Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт приміщень ІІІ-го поверху Цеху ОП за адресою: м. Херсон, пл. Привокзальна, 1, для розміщення кабінетів працівників ПВПЗ
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2020-07-06-003371-a a92639736c8d4b4e8bebab188bb49dbb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: ХЕРСОНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22740252. Місцезнаходження Закупівельника: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, буд. 41. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Договорі та додатках до договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт приміщень ІІІ-го поверху Цеху ОП за адресою: м. Херсон, пл. Привокзальна, 1, для розміщення кабінетів працівників ПВПЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73026, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору В продовж 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Договору Замовник сплачує на користь Підрядника авансовий платіж у розмірі 30% від вартості Робіт по даному договору. Остаточний розрахунок по даному Договору проводиться протягом 5-ти робочих днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт (форми КБ-2в) та рахунку, які надаються Підрядником. Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт В продовж 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Договору Замовник сплачує на користь Підрядника авансовий платіж у розмірі 30% від вартості Робіт по даному договору. Остаточний розрахунок по даному Договору проводиться протягом 5-ти робочих днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт (форми КБ-2в) та рахунку, які надаються Підрядником. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

06 липня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА-А"
#43095001
Переможець 49 008,00
UAH
06 липня 2020 13:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 13:15
dohoovir.pdf укладений
06 липня 2020 13:14