Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт адміністративної будівлі по вул. Смілянська, 132/3, в м. Черкаси)
Очікувана вартість
194 999,00 UAH
UA-2020-07-06-007302-a 2846d202ba75400ab99d70684e056d56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Наталія Андріївна

+380472632534 dirpark@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Дирекція парків"
Код ЄДРПОУ: 21368856
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3
Контактна особа: Степанюк Наталія Андріївна
+380472632534
dirpark@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:30
Очікувана вартість: 194 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 970 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3. Процедура закупівлі: відкриті торги. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт адміністративної будівлі по вул. Смілянська, 132/3, в м. Черкаси.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 132/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник здійснює оплату за Послуги, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів наданих послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:29
ТД.docx
06 липня 2020 18:29
ДОДАТОК 2 проект договору.docx
08 липня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:29
ТД.docx
06 липня 2020 18:29
ДОДАТОК 2 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІТАН" 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМК-1 192 500,00
UAH з ПДВ
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІТАН"

ТОВ БМК-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІТАН"
#21358585
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТІТАН"
#21358585
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:10
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:01
угода 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 14:56
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 12:18
угода.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:06
договір зміни до договору
18 серпня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи лист Замовника №371 від 29.09.2020, керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі , п.6.2.6 та п. 12.1 договору №110 від 17.08.2020 (далі-Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1 пункт 5.1 Договору викласти у наступній редакції: "Надання Послуг здійснюється за графіком, узгодженим між Замовником і Підрядником. Датою закінчення надання послуг вважається дата їх прийняття замовником, але не пізніше 31.10.2020. надання послуг може бути здійснено достроково" 2 змінити додаток №4 графік надання послуг в частині терміну виконання, початку, закінчення, місяць, рік: початок - протягом 3-х днів з моменту підписання договору Закінчення - до 31.10.2020 року. 3 Інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись, п. 1 ч.5 ст.41 Закону України Про публічні закупівлі, п.12.1 договору уклали додаткову угоду про наступне: 1. п. 3.1 договору викласти у наступній редакції Ціна договору становить 189521,00 грн. 2. Змінити Додаток 1 Договірна ціна, Додаток 2 Локальний кошторис, Додаток 3 відомість ресурсів. 3 Всі інші пункти залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 521,00
UAH