Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тринатрійфосфат
Очікувана вартість
12 600,00 UAH
UA-2020-07-06-004837-a fe3fbce231e94fffad1b28cc1dc68f89
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мазур

+380674911790 mazur.nata22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Наталія Мазур
+380674911790
mazur.nata22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 12 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Категорія замовника - передбачена п.4 ч.4 ст.2 Закону, а саме юридична особа та суб'єкт господарювання, що здійснює діяльність в окремих сферах. Місцезнаходження Замовника: 21021, Україна, Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя, 13
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Тринатрійфосфат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. ВІнниця, вул. 600-річчя,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умовами 50% передоплати вартості товару, зазначеного у заявці, протягом 30-и календарних днів з дня подання заявки Постачальнику. Аванс 30 Календарні 50
Поставка товару Кінцевий розрахунок за товар у розмірі 50% здійснюється Покупцем протягом 90-а календарних днів після отримання товару на складі Постачальника на підставі видаткової накладної (та/або акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 90 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ" 12 300,00
UAH з ПДВ
12 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:40
Тринатрій оригінал.pdf
10 липня 2020 15:40
Договір підписаний.pdf
10 липня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 15:40
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 15:40
Довідка про ПП.pdf
10 липня 2020 15:40
Статут.pdf
10 липня 2020 15:40
банкрутство.pdf
10 липня 2020 15:40
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СИСТЕМА ОПТИМУМ"
#35774875
Відхилено 12 300,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:25

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій