Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки комерційних вузлів обліку багатоквартирних будинків
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-07-000246-a 639b321afdcf4d3ea48b6c83f14d7f89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пишеніна Тетяна Петрівна

0680910931 JURIST91@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КП "Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство"
Код ЄДРПОУ: 31948866
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, 8
Контактна особа: Пишеніна Тетяна Петрівна
0680910931
JURIST91@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 11:16
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт.
Послуги з повірки комерційних вузлів обліку багатоквартирних будинків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за обсягами наданих Послуг здійснюються щляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку на відповідний об'єкт Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:02
Перелік змін.docx
08 липня 2020 15:02
підтвердження ст 17.docx
08 липня 2020 15:02
Додаток 3.docx
08 липня 2020 15:02
додаток 2 списки.xlsx
08 липня 2020 15:02
додаток 2.docx
08 липня 2020 15:02
ТД - за новою редакцією.docx
07 липня 2020 08:47
підтвердження ст 17.docx
07 липня 2020 08:47
Додаток 3.docx
07 липня 2020 08:47
додаток 2.docx
07 липня 2020 08:47
додаток 2 списки.xlsx
07 липня 2020 08:47
ТД - за новою редакцією.docx
08 липня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:02
Перелік змін.docx
08 липня 2020 15:02
підтвердження ст 17.docx
08 липня 2020 15:02
Додаток 3.docx
08 липня 2020 15:02
додаток 2 списки.xlsx
08 липня 2020 15:02
додаток 2.docx
08 липня 2020 15:02
ТД - за новою редакцією.docx
07 липня 2020 08:47
підтвердження ст 17.docx
07 липня 2020 08:47
Додаток 3.docx
07 липня 2020 08:47
додаток 2.docx
07 липня 2020 08:47
додаток 2 списки.xlsx
07 липня 2020 08:47
ТД - за новою редакцією.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо п.6 додатку 2 до ТД
Дата подання: 07 липня 2020 17:42
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:36
Для надання ремонтних вставок просимо вказати по кожному комплекту кількість вставок, умовний диаметр, тип підключення (різьбові або фланцеві) (шаг різблення або діаметр фланців), кількість отворів в фланцах для монтажа вставок.
Відповідь: Умовні діаметри витратомірних дільниць використовуються у комплекті тепловодолічильників стандартизовані вимогам EN, відповідають ряду типорозмірів тепловодолічильників Ергомера625 вказані на сайті виробника НПП Ергомера www.ergomera.dp.ua
Запитання щодо п.8 додатку 2 до ТД
Дата подання: 07 липня 2020 17:43
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:30
Згідно п.8 додатку 2 до ТД комплексна повірка тепловодолічильників включає – підготовку до повірки, повірку та наладку. Просимо надати роз'яснення що входить в підготовку до повірки та згідно якого документа повино проводити роботи (послуги).
Відповідь: Підготовка до повірки включає саме виконання технічного обслуговування вузлів обліку перед самою повіркою.
Запитання щодо п.10 додатку 2 до ТД
Дата подання: 07 липня 2020 17:44
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:22
Відповідно до п.10 додатку 2 до ТД Виконавець під час надання послуг використовує власні витратні матеріали. Просимо надати уточнення що мається на увазі при зазначені «власні витратні матеріали».
Відповідь: В разі надання послуг з повірки витратомірних дільниць не на місці експлуатації Виконавець використовує власні матеріали (встановлення, ремонт вставок витратомірних дільниць на період їх повірки).
Запитання щодо п.12 додатку 2 до ТД
Дата подання: 07 липня 2020 17:45
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:42
У п.12  додатку 2 до Тд зазначено що Результати повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки  оформлюються відповідно до діючих вимог, інших послуг – відповідно до встановленого у Виконавця порядку. Згідно п.4.9.4 інструкції з експлуатації Повірка проводиться у відповідності з методикою повірки «Тепловодосчётчики Эргомера – 625. Методика поверки ЭУС625.00 МП ». Просимо додати до тендерної документації текст вищезазначеної методики для оцінювання можливості проведення робіт (послуг) згідно предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Комунальному підприємстві "Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство" методики повірки ЭУС625.00 МП»
не має. Але Ви можете звернутися до виробника тепловодолічильників НПП Ергомера за посиланням www.ergomera.dp.ua, щоб Вам надали текст вищезазначеної методики для оцінювання можливості проведення робіт (послуг) згідно предмета закупівлі.
Запитання щодо п.3 додатку 2 до ТД
Дата подання: 07 липня 2020 17:45
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:18
Відповідно до п.3 додатку 2 до ТД Надання послуг здійснюється поетапно, згідно заявок Замовника. Для здійснення точного розрахунку просимо вказати якими саме етапами планується надання послуг. Просимо уточнити кількість та строки надання ЗВТ у кожній партії.
Відповідь: Надання послуг здійснюватиметься поетапно по 10-15 вузлів обліку в залежності від наявності у Виконавця ремонтних вставок витратомірних дільниць. При відсутності ремонтних вставок повірку витратомірних дільниць виконати на місці експлуатації.
Запитання щодо підпункту 5 п.13 додатку 2 до ТД
Дата подання: 07 липня 2020 17:46
Дата відповіді: 08 липня 2020 10:55
Підпунктом 5 п.13 додатку 2 до ТД зазначено що у складі пропозиції потрібно надати в електронному вигляді (скан-копії у форматі pdf) детальну калькуляцію вартості повірки та ремонту на кожний об’єкт, однак у технічному завданні не передбачено надання послуг з ремонту ЗВТ. Просимо привести у відповідність вищезазначений підпункт.
Відповідь: Комунальне підприємство "Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство" приведе у відповідність підпункт 5 п.13 додатку 2 до ТД внесенням зміндо тендерної документації.
Щодо відповіді Замовника відносно п.8 додатку 2 до ТД
Дата подання: 08 липня 2020 15:46
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:42
Згідно відповіді Замовника відносно п.8 додатку 2 до ТД: Підготовка до повірки включає саме виконання технічного обслуговування вузлів обліку перед самою повіркою. Зауважуємо що технічне завдання не містить послуг з технічного обслуговування. Просимо привести у відповідність Вашу тендерну документацію.
Відповідь: Підготовка до повірки здійснюється відповідно до "Руководства по эксплуатации ЭУС 625 Вер.3.2." Технічне обслуговування мається на увазі почистити від пилу та бруду перед самою повіркою.
Щодо відповіді Замовника відносно п.8 додатку 2 до ТД
Дата подання: 08 липня 2020 15:47
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:43
Просимо надати уточнення згідно яких документів відбувається технічне обслуговування
Відповідь: Підготовка до повірки здійснюється відповідно до "Руководства по эксплуатации ЭУС 625 Вер.3.2."
Запитання до технічних вимог
Дата подання: 08 липня 2020 15:48
Дата відповіді: 09 липня 2020 08:46
Для визначення можливості надання послуг просимо надати попередні свідоцтва про повірку ЗВТ або оцінку відповідності, або метрологічну атестацію на кожен прилад зазначений у технічних вимогах
Відповідь: З закінченням міжпровірочного інтервалу виконується перша повірка після вводу в експлуатацію ЗВТ. Паспорта на ЗВТ будуть надані Виконавцю при виконані робіт.
щодо п.12 додатку 2 до ТД
Дата подання: 09 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:31
Згідно Вашої відповіді стосовно п.12 додатку 2 до ТД, для отримання методики повірки від виробника просимо надати інформацію про рік випуску та рік установки теплолічильників зазначених у «додатку 2 списки».
Відповідь: Рік установки тепловодолічильників 2016. Рік випуску вказаний в паспорті. Паспорт буде наданий за потребою Виконавця при здійсненні повірки.
щодо п.12 додатку 2 до ТД
Дата подання: 09 липня 2020 11:54
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:26
Згідно Вашої відповіді стосовно п.12 додатку 2 до ТД зазначаємо, що на сайті виробника тепловодолічильників НПП Ергомера за посиланням www.ergomera.dp.ua методика повірки відсутня. Просимо Вас знайти можливіть надати зазначений документ.
Відповідь: Комунальним підприємством "Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство" на адресу НПП Ергомера направлений лист, щодо надання Методики повірки
ЭУС 625.00МП засобів вимірювальної техніки Ергомера-625. На даний час відповідь відсутня. Пропонуємо Вам також звернутися до НПП Ергомера для надання вищезазначеної методики.
щодо п.8 додатку 2 до ТД
Дата подання: 09 липня 2020 11:55
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:28
Згідно Вашої відповіді відносно п.8 додатку 2 до ТД про те, що Паспорта на ЗВТ будуть надані Виконавцю при виконані робіт, просимо додати даний пункт до проекту договору.
Відповідь: Доброго дня. Договір залишається без змін.
Запитання до проекту договору
Дата подання: 09 липня 2020 12:55
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:28
Відповідно до пункту 3.7 Проекту договору: “Строк поставки товарів або надання послуг - до 15.10.2020 року”. Водночас, згідно п. 1.7 проекту Договору, надання послуг здійснює «Виконавець» поетапно, згідно заявок «Замовника». У зв'язку з вищевикладеним, та враховуючи те, що відповідно до п. 3.6 проекту Договору Виконавець забезпечує виконання робіт (послуг) з повірки ЗВТ протягом 15 робочих днів з моменту надання ЗВТ, просимо доповнити п. 3.1 Договору абзацом наступного змісту: "- останню партію ЗВТ, які підлягають повірці згідно з Договором, та заявку на проведення їх повірки подати Виконавцю у строк не пізніше 15.09.2020".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.3.1 Договору залишається без змін.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН" 379 974,00
UAH з ПДВ
379 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ" 395 965,20
UAH з ПДВ
395 965,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВЛАСОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 10:28
Довідка з МВС.pdf
04 серпня 2020 10:28
Довідка з ДПС.pdf
22 липня 2020 10:28
Електронний підпис
22 липня 2020 10:26
4.2Калькуляція.pdf
22 липня 2020 10:26
3.6Довідка про п9.pdf
22 липня 2020 10:26
2.4.2Відгук2.pdf
22 липня 2020 10:26
2.4.2Відгук1.pdf
22 липня 2020 10:26
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 09:04
Калькуляції 6.pdf
22 липня 2020 09:04
Калькуляції 5.pdf
22 липня 2020 09:04
Калькуляції 4.pdf
22 липня 2020 09:04
Калькуляції 3.pdf
22 липня 2020 09:04
Калькуляції 2.pdf
22 липня 2020 09:04
Калькуляції 1.pdf
22 липня 2020 09:04
ЗВВ та АВ.pdf
21 липня 2020 14:55
Скан акты КПК.pdf
21 липня 2020 14:51
Скан акт Кременчуг.pdf
21 липня 2020 14:51
Скан дог КПК.pdf
21 липня 2020 14:51
Скан дог Кременчуг.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 09:09
аналог догор.pdf
22 липня 2020 09:09
виписка.pdf
22 липня 2020 09:09
Єдиний податок.pdf
22 липня 2020 09:09
Кваліфікація пропоз.pdf
22 липня 2020 09:09
расчетный счет.pdf
22 липня 2020 09:09
Реквізити ФОП Власов.pdf
22 липня 2020 09:09
ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН"

ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"

ФОП ВЛАСОВ ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН"
#37787844
Переможець 379 974,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЕТАЛОН"
#37787844
379 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:00
дод 1 до 245 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 09:31
90.pdf укладений
18 серпня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума за договором № 245 від 17.08.2020 року зменшується на суму 294 462,05 грн.(двісті дев’яносто чотири тисячі чотириста шістдесят дві гривні 05 копійок) з урахуванням пдв та відповідно до фактичних витрат складає 85 511,95 грн. (вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот одинадцять гривень 95 коп.) в тому числі ПДВ 14 251,99 грн. (чотирнадцять тисяч двісті п’ятдесят одна гривня 99 копійок).
Номер договору про закупівлю: 245
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 727,95
UAH (в тому числі ПДВ 21 454,66 UAH)