Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (сучасні меблі для НУШ)
Очікувана вартість
338 530,00 UAH
UA-2020-07-06-005584-a fbe8b21da52441ab842268d3cc1ee888
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Грицаєнко

+380935574869 osvita-snig.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Снігурівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43426836
Місцезнаходження: 57300, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Жовтнева, буд. 124
Контактна особа: Вікторія Грицаєнко
+380935574869
osvita-snig.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 338 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 693,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код СРV 39160000-1 Шкільні меблі. (Шкільні меблі для учнів початкових класів «Нова українська школа» (комплект меблів: парта/стіл+стілець))
Місце поставки товарів: об'єкти замовника згідно з Додатком № 7 до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 комплект
Комплект шкільних меблів: парта/стіл+стілець (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код СРV 39160000-1 Шкільні меблі. (Шкільні меблі для учнів початкових класів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, Снігурівський район, заклади освіти Снігурівського району Миколаївської області (згідно Додатку №7 до Тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:28
протокол внесення змін.pdf
14 липня 2020 16:28
Внесені зміни до документації.docx
14 липня 2020 16:28
ТД Шкільні меблі 2020 р - зі змінами.doc
06 липня 2020 15:31
ТД (оголошення).docx
14 липня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:28
протокол внесення змін.pdf
14 липня 2020 16:28
Внесені зміни до документації.docx
14 липня 2020 16:28
ТД Шкільні меблі 2020 р - зі змінами.doc
06 липня 2020 15:31
ТД Шкільні меблі 2020 р.doc
06 липня 2020 15:31
ТД (оголошення).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічих характеристик
Дата подання: 07 липня 2020 13:37
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:23
Доброго дня! Уточніть , будь ласка, чи вірний опис елементів комплекту стосовно виду труби? ( стіл -на квадратній трубі, а стілець-на плоскоовальній) ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання, через допущену помилку виникла невідповідність в описах елементів комплекту. До Тендерної документації буде внесено виправлення та опубліковано.
Уточнення технічих характеристик
Дата подання: 07 липня 2020 14:59
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:25
У додатку 2 (ТВ до предмету закупівлі) в описі основних параметрів стола є наступна вимога: " стіл комплектується сертифікованим пластиковим стаканчиком та книготримачем". 1) Який сертифікат на стаканчик Ви маєте на увазі? 2) що являє собою книготримач - додайте, будь ласка малюнки або креслення щодо Ваших побажань.
Відповідь: Дана вимога не є обов'язковою та за рішенням Тендерного комітету буде виключена із Тендерної документації. Оновлена Тендерна документація буде опублікована.

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій