Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
328 264,56 UAH
UA-2020-07-07-001691-a e43e92633dc542019b77ba21faf33bd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:30
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:09
Очікувана вартість: 328 264,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 641,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, загальноосвітні навчальні заклади Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про тендерну пропозицію
Дата подання: 08 липня 2020 18:47
Дата відповіді: 09 липня 2020 17:47
добрий день. якщо учасник не планує залучати субпідрядника/співвиконавця, чи необхідно надавати інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: .Згідно п.7.1 тендерної документації «7.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 323 244,00
UAH з ПДВ
323 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІДІ ЛІНК" 327 000,00
UAH з ПДВ
327 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 15:11
Електронний підпис
28 липня 2020 15:10
Документи на переможця
28 липня 2020 15:10
Відсутність судимості
22 липня 2020 12:23
Електронний підпис
22 липня 2020 12:14
Технічний опис.7z
22 липня 2020 12:14
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 12:14
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "СІДІ ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 323 244,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
323 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:04
дод угода 4.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 14:58
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:54
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:26
дод угода 2.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:39
Дод угода 1.PDF зміни до договору
17 серпня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 16:11
Дог184 ВАЛТЕК.pdf укладений
13 серпня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із зміною реквізитів замовника, сторони домовились викласти п.13 "Юридичні адреси та реквізити сторін" в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із затримкою фінансування витрат замовника сторони домовились внести зміни в п.4.1 та викласти у новій редакції: "4.1 Строк поставки товару - до 31 жовтня 2020р".
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із покращенням якості предмета закупівлі Сторони домовились внести зміни у додаток 1. Специфікація та викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із затримкою фінансування витрат замовника сторони домовились внести зміни в п.4.1. та викласти в новій редакції: Строк поставки товару до - 31 листопада 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 323 244,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 874,00 UAH)