Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку по пр. Металургів, 10 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 190 510,00 UAH
UA-2020-07-07-000947-b 23508303c3c5459b94eb15da3fd37803
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 10:42
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 10:42
Початок аукціону: 23 липня 2020 11:52
Очікувана вартість: 3 190 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку по пр. Металургів, 10 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Металургів, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-21" 2 669 301,60
UAH з ПДВ
2 669 301,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС" 3 186 000,00
UAH з ПДВ
3 086 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОБУДІМПОРТ" 3 190 490,20
UAH з ПДВ
3 190 490,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 10:02
Електронний підпис
21 липня 2020 17:48
5 Статут та опис.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:15
Довідка МВС.pdf
22 липня 2020 09:56
Електронний підпис
21 липня 2020 18:16
Електронний підпис
21 липня 2020 18:15
5.2.2. Таблиця 6.pdf
21 липня 2020 18:15
2.1. Опис.pdf
21 липня 2020 18:15
2. Статут ВАС 2019.pdf
21 липня 2020 18:15
14. Лист-гарантія.pdf
21 липня 2020 18:15
11. Дозвіл.rar
21 липня 2020 18:15
10. Ліцензія.rar

Публічні документи

21 липня 2020 15:21
виписка.pdf
21 липня 2020 15:21
витяг.pdf
21 липня 2020 15:21
єдрпоу.pdf
21 липня 2020 15:21
наказ.pdf
21 липня 2020 15:21
опис.pdf
21 липня 2020 15:21
протокол.pdf
21 липня 2020 15:21
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМК-21"

ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"

ТОВ "ТЕПЛОБУДІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПМК-21"
#35980070
Відхилено 2 669 301,60
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:03
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"
#30938181
Переможець 3 086 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"
#30938181
3 086 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:01
Акт укладений
24 грудня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 13:42
М10.ДПК_ДУ_3.pdf зміни до договору
30 липня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:30
М10_ДУ2.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:37
ДУ1_М10.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 10:07
Договір укладений
21 серпня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: М10/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: М10/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: М10/ДПК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 071 495,15
UAH (в тому числі ПДВ 511 915,85 UAH)