Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт відкритої площадки 90кв.м. з утепленням під холодильну камеру з температурним режимом 0С - +4С
Очікувана вартість
438 938,00 UAH
UA-2020-07-06-006779-a 226fead689d341518e758c3a743e04d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ельвіра Полторжицька

+380312660727 ukrprodkontrakt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укрпродконтракт
Код ЄДРПОУ: 30433226
Місцезнаходження: 88020, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Чурговича, 1
Контактна особа: Ельвіра Полторжицька
+380312660727
ukrprodkontrakt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:02
Очікувана вартість: 438 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 168,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


демонтаж металевих конструкцій навісу та розбиранння покриття покрівлі хвилястих азбоцементних листів площею 100 кв.м., утеплення провести сендвіч-панелями стіновими ППУ 100мм, улашттування бетонної стяжк, монтаж покрівельного покриття з профнастилу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт відкритої площадки 90кв.м. з утепленням під холодильну камеру з температурним режимом 0С - +4С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89435, Україна, Закарпатська область, с.Кінчеш, мікрорайон бази №9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:30
дефектний акт на поточний ремонт.jpeg
10 липня 2020 15:30
дефектний акт на поточний ремонт 1.jpeg.jpeg
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 2 ( проект договору).docx
06 липня 2020 16:47
ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 5.docx
06 липня 2020 16:47
оголошення.pdf
06 липня 2020 16:47
протокол утепленя склад №2.pdf
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 4.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 3.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 1.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 6.docx
10 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:30
дефектний акт на поточний ремонт.jpeg
10 липня 2020 15:30
дефектний акт на поточний ремонт 1.jpeg.jpeg
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 2 ( проект договору).docx
06 липня 2020 16:47
ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 5.docx
06 липня 2020 16:47
оголошення.pdf
06 липня 2020 16:47
протокол утепленя склад №2.pdf
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 4.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 3.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 1.docx
06 липня 2020 16:47
ДОДАТОК 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 10 липня 2020 13:02
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:25
Шановний Замовник. Для точного розрахунку вартості робіт по поточному ремонту відкритої площадки 90кв.м. з утепленням під холодильну камеру з температурним режимом 0С - +4С просимо надати уточнений перелік робіт згідно дефектного акту та параметри будови, зокрема: - демонтаж металевих конструкцій навісу – висота, довжина або кількість металу на демонтаж; - утеплення сендвіч-панелями стіновими ППУ 100мм – кількість у квадратних метрах, уточнити чи gj новому каркасі монтаж, чи по існуючих конструкціях. Чи проводиться утеплення покрівлі; - улаштування бетонної стяжки - кількість у квадратних метрах та товщину; - монтаж покрівельного покриття з профнастилу кількість у квадратних метрах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на ваш запит дозавантажємо Дефектний акт по даному виду послуг. дякуємо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-23-000006 ● 85fbb55060254742bf9f2cca3f5d97a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

23.10.2020 № 37

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.10.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-06-006779-a 06.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-09 16:25:34

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг «поточний ремонт відкритої площадки 90кв.м. з утепленням під холодильну камеру з температурним режимом 0С - +4С» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-06-006779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. На яких підставах укладено договір з переможцем ФОП Крайниковець В.Ю., при тому, що зазначеним учасником в електронну систему закупівель не завантажено документи, визначені Законом для переможця процедури закупівлі щодо відсутності підстав відповідно до статті 17 Закону?
При цьому, у разі надання переможцем ФОП Крайниковець В.Ю. документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, на адресу Замовника (електронну, поштову), просимо долучити їх до пояснення.
2. Чому договір про закупівлю вищезазначених послуг від 22.09.2020 №31/08-20 оприлюднений в електронній системі без додатків, а саме: додаток №1 – локальний кошторис, додаток №2 – договірна ціна, додаток №3 – відомість ресурсів, які є невід’ємною частиною договору?
Пояснення/інформацію, а також підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-12 14:58:09

надання роз'яснень до запиту

стосовно 1 питання: переможцем торгів не завантажено документи після викладеного наміру про підписання договору, тому що у зазначений термін відбулася зміна керівника організації, який відмовився підписати договір.А після пролонгованого розгляду переможця закупівлі у вересні місяці переможець дані довідки не надав з технічних причин, а нами не було проконтрольовано даний момент у електронному кабінеті і підписано даний договір. Проте системою замостійно було завнтажено дані з ДФС про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів і т.д. ФОП "Крайниковець В.Ю."
стосовно 2 питання: договір являється основним документом результату закупівлі, додатки до нього не були завантажені в зв'язку з технічих причин, проте виконавцем робіт надано всі оригінали документів разом з договором

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку щодо моніторингу закупівлі проведеного Західним офісом Держаудитслужби в Закарпатській області звітуємо про усунення виявлених порушень, а саме в зв'язку з неможливістю станом на 20.11.2020р. усунути виявлені порушення завантажуємо додатки до договору: договірну ціну, локальний кошторис, відомість ресурсів. Всі виявлені порушення приймаємо до уваги і в подальшому зобов'язуємось їх недопускати та в процесі проведення закупівель більш ретельно перевіряти документи та надану інформацію від виконавців робіт та послуг.

2020-11-20 13:28:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крайниковець В.Ю. 399 900,00
UAH з ПДВ
352 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 409 320,00
UAH з ПДВ
353 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕГРОС" 436 000,00
UAH з ПДВ
356 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕО КАРПАТИ" 428 000,00
UAH з ПДВ
371 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 22:39
прект договору.pdf
20 липня 2020 22:26
лист-згода.pdf
20 липня 2020 22:26
гарантійний лист..pdf
20 липня 2020 22:26
свідоцтво.pdf
20 липня 2020 22:25
тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 22:25
довідка зг. ст.17...pdf
20 липня 2020 22:25
буд. ліцензія ст1.pdf
20 липня 2020 22:25
повноваження.pdf
20 липня 2020 22:25
перелік документів.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 17:46
Електронний підпис
20 липня 2020 17:41
Гарантiйний_лист.pdf
20 липня 2020 17:41
ліцензія.pdf
20 липня 2020 17:41
Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 17:41
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 17:41
Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 17:41
Проект договору.pdf
20 липня 2020 17:41
Довідка учасника.pdf
20 липня 2020 17:41
Перелік документів.pdf

Конфіденційні документи

20 липня 2020 17:41
Cтатут 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

внутрішні документи підприємства

20 липня 2020 17:41
Статут 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

внутрішні документи підприємства

20 липня 2020 17:41
Статут 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

внутрішні документи підприємства

20 липня 2020 17:41
IПН.pdf

Обґрунтування конфіденційності

персональні дані керівника підприємства

20 липня 2020 17:41
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

персональні дані керівника підприємства

20 липня 2020 17:41
Протокол зборів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

внутрішні документи підприємства

20 липня 2020 17:41
наказ №2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

внутрішні документи підприємства

Публічні документи

21 липня 2020 18:07
ДОДАТОК 6.PDF
21 липня 2020 18:07
ДОДАТОК 5.PDF
21 липня 2020 18:07
ДОДАТОК 4.PDF
21 липня 2020 18:07
ДОДАТОК 3.PDF
21 липня 2020 18:07
ДОДАТОК 2.PDF
21 липня 2020 18:07
ДОДАТОК 1.PDF

Конфіденційні документи

21 липня 2020 18:07
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

конфіденційні персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крайниковець В.Ю.

ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕГРОС"

ТОВ "ГЕО КАРПАТИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крайниковець В.Ю.
#2437502694
Рішення скасоване 352 900,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:24
ФОП Крайниковець В.Ю.
#2437502694
Рішення скасоване 352 900,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:23
ФОП Крайниковець В.Ю.
#2437502694
Рішення скасоване 352 900,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 11:05
ФОП Крайниковець В.Ю.
#2437502694
Переможець 352 900,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крайниковець В.Ю.
#2437502694
352 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:29
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:14
договір пот.ремонт складу.pdf укладений
22 вересня 2020 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 352 900,00
UAH