Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення експертної оцінки вартості повітряних суден ДАП «Україна»
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-07-06-007235-a b7e9851b5a404cadb34c151f5c4cabc6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Щербань

+380445916946 d.scherban@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Дмитро Щербань
+380445916946
d.scherban@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:32
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з проведення експертної оцінки вартості повітряних суден ДАП «Україна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує грошові кошти на поточний рахунок Виконавця на підставі Акта здачі-приймання наданих послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Акта Сторонами. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:07
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги (додаток №2 до оголошення) та перелік документів (додаток №3 до оголошення)
Дата подання: 08 липня 2020 11:49
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:32
Шановний Замовник! Згідно додатку №2 "Кваліфікаційні вимоги до Учасників" та додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», Вами вимагається надання копії чинного Сертифікату, що підтверджує володіння достатнім рівнем для самостійного проведення експертної оцінки. Такі сертифікати надавались у 90-х роках 20-го століття на конкретну фізичну особу. Ми плануємо прийняти участь у Вашій закупівлі як юридична особа, яка має в штаті працівників з достатнем рівнем експертної оцінки. Питання:1. Ми, як юридична особа, повинні надати ці сертифікати на працівників, які є в штаті нашого підприємства? 2. Якщо Сертифікати, що підтверджують володіння достатнім рівнем для самостійного проведення експертної оцінки, згідно чинного Законодавтва, не видаються, а замість них надається кваліфікаційне свідоцтво оцінювача на фізичну особу, то разі надання нами цих свідоцтв на працівників підприємства з листом-роз'яснення, не призведе до відхилення нашої пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідь на питання, повідомляємо:
1. Як юридична особа Ви маєте надати сертифікати на тих працівників, що входять до штату Вашого підприємства, та які безпосередньо будуть проводити експертну оцінку вартості повітряних суден.
2. У відповідності до Додатку №3 до Оголошення, у випадку ненадання Учасником документів, що вимагалися, учасник може надати пояснення в довільній формі з обґрунтуванням (поясненням) відсутності таких документів. Надання таких пояснень може бути приводом для невідхилення Вашої пропозиції.
Інформація про виконання аналогічних договорів (додаток №3 до Оголошення)
Дата подання: 08 липня 2020 13:06
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:55
Добрий день, шановний Замовник! У додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» Вами вимагається надання документів: "4. Довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (в разі використання), в якій зазначається інформація про виконання аналогічних договорів (не менше одного договору за останній рік) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даному Оголошенні. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше 1 (одної) копії договору, зазначеного у довідці." Згідно Вашого Оголошення предмет закупівлі - ДК 021:2015 – 79310000-0. Послуги з проведення ринкових досліджень (Послуги з проведення експертної оцінки вартості повітряних суден ДАП «Україна»). Якщо нами буде надана інформація про виконання Послуг з проведення ринкових досліджень, але не Послуг з проведення експертної оцінки вартості повітряних суден саме ДАП «Україна», чи не буде це привідом для відхилення нашої пропозиції? Один договір з останній рік - це договір саме за 2019 рік, чи можна надати і за 2020 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідь на Ваше питання питання, повідомляємо про наступне:
У відповідності до вимог п.1 Додатку №2 до Оголошення та п.4 Додатку №3 до Оголошення, Учасник підтверджує наявність в нього досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за ДК 021:2015 – 79310000-0. Послуги з проведення ринкових досліджень. В Договорі, наданому Учасником на підтвердження вищевказаних вимог, має бути зазначено, що Учасником надавалися послуги з проведення експертної оцінки вартості повітряних суден. Дата укладання такого договору може бути 2019-2020 рр.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕКСПЕРТ" 48 000,00
UAH з ПДВ
34 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУДЗЬ ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 50 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:44
Досвід Довідка.PDF
15 липня 2020 10:44
Пропозиція Додаток1.PDF
15 липня 2020 10:44
Кваліфікаційні.PDF
15 липня 2020 10:44
ЗгодаНаОбробкуПД.PDF
15 липня 2020 10:44
Реєстраційні.PDF
15 липня 2020 10:44
ПаспортІНН.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕКСПЕРТ"

ФОП БУДЗЬ ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕКСПЕРТ"
#30056974
Рішення скасоване 34 995,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕКСПЕРТ"
#30056974
Переможець 34 995,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАРАНТ-ЕКСПЕРТ"
#30056974
34 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 13:43
№ 822 від 29.07.2020.pdf укладений
29 липня 2020 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 995,00
UAH