Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бутук Ганна Олександрівна 380936025768, dp.smad.ch@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 14:39 |
Очікувана вартість: | 1 221 189,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 769,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 20:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 20:01 |
1. протокол ЗТД 2.doc | |
30 липня 2020 20:01 |
ТД ПСР 241920 нова редакція 2.docx | |
30 липня 2020 20:01 |
ТД ПСР 241920 зі змінами 2.docx | |
22 липня 2020 21:20 |
Додаток 3 зі змінами.docx | |
22 липня 2020 21:20 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
06 липня 2020 18:18 |
Додаток 2.XLS |
30 липня 2020 20:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 липня 2020 20:01 |
1. протокол ЗТД 2.doc
|
||||||
30 липня 2020 20:01 |
ТД ПСР 241920 нова редакція 2.docx
|
||||||
30 липня 2020 20:01 |
ТД ПСР 241920 зі змінами 2.docx
|
||||||
22 липня 2020 21:20 |
Додаток 3 зі змінами.docx
|
||||||
22 липня 2020 21:20 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
||||||
06 липня 2020 18:18 |
Додаток 2.XLS
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000070 ● 7d94d35043434b059a0adc37904d5da6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-07-06-004163-b 06.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-06 11:01:17
Запит про надання пояснень
1. Аналізом тендерної документації ( далі – ТД) встановлено, що
Додаток 2 містить технічне завдання «Технічне завдання щодо надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації», згідно Додатку 1 в пункті про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, міститься вимога:
В разі надання послуг з розроблення проектно-кошторисної документації власними силами для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації учасник повинен надати довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» із зазначенням відповідної інформації з документальним підтвердженням. Крім того, в разі, якщо учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись документи, визначені підпунктом 2 Додатку 1 ТД.
Прошу пояснити, яким чином Замовником здійснювалась перевірка учасників процедури закупівлі на відповідність даним вимогам ТД?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-10 16:16:59
Відповідь на запит про надання пояснень від 06.11.2020 року.
Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), здійснює закупівлі за принципом недискримінації учасників та рівним ставленням до них.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону, Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно вимог ТД, учасник повинен був власними силами або з залученням субпідрядної організації надати послуги з виготовлення ПКД.
Враховуючи той факт, що для виготовлення ПКД необхідні працівники з відповідною кваліфікацією та знаннями, Замовник встановив вимоги до таких працівників, скориставшись п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону, а саме те, що Учасник повинен був підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження наявності таких працівникі які є в штаті, або таких які працюють в субпідрядній організації, Учасник у складі тендерної документації повинен був надати:
- довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ.
Перелік обов’язкових працівників (вимога замовника) для надання послуг згідно з технічним завданням та інформація про яких повинна бути надана в довідці:
інженер – проектувальник автомобільних доріг, або інша особа, яка виконує його функції;
інженер – проектувальник кошторисної документації, або інша особа, яка виконує його функції;
В складі пропозиції учасників повинні міститись такі документи:
-накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації»;
-сертифікати інженерно-будівельного проектування на кожного працівника, якого зазначено у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації».
В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи:
-інформаційна довідка з повним найменуванням та кодом ЄДРПОУ (або ІПН фізичної особи-підприємця) субпідрядної організації, яка буде надавати послуги в частині розроблення проектно-кошторисної документації;
- згода субпідрядників/співвиконавців на розроблення проектно-кошторисної документації із зазначенням предмета та номера закупівлі за підписом керівника субпідрядної організації (або фізичної особи-підприємця);
-довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації», складену субпідрядниками/співвиконавцями, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ;
Перелік обов’язкових працівників (вимога замовника) для надання послуг згідно з технічним завданням та інформація про яких повинна бути надана в довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації»:
інженер – проектувальник автомобільних доріг, або інша особа, яка виконує його функції;
інженер – проектувальник кошторисної документації, або інша особа, яка виконує його функції;
інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань, або інша особа, яка виконує його функції.
-накази про призначення (переведення) на посаду або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці субпідрядної організації «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації»;
-сертифікати інженерно-будівельного проектування на кожного працівника, якого зазначено у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації» субпідрядної організації.
Замовник вважає, що наявність вищезазначених документів є достатньою для підтвердження Учасником змоги надати послуги з виготовлення ПКД.
Крім того, хочемо зазначити, що п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, передбачено що, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. В іншому випадку зазначення такої інформації не вимагається.
Щодо перевірки Замовником Учасників на відповідність даним вимогам ТД, то Замовник перевіряв надані електронні документ в складі тендерної пропозиції, оскільки надання документів в паперовому вигляді заборонено Законом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" |
1 208 977,30
UAH з ПДВ
|
1 199 207,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельне управління-77 |
1 211 189,20
UAH з ПДВ
|
1 201 419,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале підприємство "Прометей" |
1 221 000,00
UAH з ПДВ
|
1 221 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" #40158414 |
Відхилено |
1 199 207,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 15:50
|
|
ТОВ Будівельне управління-77 #42631655 |
Переможець |
1 201 419,68
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 18:13
|
38 договір бу 77.pdf | укладений |
15 вересня 2020 18:13
|