Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм бавовняний
Очікувана вартість
353 400,00 UAH
UA-2020-07-06-003315-b 93ca598ffbf143b0b59d4e833d86737e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудик Оксана Анатоліївна

380445632767
380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Рудик Оксана Анатоліївна
380445632767,380672202671
kk_tender@kkdarn.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 15:34
Очікувана вартість: 353 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 534,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 штуки
Костюм бавовняний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:44
ТД_Костюм бавовняний_зі змінами_2.docx
09 липня 2020 10:42
Перелік змін_2.PDF
08 липня 2020 12:00
Перелік змін.PDF
08 липня 2020 11:56
ТД_Костюм бавовняний_зі змінами.docx
08 липня 2020 11:55
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_зі змінами.docx
06 липня 2020 15:54
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
06 липня 2020 15:54
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
06 липня 2020 15:51
ТД_Костюм бавовняний.pdf
06 липня 2020 15:51
ТД_Костюм бавовняний.docx
09 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:44
ТД_Костюм бавовняний_зі змінами_2.docx
09 липня 2020 10:42
Перелік змін_2.PDF
08 липня 2020 12:00
Перелік змін.PDF
08 липня 2020 11:56
ТД_Костюм бавовняний_зі змінами.docx
08 липня 2020 11:55
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_зі змінами.docx
06 липня 2020 15:54
ОГОЛОШЕННЯ.PDF
06 липня 2020 15:54
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
06 липня 2020 15:51
ТД_Костюм бавовняний.pdf
06 липня 2020 15:51
ТД_Костюм бавовняний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 липня 2020 15:33
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:40
Доброго дня. Пункт 1.2. Додатку 1 до ТД вимагає надання від учасників: Довідка у довільній формі стосовно наявних складських та виробничих приміщень із зазначенням адреси та права користування (власність, оренда, суборенда) та автотранспортних засобів із зазначенням (назви, марки, моделі тощо) та права використання (власність, оренда, відповідно до Договору про надання транспортних послуг). До довідки надаються копії підтверджуючих документів (право власності, договір оренди або суборенди тощо). Проте, якщо потенційний учасник для здійснення постачання товарів використовує транспортні засоби інших юридичних чи фізичних осіб на підставі Договору про надання транспортних послуг , то такий учасник може не знати (не володіти інформацією) щодо назви, марки та моделі транспортного засобу, який буде використано для постачання товару. Наприклад: наперед невідомо, який саме автомобіль ТОВ "Нова Пошта" відвезе товар. Тому просимо внести зміни до документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 314 640,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 306 329,40
UAH з ПДВ
271 855,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо" 319 222,80
UAH з ПДВ
271 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" 324 900,00
UAH з ПДВ
273 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" 353 320,20
UAH з ПДВ
353 320,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 21:24
Електронний підпис
21 липня 2020 21:23
=24-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=23.pdf
21 липня 2020 21:23
=22-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=21-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=20.pdf
21 липня 2020 21:23
=19-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=18.pdf
21 липня 2020 21:23
=17.pdf
21 липня 2020 21:23
=16.pdf
21 липня 2020 21:23
=15-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=14 о7.pdf
21 липня 2020 21:23
=14 о6.PDF
21 липня 2020 21:23
=14 о5.PDF
21 липня 2020 21:23
=14 о4.pdf
21 липня 2020 21:23
=14 о3.pdf
21 липня 2020 21:23
=14 о2.pdf
21 липня 2020 21:23
=14 о1.pdf
21 липня 2020 21:23
=07-12-2.pdf
21 липня 2020 21:23
=07-12-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=06 о2.pdf
21 липня 2020 21:23
=06 о1-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=05 о2.pdf
21 липня 2020 21:23
=05 о1.pdf
21 липня 2020 21:23
=04-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=03 о3.pdf
21 липня 2020 21:23
=03 о2.pdf
21 липня 2020 21:23
=03 о1-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=02-1.pdf
21 липня 2020 21:23
=01-1.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:37
Електронний підпис
21 липня 2020 17:37
Електронний підпис
21 липня 2020 17:35
Основні засоби.pdf
21 липня 2020 17:35
Право власності.PDF
21 липня 2020 17:35
Протокол зборів.pdf
21 липня 2020 17:35
Тех паспорт.pdf
21 липня 2020 17:35
Копія Статуту.pdf
21 липня 2020 17:35
Паспорт якості.pdf
21 липня 2020 17:35
опис.pdf
21 липня 2020 17:35
Копія витягу з ЄДР.pdf
21 липня 2020 17:35
Довідки ст.17 Закону.pdf
21 липня 2020 17:35
Гарантійни листи.pdf
21 липня 2020 17:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:38
Документи переможця.pdf
21 липня 2020 17:44
Електронний підпис
21 липня 2020 17:44
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
21 липня 2020 17:44
ПАСПОРТ ЯКОСТІ.pdf
21 липня 2020 17:44
ЭДРПОУ.PDF
21 липня 2020 17:44
Договор аренды офиса.pdf
21 липня 2020 17:44
Договір ПП Вінтер.pdf
21 липня 2020 17:44
ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
21 липня 2020 17:44
Відгуки.pdf
21 липня 2020 17:44
Видаткові накладні.pdf
21 липня 2020 17:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 10:41
Захист довкілля.pdf
21 липня 2020 10:41
Ліцензія.pdf
21 липня 2020 10:41
ПДВ Витяг.pdf
21 липня 2020 10:41
Протокол 1.pdf
21 липня 2020 10:41
Ст 17 Кий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
Відхилено 264 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 11:41
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Відхилено 271 855,80
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
#21582561
Відхилено 271 890,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 17:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"
#35842316
Переможець 273 600,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 15:46

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо" #21582561

№ рішення у справі

63/81- р/к

Дата рішення у справі

18.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

04 серпня 2020 17:08
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" в процедурі відкритих торгів Костюм бавовняний [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) –18130000-9 Спеціальний робочий одяг], оголошення №UA-2020-07-06-003315-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка вих. № 21-07-03 від 21 липня 2020 р. «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» не містить інформації щодо терміну (строк виконання) та інформацію щодо стану виконання аналогічного договору. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації (Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет, дату, номер та суму Договору, термін (строк його виконання), повне найменування контрагента та його контактний номер телефона, інформацію щодо стану виконання Договору та іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник. *Аналогічним Договором вважається Договір, що виконаний у повному обсязі у будь який період 2018 - 2020 роки на поставку товару відповідно до предмету закупівлі зазначеного в даній тендерній документації.) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного Договору*. Довідка повинна містити інформацію про предмет, дату, номер та суму Договору, термін (строк його виконання), повне найменування контрагента та його контактний номер телефона, інформацію щодо стану виконання Договору та іншу інформацію, яку вважає за доцільне надати Учасник.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ"
#35842316
273 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:39
08_27-ВТ_606_від_27.08.2020_СПЕЦІМІДЖ.pdf укладений
27 серпня 2020 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 273 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 600,00 UAH)