Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий, тумба з шухлядами на колесах, шафа з полицями, шафа для одягу, підсистемник
Очікувана вартість
26 805,00 UAH
UA-2020-07-07-001374-b 7044bb9160424161b846e2691fa7133b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432664039 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432664039
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Найменування КНП "Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги"
Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 01982749
Місцезнаходження вул. Київська, буд. 68, м. Вінниця, Вінницька обл., 21032, Україна
Категорія підприємства, установи, організації та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (одержувач бюджетних коштів)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
4 шт.
Тумба з шухлядами на колесах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 шт.
Шафа з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт.
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 шт.
Підсистемник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 липня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Квітчук Андрій Анатолійович
#2690403595
Переможець 26 805,00
UAH
07 липня 2020 11:30

Документи

07 липня 2020 11:30
Електронний підпис
07 липня 2020 11:30
Звіт столи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 11:55
Дод угода1 від 09.07 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 11:35
Договір 8.pdf укладений
07 липня 2020 11:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл письмовий 3 шт. 1 495,00
UAH
Тумба з шухлядами на колесах 4 шт. 2 430,00
UAH
Шафа з полицями 3 шт. 3 100,00
UAH
Шафа для одягу 1 шт. 2 700,00
UAH
Підсистемник 3 шт. 200,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл письмовий 3 шт. 1 495,00
UAH
Тумба з шухлядами на колесах 4 шт. 2 430,00
UAH
Шафа з полицями 3 шт. 3 100,00
UAH
Шафа для одягу 1 шт. 2 700,00
UAH
Підсистемник 3 шт. 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 30 серпня 2020
Сума оплати за договором: 26 805,00
UAH