Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків
Очікувана вартість
1 318 500,00 UAH
UA-2020-07-06-005285-a fdea812b21534a749de73d4959ed4e65
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Глинська

+380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04543507
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1
Контактна особа: Валерія Глинська
+380536700358
info@kremenchuk-oh.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 318 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 592,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41445 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


(код НК 024:2019 – 35616 - Система ендоскопічної візуалізації у складі: відеогастроскоп (НК 024:2019 – 17663 гнучкий відео гастроскоп), відеоколоноскоп (НК 024:2019 – 36117 – гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий), джерело світла (НК 024:2019 32037 – Джерело світла загального призначення), відеоцентр (НК 024:2019: 18034 - процесор відеозображень для ендоскопії), стійка медична для апаратури (НК 024:2019 32617 – Система лапароскопічна багаторазового призначення), рідкокристалічний монітор (НК 024:2019 56654 відеодисплей для ендоскопії), ножний перемикач для включення функції стоп-кадру
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
відео гастроскоп - НК 024:2019 – 17663 гнучкий відео гастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штуки
відео колоноскоп - НК 024:2019 – 36117 – гнучкий відеоколоноскоп, багаторазивий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штуки
Джерело світла - НК 024:2019 32037 – Джерело світла загального призначення-
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штуки
відеоцентр - НК 024:2019: 18034 - процесор відеозображень для ендоскопії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штуки
стійка медична - НК 024:2019 32617 – Система лапароскопічна багаторазового призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штуки
рідкокристалічний монітор - НК 024:2019 56654 відеодисплей для ендоскопії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
1 штуки
Ножний перемикач для включення функціїї стоп-кадру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:35
Додаток 4 Договір.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 2.docx
06 липня 2020 15:15
ТД_ВТ.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 5.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 3.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 1.docx
06 липня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:35
Додаток 4 Договір.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 4 Договір.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 2.docx
06 липня 2020 15:15
ТД_ВТ.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 5.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 3.docx
06 липня 2020 15:15
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-07-000011 ● 18b3433caeb24bec8d680d3fa8814173
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2020 18:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.07.2020 № 39
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.07.2020 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-07-06-005285-a, 06.07.2020, дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій