Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт спортивного майданчика з влаштуванням елементів варкаута на території ЮЗШ№4 за адресою проспект Незалежності 16 м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
199 997,00 UAH
UA-2020-07-06-006902-a e25ee33a768f47d88cb42d42bde04055
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 199 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова підготовки пропозиції: українська.
Джерело фінансування місцевий бюджет, загальний фонд. Визначено за окремою будівлею згідно з термінологією державних будівельних норм та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та відповідно до архітектурно-будівельного рішення ПР-152-05-20-АБ
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.ад.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт спортивного майданчика з влаштуванням елементів варкаута на території ЮЗШ№4 за адресою проспект Незалежності 16 м.Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, 16 ЮЗШ№4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, робіт в розмірі 30 % суми виділених бюджетних призначень після вступу в дію договору на підставі рахунку, постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 та наказу Управління освіти Южноукраїнської міської ради від 10.02.2020 №91 «Про затвердження положення про здійснення попередньої оплати за бюджетні кошти протягом поточного року» Аванс 15 Робочі 30
Надання послуг На підставі документів за формою № КБ-2 та формою № КБ-3 Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:55
фото демонтажу конструкцій.jpg
06 липня 2020 17:10
8.jpg
06 липня 2020 17:10
7.jpg
06 липня 2020 17:10
6.jpg
06 липня 2020 17:10
5.jpg
06 липня 2020 17:10
4.jpg
06 липня 2020 17:10
3.jpg
06 липня 2020 17:10
2.jpg
06 липня 2020 17:10
1.jpg
06 липня 2020 17:10
10.jpg
06 липня 2020 17:10
9.jpg
06 липня 2020 16:57
Дод.3_Загал_нi_вiдомостi.docx
06 липня 2020 16:57
Додаток_№1_до_Оголошення_ВАРКАУТI.docx
06 липня 2020 16:57
Дод_4 (проект договору)_до_Оголошення варкаут.doc
06 липня 2020 16:57
оголошення про проведення спрощеної закупівлі варкаут 06.07.pdf
09 липня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:55
фото демонтажу конструкцій.jpg
06 липня 2020 17:10
8.jpg
06 липня 2020 17:10
7.jpg
06 липня 2020 17:10
6.jpg
06 липня 2020 17:10
5.jpg
06 липня 2020 17:10
4.jpg
06 липня 2020 17:10
3.jpg
06 липня 2020 17:10
2.jpg
06 липня 2020 17:10
1.jpg
06 липня 2020 17:10
10.jpg
06 липня 2020 17:10
9.jpg
06 липня 2020 16:57
Дод.3_Загал_нi_вiдомостi.docx
06 липня 2020 16:57
Додаток_№1_до_Оголошення_ВАРКАУТI.docx
06 липня 2020 16:57
Дод_4 (проект договору)_до_Оголошення варкаут.doc
06 липня 2020 16:57
оголошення про проведення спрощеної закупівлі варкаут 06.07.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 11:39
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:59
1. Які конструкції підлягають демонтажу? 2. Який перепад висот на ділянці, яку портрібно планувати?
Відповідь: Дякую за запитання. Уповноважена особа управління освіти Южноукраїнської міської ради розглянувши Ваші запитання від 09.07.2020 року повідомляє наступне.
Запитання 1. Які конструкції підлягають демонтажу?
Під час виконання поточного ремонту спортивного майданчика з влаштуванням елементів варкаута на території ЮЗШ№4 демонтажу підлягають конструкції, що розташовані на території закладу та були побудовані під час здачі освітнього закладу в експлуатацію. Фото конструкцій, що підлягають демонтажу додано до оголошеної процедури 09.07.2020..
Запитання 2. Який перепад висот на ділянці, яку портрібно планувати?
На спортивному майданчику відсутні перепади висот.



Заступник начальника управління-уповноважена особа
(з питань проведення спрощених закупівель)
управління освіти Южноукраїнської міської ради О.М. Болотіна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ» 189 921,32
UAH з ПДВ
189 921,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 15:48
Електронний підпис
16 липня 2020 15:47
Статут.pdf
16 липня 2020 15:47
Паспорт.pdf
16 липня 2020 15:46
Наказ.pdf
16 липня 2020 15:46
Довідка про досвід.pdf
16 липня 2020 15:45
Проект договору.pdf
16 липня 2020 15:45
Прямі витрати.pdf
16 липня 2020 15:45
Поснювальна записка.pdf
16 липня 2020 15:45
Об'єктний кошторис.pdf
16 липня 2020 15:44
Локальний кошторис.pdf
16 липня 2020 15:44
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»
#42131017
Переможець 189 921,32
UAH з ПДВ
22 липня 2020 10:42

Документи

22 липня 2020 10:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»
#42131017
189 921,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:08
Протокол УО №5 від 30.10.2020 року звіт про виконання договору ВАРКАУТ.pdf укладений
30 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:37
Додаткова угода №1 до договору №502 від 03.08.2020 року ВАРКАУТ.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 11:40
Договір №502 від 03.08.2020 р..pdf укладений
03 серпня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обставин, викладених у листі ТОВ «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ» від 10.09.2020 року вих. №01 (вх. УО №2670 від 10.09.2020 року), а також у зв’язку з продовженням строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження: 1. Внести зміни до п.4.1 Договору та викласти в наступній редакції: «Початок робіт: з дати укладення договору, закінчення робіт: не пізніш ніж 01.10.2020 року. Виконавець за згодою з Замовником може забезпечити: - дострокове завершення надання послуги з поточного ремонту та їх здачу Замовнику; - залучення до виконання окремих робіт субпідрядних організацій. Виконавець має право порушувати питання перед Замовником про зміну термінів виконання робіт в разі виникнення обставин непереборної сили; невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання місця для виконання послуги, кошторисної документації ); внесення змін до кошторисної документації; дій третіх осіб, що унеможливлюють належне надання послуги з поточного ремонту, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Виконавця обставинами. Рішення про зміну термінів оформляється документом, підписаним уповноваженими представниками сторін, скріплюється печатками, із зазначенням причин, що послужили їхній зміні. Залучення субпідряду не передбачено».
Номер договору про закупівлю: 502
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 921,32
UAH (в тому числі ПДВ 31 653,55 UAH)