Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Зупиночні павільйони)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-07-06-007178-a 87b9457b183342049a5b28ecf0d7ac1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Мацак

+380953191636 nastyaluganskoe@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська селищна рада Бахмутського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04341554
Місцезнаходження: 84580, Україна , Донецька обл., смт. Луганське, вул. Центральна, буд. 7
Контактна особа: Анастасія Мацак
+380953191636
nastyaluganskoe@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


1. Найменування замовника: Луганська селищна рада Бахмутського району Донецької області.
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04341554.
4. Місцезнаходження замовника: 84580, Донецька обл., Бахмутський р-н, смт. Луганське, вул. Центральна, буд.7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мацак Анастасія Олександрівна, уповноважена особа, телефон +380953191636, e-mail: Nastyaluganskoe@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Зупиночні павільйони.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню:
Габаритні розміри виробу:
Ширина (бокова стінка) – 1,6 м
Довжина – 3 м
Висота – 2,5 м загальна
Габаритні розміри даху:
Ширина – 1,8-1,9 м
Довжина – 3,5 м
Матеріал:
Дах та задня стінка - профнастил. Дах форми напівкруг.
Бічні сторони – полікарбонат на висоті метра від землі.
Вмонтована лавка з бруса соснового по всій довжині задньої стінки.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 (чотири) штуки.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84580, смт. Луганське, Бахмутський р-н, Донецька обл., вул. Центральна, буд.7.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.08.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» липня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» липня 2020 року час 0000 год
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 200,00 грн. (одна тисяча двісті гривні 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Зупиночні павільйони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84580, Україна, Донецька область, смт. Луганське, вул. Центральна, буд.7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:00
Документацiя_до_оголошення.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_5.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_4.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_3.docx
06 липня 2020 17:43
Додаток_2.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_1.doc
06 липня 2020 17:43
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
06 липня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:00
Документацiя_до_оголошення.doc
06 липня 2020 17:43
Документацiя_до_оголошення.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_5.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_4.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_3.docx
06 липня 2020 17:43
Додаток_2.doc
06 липня 2020 17:43
Додаток_1.doc
06 липня 2020 17:43
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 98 000,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 16:54
Електронний підпис
14 липня 2020 16:53
1. Статут.PDF
14 липня 2020 16:53
1. Статут.PDF.p7s
14 липня 2020 16:53
3. Наказ директора.PDF
14 липня 2020 16:53
3. Наказ директора.PDF.p7s
14 липня 2020 16:53
4. Витяг.PDF
14 липня 2020 16:53
4. Витяг.PDF.p7s
14 липня 2020 16:52
9. Лист-відгук.PDF
14 липня 2020 16:52
9. Лист-відгук.PDF.p7s
14 липня 2020 16:52
108. Пропозиція.PDF
14 липня 2020 16:52
108. Пропозиція.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#38621667
Переможець 98 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:36

Документи

16 липня 2020 11:36
Електронний підпис
16 липня 2020 11:01
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#38621667
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 11:36
Електронний підпис
16 липня 2020 11:01
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:21
доп угода №2 зупинки.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 13:51
доп угода 1 від 27.07.2020.pdf зміни до договору
27 липня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:07
Договір №04341554.1.pdf укладений
23 липня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 від 27.07.2020 року до Договору № 04341554/1 від 23.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 04341554/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 2 від 16.09.2020 року до Договору № 04341554/1 від 23.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 04341554/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML