Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового дорожнього одягу тротуарної доріжки по вул. Чайковського від буд.12 до буд. 16 м. Першотравенськ Дніпропетровської області (капітальний ремонт)
Очікувана вартість
808 900,00 UAH
UA-2020-07-07-002207-c 83251f2affbe4eff9fdfab4dc248a1c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любовь Макаричева

+380954023228 ykgm-2005@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33063476
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна, 20
Контактна особа: Любовь Макаричева
+380954023228
ykgm-2005@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 13:59
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:16
Очікувана вартість: 808 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 044,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового дорожнього одягу тротуарної доріжки по вул. Чайковського від буд.12 до буд. 16 м. Першотравенськ Дніпропетровської області (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, по вул. Чайковського від буд.12 до буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує попередню оплату Робіт в порядку та на умовах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, у розмірі що не перевищує 30 % вартості Робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт на цілі, визначені договором підряду. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату на придбання матеріалів протягом 60 календарних днів з моменту отримання коштів. По закінченню визначеного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Остаточний розрахунок проводиться після отримання декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3. Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Сторонами зазначених документів та отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 13 липня 2020 09:33
Дата відповіді: 13 липня 2020 10:01
1. Прошу вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва згідно проектної документації. 2. Чи потрібно до аукціону у складі пропозиції електронних торгів подавати договірну ціну з розрахунками?
Відповідь: 1.При розробці робочого проекту по об'єкту «Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового дорожнього одягу тротуарної доріжки по вул.Чайковського від буд.12 до буд.16 м.Першотравенськ Дніпропетровської обл. (капітальний ремонт)» згідно Постанови Кабінету Міністрів України №557 від 27.04.2011р. і ДСТУ Н Б В. 1.2-16:2013 «Визначення класів наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва» прийнята 2 (друга) категорія складності. Згідно ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ» об'єкт відноситься до класу СС1.


2.Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) робочих днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами, визначеного замовником у технічному завданні, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг на об’єкті замовника, а саме:

- Договірна ціна (тверда);
- Пояснювальна записка;
- Дефектний акт;
- Локальні кошториси;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- Відомість ресурсів до локального кошторису;

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-002207-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Дата подання: 03 серпня 2020 15:42
Пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1) Пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції.
Учасник ТОВ "БК АРАКС", не надано в складі пропозиції листів-згод від працівників, персональні дані яких зазначені ним в файлі «Довідки та листи.PDF».
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому, така пропозиції Учасники підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".

2) Пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено що для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники надають договір на вивезення будівельних відходів (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020).
Учасником ТОВ "БК АРАКС" не надано в складі пропозиції договір на вивезення будівельних відходів (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020).
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому, така пропозиції Учасники підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".

3) Пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасником ТОВ "БК АРАКС" не надано в складі пропозиції документальне підтвердження перебування виконроба в трудових відносинах з учасником.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому, така пропозиції Учасники підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Визнавши переможцем учасника ТОВ "БК АРАКС", Замовник порушив положення пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимагаємо прийняти рішення про скасування рішення про визнання учасника ТОВ "БК АРАКС" переможцем процедури закупівлі.
У випадку якщо Замовником не буде самостійно скасовано зазначене рішення, залишаємо за собою право оскаржити вказані дії Замовника до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 15:41
Розглянувши Вашу вимогу від 03.08.2020 щодо наявності причин для відхилення пропозиції учасника ТОВ «БК АРАКС» за предметом закупівлі «Відновлення елементів благоустрою - улаштування нового дорожнього одягу тротуарної доріжки по вул. Чайковського від буд.12 до буд. 16 м. Першотравенськ Дніпропетровської області (капітальний ремонт)» від 07.07.2020 № UA-2020-07-07-002207-c на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", повідомляємо наступне.
Щодо ненадання листів-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівниками ТОВ «БК АРАКС» - відповідно до умов додатку 3 вищезазначеного Оголошення листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції.
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «БК АРАКС» надавав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.07.2020 № 409-4.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Враховуючи той факт, що одне й те саме прізвище, ім’я та по батькові може мати не одна особа, неможливо стверджувати, що така інформація дозволяє ідентифікувати конкретну особу. Для ідентифікації фізичної особи крім прізвища, ім’я та по батькові необхідні й інші дані, наприклад, паспортні дані, місце проживання тощо.
Персональних даних працівників Учасника в зазначеній довідці чи в будь-яких інших документах не оприлюднено. Крім того, ТОВ «БК АРАКС» у складі своєї пропозиції, надано довідку від 16.07.2020 № 409-20 з аргументацією причини неподання зазначених листів-згод на здійснення обробки персональних даних з посиланням на норми чинного законодавства України.
Щодо відсутності договору на вивезення будівельних відходів, відповідно до умов Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники надають договір на вивезення будівельних відходів (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020). Тобто, головною вимогою цього пункту є вивезення будівельних відходів при здійсненні робіт з капітального ремонту тротуарної доріжки. Учасником ТОВ «БК АРАКС» у складі пропозиції надано довідку від 16.07.2020 № 409-17, в якій надано роз’яснення причин ненадання зазначеного договору. ТОВ «БК АРАКС» повідомлено, що вивезення будівельних відходів буде здійснюватися орендованим автотранспортом, зазначеним у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 16.07.2020 № 409-5.
Щодо ненадання учасником ТОВ «БК АРАКС» документального підтвердження перебування виконроба у трудових відносинах з учасником, повідомляємо, довідкою про наявність працівників відповідної класифікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.07.2020 № 409-4 зазначено виконавця робіт (що є повною назвою від скорочення «виконроб»), який знаходиться в трудових відносинах з учасником ТОВ «БК АРАКС» постійно.
Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «БК АРАКС» згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ" 799 800,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДКОМ" 750 108,46
UAH з ПДВ
649 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК АРАКС" 779 900,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 799 621,32
UAH з ПДВ
745 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гемма" 789 894,37
UAH з ПДВ
769 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 13:07
Електронний підпис
21 липня 2020 13:06
Цінова пропозиція 2.pdf
21 липня 2020 13:04
Електронний підпис
21 липня 2020 13:01
Цінова пропозиція 2.pdf
21 липня 2020 13:01
Кошторис 2.pdf
21 липня 2020 13:01
Кошторис 2.pdf
21 липня 2020 11:30
Електронний підпис
21 липня 2020 11:26
Електронний підпис
21 липня 2020 08:25
Електронний підпис
21 липня 2020 08:24
Персональні дані.pdf
21 липня 2020 08:24
Аналогічний договір.pdf
20 липня 2020 15:45
Електронний підпис
20 липня 2020 15:41
працівники.pdf
15 липня 2020 10:08
Електронний підпис
15 липня 2020 10:07
2_Право підпису.pdf
15 липня 2020 10:07
Розрахункі.pdf
15 липня 2020 10:07
1.МТБ.pdf
15 липня 2020 10:07
26_фін. звит.pdf
15 липня 2020 10:07
7.7_Вивоз мусора.pdf
15 липня 2020 10:07
9_паспорт.pdf
15 липня 2020 10:07
договір.pdf
15 липня 2020 10:07
2.працівники.pdf
15 липня 2020 10:07
7.3_Ліцензія.pdf
15 липня 2020 10:07
1_статут.pdf
15 липня 2020 10:07
8_Протокол.pdf
15 липня 2020 10:07
Пропозиція.pdf
15 липня 2020 10:07
7.1_гарантийний лист.pdf
15 липня 2020 10:07
7.6_захист довкілля.pdf
15 липня 2020 10:07
30_довидки банка _1_.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 13:06
Електронний підпис
27 липня 2020 12:49
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf
27 липня 2020 12:49
Календарний план.pdf
27 липня 2020 12:49
ДОГОВІРНА ЦІНА1.pdf
27 липня 2020 12:48
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
27 липня 2020 12:48
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
16 липня 2020 18:46
цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 18:46
субпідрядники.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 29.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 28.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 27.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 26.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 25.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 24.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 23.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 22.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 21.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 20.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 19.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 18.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 17.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 16.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 15.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 14.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 13.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 12.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 11.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 10.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 9.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 8.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 7.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 6.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 5.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 4.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 3.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 2.pdf
16 липня 2020 18:46
Статут лист 1.pdf
16 липня 2020 18:46
працівники.pdf
16 липня 2020 18:46
обладнання.pdf
16 липня 2020 18:46
наявність досвіду.pdf
16 липня 2020 18:46
Накз про призначення.pdf
16 липня 2020 18:46
захист довкілля.pdf
16 липня 2020 18:46
довідка вересень 1.pdf
16 липня 2020 18:46
відгук.pdf
16 липня 2020 18:46
витяг єдиний податок.pdf
16 липня 2020 18:46
виписка1.pdf
16 липня 2020 18:46
виписка.pdf
16 липня 2020 18:46
аналогічний договір3.pdf
16 липня 2020 18:46
аналогічний договір2.pdf
16 липня 2020 18:46
аналогічний договір1.pdf
16 липня 2020 18:46
аналогічний договір.pdf
16 липня 2020 18:46
акт за серпень2.pdf
16 липня 2020 18:46
акт за серпень1.pdf
16 липня 2020 18:46
акт за серпень.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень3.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень2.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень1.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень 4.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень 3.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень 2.pdf
16 липня 2020 18:46
акт вересень 1.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 10:10
Електронний підпис
17 липня 2020 10:09
Цінова пропозиція.PDF
17 липня 2020 10:09
Статут.PDF
17 липня 2020 10:09
Рішення власника.pdf
17 липня 2020 10:09
Проект договору.pdf
17 липня 2020 10:09
Охорона праці.pdf
17 липня 2020 10:09
Охорона праці наказ.pdf
17 липня 2020 10:09
Опис_статут.pdf
17 липня 2020 10:09
Наказ призначення.pdf
17 липня 2020 10:09
Договір 45.pdf
17 липня 2020 10:09
Договір 45 Відгук.PDF
17 липня 2020 10:09
Договір 45 Акт 2.pdf
17 липня 2020 10:09
Договір 45 Акт 1.pdf
17 липня 2020 10:09
Довідки та листи.PDF
17 липня 2020 10:09
Відомості ЄДРПОУ 22.06.pdf
17 липня 2020 10:09
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
17 липня 2020 10:09
Витяг з ЄДРПОУ 24.03.pdf
17 липня 2020 10:09
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 09:29
Електронний підпис
17 липня 2020 09:27
Розрахунки.pdf
17 липня 2020 09:27
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 09:27
Статут Учасника.pdf
17 липня 2020 09:27
проект договору.pdf
17 липня 2020 09:27
пояснення щодо лиц..pdf
17 липня 2020 09:27
Наказ Конова.pdf
17 липня 2020 09:27
МТБ.pdf
17 липня 2020 09:27
лист-згода Конова.pdf
17 липня 2020 09:27
информ. характ..pdf
17 липня 2020 09:27
захист. еколог..pdf
17 липня 2020 09:27
Договір Докукін.pdf
17 липня 2020 09:27
дов. субп..pdf
17 липня 2020 09:27
дов. про учасника.pdf
17 липня 2020 09:27
дов. про прац..pdf
17 липня 2020 09:27
дов. про досвід.pdf
17 липня 2020 09:27
дов. податк..pdf
17 липня 2020 09:27
дов. охорон. пр..pdf
17 липня 2020 09:27
Відгук.pdf
17 липня 2020 09:27
Відгук №2.PDF
17 липня 2020 09:27
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 09:27
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 17:13
Електронний підпис
15 липня 2020 17:12
Документ_ЄДР_1006890884.zip
15 липня 2020 17:12
21. Лист-згоди.pdf
15 липня 2020 17:12
16. Лист-відгук.jpg
15 липня 2020 17:12
6. Фін. звіт та баланс.pdf
15 липня 2020 17:12
4. Дозвіл та ліцензія.pdf
15 липня 2020 17:12
3. Протокол, Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"

ТОВ "БК БУДКОМ"

ТОВ "БК АРАКС"

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВ "Гемма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"
#31688222
Відхилено 620 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 10:13
ТОВ "БК БУДКОМ"
#42659618
Відхилено 649 999,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:51
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
Переможець 650 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 10:17

Документи

24 липня 2020 10:13
Електронний підпис
24 липня 2020 10:07
протокол.pdf

Документи

29 липня 2020 15:51
Електронний підпис
29 липня 2020 15:48
протокол.pdf

Документи

03 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:14
протокол 55.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:14
протокол 55.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:02
допугода2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 09:51
д.угода 85.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 09:42
календ.графік.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:22
договір 85.PDF укладений
06 серпня 2020 17:05
дог 85.PDF укладений
06 серпня 2020 10:14
дог 85.PDF укладений
05 серпня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання договору 15.10.2020
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни виконаних обсягів робіт на об"єкті
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 645 174,82
UAH (в тому числі ПДВ 107 529,14 UAH)