34
Електронний підпис
21 липня 2020 15:34
протокол194.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 12:04
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:40
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:07
локальний кошторис.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:07
локальний кошторис.pdf укладений
09 жовтня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 13:23
графік виконання робіт.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 13:21
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 13:32
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 13:23
графік виконання робіт.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 16:06
Договірна ціна.pdf укладений
13 серпня 2020 16:05
графік.jpeg укладений
13 серпня 2020 16:05
Дефектний Акт.pdf укладений
13 серпня 2020 16:05
Локальний кошторис.pdf укладений
13 серпня 2020 16:05
Зведений кошторис.pdf укладений
13 серпня 2020 16:05
Договір 49.pdf укладений
13 серпня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.4 Договору №49 від 13 серпня 2020 року «Підрядник» та «Замовник» дійшли згоди внести зміни до Договору № 49 від «13» серпня 2020р. Змінити п.2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо надання майданчика (фронту робіт) та передачі проектно-кошторисної та дозвільної документації і завершить виконання робіт не пізніше 30 вересня 2020 року» Змінити п. 13.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «13.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє в частині виконання робіт до 30 вересня 2020 року за фактично виконану роботу, прийняту Замовником за актами приймання-передачі виконаних робіт. У разі виникнення обставин, обумовлених в п.3.9. Договору, строк його дії в частині розрахунків продовжується на кілька днів затримки розрахунків, але не більше ніж до 31 грудня 2020 року»;
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: - облицювання металевими нащільниками вхідних дверей та вікон на веранді приміщення житлового корпусу; - облаштування підлоги з керамічних плиток біля вставлених дверей в приміщенні житлового корпусу.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 547 444,74
UAH