Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241920, Чорнобай-Мохнач, Чорнобаївський район, Черкаської області
Очікувана вартість
1 221 189,20 UAH
UA-2020-07-06-004163-b a884d7d62ddc4f0f94c520c50be14727
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутук Ганна Олександрівна

380936025768
dp.smad.ch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бутук Ганна Олександрівна
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:39
Очікувана вартість: 1 221 189,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 769,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241920, Чорнобай-Мохнач, Чорнобаївський район, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 241920, Чорнобай-Мохнач, Чорнобаївський район, Черкаської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:01
1. протокол ЗТД 2.doc
30 липня 2020 20:01
ТД ПСР 241920 нова редакція 2.docx
30 липня 2020 20:01
ТД ПСР 241920 зі змінами 2.docx
22 липня 2020 21:20
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:20
Додаток 3 нова редакція.docx
06 липня 2020 18:18
Додаток 2.XLS
30 липня 2020 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 21:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:01
1. протокол ЗТД 2.doc
22 липня 2020 21:20
1. протокол ЗТД.doc
30 липня 2020 20:01
ТД ПСР 241920 нова редакція 2.docx
22 липня 2020 21:20
ТД ПСР 241920 нова редакція.docx
06 липня 2020 18:18
ТД ПСР 241920.docx
30 липня 2020 20:01
ТД ПСР 241920 зі змінами 2.docx
22 липня 2020 21:20
ТД ПСР 241920 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:20
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:20
Додаток 3 нова редакція.docx
06 липня 2020 18:18
Додаток 3.docx
06 липня 2020 18:18
Додаток 2.XLS

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000070 ● 7d94d35043434b059a0adc37904d5da6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-07-06-004163-b 06.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-06 11:01:17

Запит про надання пояснень

1. Аналізом тендерної документації ( далі – ТД) встановлено, що
Додаток 2 містить технічне завдання «Технічне завдання щодо надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації», згідно Додатку 1 в пункті про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, міститься вимога:
В разі надання послуг з розроблення проектно-кошторисної документації власними силами для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації учасник повинен надати довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» із зазначенням відповідної інформації з документальним підтвердженням. Крім того, в разі, якщо учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись документи, визначені підпунктом 2 Додатку 1 ТД.
Прошу пояснити, яким чином Замовником здійснювалась перевірка учасників процедури закупівлі на відповідність даним вимогам ТД?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-10 16:16:59

Відповідь на запит про надання пояснень від 06.11.2020 року.

Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), здійснює закупівлі за принципом недискримінації учасників та рівним ставленням до них.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону, Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно вимог ТД, учасник повинен був власними силами або з залученням субпідрядної організації надати послуги з виготовлення ПКД.
Враховуючи той факт, що для виготовлення ПКД необхідні працівники з відповідною кваліфікацією та знаннями, Замовник встановив вимоги до таких працівників, скориставшись п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону, а саме те, що Учасник повинен був підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження наявності таких працівникі які є в штаті, або таких які працюють в субпідрядній організації, Учасник у складі тендерної документації повинен був надати:
- довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ.
Перелік обов’язкових працівників (вимога замовника) для надання послуг згідно з технічним завданням та інформація про яких повинна бути надана в довідці:
інженер – проектувальник автомобільних доріг, або інша особа, яка виконує його функції;
інженер – проектувальник кошторисної документації, або інша особа, яка виконує його функції;
В складі пропозиції учасників повинні міститись такі документи:
-накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації»;
-сертифікати інженерно-будівельного проектування на кожного працівника, якого зазначено у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації».
В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи:
-інформаційна довідка з повним найменуванням та кодом ЄДРПОУ (або ІПН фізичної особи-підприємця) субпідрядної організації, яка буде надавати послуги в частині розроблення проектно-кошторисної документації;
- згода субпідрядників/співвиконавців на розроблення проектно-кошторисної документації із зазначенням предмета та номера закупівлі за підписом керівника субпідрядної організації (або фізичної особи-підприємця);
-довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації», складену субпідрядниками/співвиконавцями, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ;
Перелік обов’язкових працівників (вимога замовника) для надання послуг згідно з технічним завданням та інформація про яких повинна бути надана в довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації»:
інженер – проектувальник автомобільних доріг, або інша особа, яка виконує його функції;
інженер – проектувальник кошторисної документації, або інша особа, яка виконує його функції;
інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань, або інша особа, яка виконує його функції.
-накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці субпідрядної організації «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації»;
-сертифікати інженерно-будівельного проектування на кожного працівника, якого зазначено у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» субпідрядної організації.
Замовник вважає, що наявність вищезазначених документів є достатньою для підтвердження Учасником змоги надати послуги з виготовлення ПКД.
Крім того, хочемо зазначити, що п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, передбачено що, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. В іншому випадку зазначення такої інформації не вимагається.
Щодо перевірки Замовником Учасників на відповідність даним вимогам ТД, то Замовник перевіряв надані електронні документ в складі тендерної пропозиції, оскільки надання документів в паперовому вигляді заборонено Законом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 1 208 977,30
UAH з ПДВ
1 199 207,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельне управління-77 1 211 189,20
UAH з ПДВ
1 201 419,68
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємство "Прометей" 1 221 000,00
UAH з ПДВ
1 221 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 22:01
Електронний підпис
08 серпня 2020 21:56
працівникі.rar
08 серпня 2020 21:56
абз 1.rar
08 серпня 2020 21:56
лабораторія.rar
08 серпня 2020 21:56
досвід.rar
08 серпня 2020 21:56
субпідряд.rar
08 серпня 2020 21:56
повноваження.rar
08 серпня 2020 21:56
техніка.rar
08 серпня 2020 21:56
9765.pdf
08 серпня 2020 21:56
ISO.rar
08 серпня 2020 21:56
довідки.pdf
08 серпня 2020 21:56
Підписаний_G0720-9765-GL_tender.pdf
08 серпня 2020 21:56
62935289970838.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 12:36
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:30
документи переможця.zip
25 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:55
техніка.7z
09 серпня 2020 13:55
ст 17.7z
09 серпня 2020 13:55
тех зав (роботи).pdf
09 серпня 2020 13:55
тех зав (проектні).pdf
09 серпня 2020 13:55
статут.pdf
09 серпня 2020 13:55
сертифікат ІSO.pdf
09 серпня 2020 13:55
проток про приз дир.pdf
09 серпня 2020 13:55
проектант.7z
09 серпня 2020 13:55
працівники.7z
09 серпня 2020 13:55
наказ про приз дир.pdf
09 серпня 2020 13:55
лабораторія.7z
09 серпня 2020 13:55
лаб.7z
09 серпня 2020 13:55
Доручення Ісаєв В.Е..pdf
09 серпня 2020 13:54
АБЗ.7z
09 серпня 2020 13:54
15969.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 19:26
КАТП.pdf
07 серпня 2020 19:26
Трансмеханізація.pdf
07 серпня 2020 19:26
Техніка КАТП.pdf
07 серпня 2020 19:26
проект-договору.pdf
07 серпня 2020 19:26
Довідки Сміла.pdf
07 серпня 2020 19:26
Кошторис (3).pdf
07 серпня 2020 19:26
Накази на призначення.pdf
07 серпня 2020 19:26
ст.17.pdf
07 серпня 2020 19:26
Довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 19:26
Довідка.pdf
07 серпня 2020 19:26
Довідка техніка.pdf
07 серпня 2020 19:26
Довідка Досвід (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

ТОВ Будівельне управління-77

Мале підприємство "Прометей"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
Відхилено 1 199 207,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:50
ТОВ Будівельне управління-77
#42631655
Переможець 1 201 419,68
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 15:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення вимога про усунення невідповідностей Відповідно до умов Тендерної документації (розділ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») тендерна пропозиція повинна містити: =документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі: документ про призначення керівника учасника або уповноваженої ним особи (представництва повноважень за довіреністю), що підписує документи, які входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю, а саме, щонайменше одного з перелічених: протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ тощо; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання; +в складі пропозиції міститься Статут учасника, відповідно до якого рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Однак, в складі пропозиції відсутній документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання. -тендерний комітет вимагає усунути дану невідповідність та надати надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання; =відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати чинний договір з виробником асфальтобетону. +в складі прпозиції міститься договір від 07.08.2020 №0708/2020-3, якій не містить підпису учасника. - Тендерний комітет вимагає виправити невідповідність та надати договір відповідно до додатку 1 тендерної документації з виробником асфальтобетону. Тендерний комітет вимагає виправити дані невідповідності протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельне управління-77
#42631655
1 201 419,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 18:13
38 договір бу 77.pdf укладений
15 вересня 2020 18:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 188 364,00
UAH (в тому числі ПДВ 198 060,67 UAH)