Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укрпродконтракт |
Код ЄДРПОУ: | 30433226 |
Місцезнаходження: | 88020, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Чурговича, 1 |
Контактна особа: |
Ельвіра Полторжицька +380312660727 ukrprodkontrakt@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 438 938,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 168,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 15:30 |
дефектний акт на поточний ремонт.jpeg | |
10 липня 2020 15:30 |
дефектний акт на поточний ремонт 1.jpeg.jpeg | |
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 2 ( проект договору).docx | |
06 липня 2020 16:47 |
ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 5.docx | |
06 липня 2020 16:47 |
оголошення.pdf | |
06 липня 2020 16:47 |
протокол утепленя склад №2.pdf | |
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 4.docx | |
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 3.docx | |
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 1.docx | |
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 6.docx |
10 липня 2020 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2020 15:30 |
дефектний акт на поточний ремонт.jpeg
|
|||
10 липня 2020 15:30 |
дефектний акт на поточний ремонт 1.jpeg.jpeg
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 2 ( проект договору).docx
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 5.docx
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
оголошення.pdf
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
протокол утепленя склад №2.pdf
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
06 липня 2020 16:47 |
ДОДАТОК 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-23-000006 ● 85fbb55060254742bf9f2cca3f5d97a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2020 № 37
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.10.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-06-006779-a 06.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-09 16:25:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг «поточний ремонт відкритої площадки 90кв.м. з утепленням під холодильну камеру з температурним режимом 0С - +4С» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-06-006779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. На яких підставах укладено договір з переможцем ФОП Крайниковець В.Ю., при тому, що зазначеним учасником в електронну систему закупівель не завантажено документи, визначені Законом для переможця процедури закупівлі щодо відсутності підстав відповідно до статті 17 Закону?
При цьому, у разі надання переможцем ФОП Крайниковець В.Ю. документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, на адресу Замовника (електронну, поштову), просимо долучити їх до пояснення.
2. Чому договір про закупівлю вищезазначених послуг від 22.09.2020 №31/08-20 оприлюднений в електронній системі без додатків, а саме: додаток №1 – локальний кошторис, додаток №2 – договірна ціна, додаток №3 – відомість ресурсів, які є невід’ємною частиною договору?
Пояснення/інформацію, а також підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-12 14:58:09
надання роз'яснень до запиту
стосовно 1 питання: переможцем торгів не завантажено документи після викладеного наміру про підписання договору, тому що у зазначений термін відбулася зміна керівника організації, який відмовився підписати договір.А після пролонгованого розгляду переможця закупівлі у вересні місяці переможець дані довідки не надав з технічних причин, а нами не було проконтрольовано даний момент у електронному кабінеті і підписано даний договір. Проте системою замостійно було завнтажено дані з ДФС про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів і т.д. ФОП "Крайниковець В.Ю."
стосовно 2 питання: договір являється основним документом результату закупівлі, додатки до нього не були завантажені в зв'язку з технічих причин, проте виконавцем робіт надано всі оригінали документів разом з договором
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку щодо моніторингу закупівлі проведеного Західним офісом Держаудитслужби в Закарпатській області звітуємо про усунення виявлених порушень, а саме в зв'язку з неможливістю станом на 20.11.2020р. усунути виявлені порушення завантажуємо додатки до договору: договірну ціну, локальний кошторис, відомість ресурсів. Всі виявлені порушення приймаємо до уваги і в подальшому зобов'язуємось їх недопускати та в процесі проведення закупівель більш ретельно перевіряти документи та надану інформацію від виконавців робіт та послуг.
2020-11-20 13:28:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Крайниковець В.Ю. |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
352 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
409 320,00
UAH з ПДВ
|
353 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕГРОС" |
436 000,00
UAH з ПДВ
|
356 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕО КАРПАТИ" |
428 000,00
UAH з ПДВ
|
371 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Крайниковець В.Ю. #2437502694 |
Рішення скасоване |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 15:24
|
ФОП Крайниковець В.Ю. #2437502694 |
Рішення скасоване |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 16:23
|
ФОП Крайниковець В.Ю. #2437502694 |
Рішення скасоване |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 11:05
|
ФОП Крайниковець В.Ю. #2437502694 |
Переможець |
352 900,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 15:14
|
договір пот.ремонт складу.pdf | укладений |
22 вересня 2020 15:13
|