Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 12 по вул. Паркова,7 в м. Тернополі (утеплення фасадів )
Очікувана вартість
2 817 826,00 UAH
UA-2020-07-06-003248-b 9e77a1af40bd4eec9fff99ceac295373
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Галина Степанівна

380352525704 uprosvnaukter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26198169
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Мельник Галина Степанівна
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:50
Очікувана вартість: 2 817 826,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 089,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14089.13 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 12 по вул. Паркова,7 в м. Тернополі (утеплення фасадів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Паркова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000010 ● ecca9a7d3e474444be6f49301ef6f3a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 12:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.08.2020 №54
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.08.2020 №54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-07-06-003248-b від 06.07.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-28 11:12:07

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 12 по вул. Паркова,7 в м. Тернополі (утеплення фасадів)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2020-07-06-003248-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником 06.08.2020 оприлюднено протокол щодо кваліфікації пропозиції учасника ТзОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», який складений «30 липня 2020 року».
При цьому необхідно зазначити, що згідно пункту 7 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
У зв’язку з чим, прошу пояснити причину недотримання термінів оприлюднення протоколу розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ».
Замовником 05.08.2020 оприлюднено вимогу, щодо усунення невідповідностей у пропозиції ТзОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» у якій окрім іншого зазначено, що: «Тендерним комітетом Замовника було досліджено пропозицію Учасника, а саме надана копія з оригіналу договору оренди спецтехніки від 02 червня 2020 року №3 з фізичною особою Сум І.М., який відповідно до законодавства України має бути нотаріально завірений».
Щодо цього необхідно зазначити, що умовами тендерної документації щодо відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не зазначено вимоги, що договори оренди повинні бути нотаріально завірені.
У зв’язку з чим прошу пояснити чому зазначено вказану вимогу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 11:03:11

Пояснення

Для того аби взяти в платне користування автомобіль у фізособи, зазвичай оформлюють договір найму (оренди) (ст.ст. 759, 798 Цивільного кодексу України, далі — ЦКУ). Його укладають у письмовій формі (ст. 799 ЦКУ). Нагадаємо, що ч. 2 ст. 799 ЦКУ вимагає нотаріального посвідчення договору найму (оренди) транспортного засобу «за участю фізичної особи».
Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Адже в разі недотримання нотаріальної форми договору фіскали визнають його нікчемним навіть без рішення суду і з усіма можливими негативними наслідками… Згідно Додатку 2 тендерної документації Додатку 2 «Договори оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку повинні бути чинні на дату подання пропозиції.» Якщо орендодавець — фізособа - підприємець, договір оренди можна нотаріально не посвідчувати. Про це свідчить і судова практика.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-07 17:23:53

Пояснення

Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради опрацювало висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (надалі по тексту – висновок) щодо виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» про які зазначено у висновку інформує наступне: 06 липня 2020 року Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) було оголошено тендер на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 12 по вул. Паркова,7 в м. Тернополі (утеплення фасадів)», інформацію про закупівлю опубліковано в системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2020-07-06-003248-b, відповідно розміщена тендерна документація з вимогами, які ставляться учасникам тендерної процедури та укладено договір про закупівлю від 21.08.2020 № 44.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
У частині другій статті 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником розроблено тендерну документацію самостійно та затверджено її рішенням тендерного комітету від 06.07.2020 року.
Моніторингом вказаної тендерної документації встановлено, що «Відхилення тендерної пропозиції» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Замовник відмовляє в участі учасникам, до яких застосовано санкції щодо здійснення публічних закупівель у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року (із змінами від 19.04.2020), Указом Президента України № 133/2017 від 15 травня 2017 року та рішенням РНБО України від 28 квітня 2017 року. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами від 12.11.2019), Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. Надати у складі пропозиції лист-гарантію про дотримання у діяльності вищезазначеного законодавства.»
Як бачимо із вказаних статей, вимогами Закону доволі суворо захищаються права учасників закупівель та будь-які додаткові обмеження з боку замовника повинні бути обґрунтованими та передбачені чинним законодавством України.
При встановлені в тендерній документації вимоги щодо надання «лист-гарантію» в довільній формі від учасників, а не від переможця торгів. Тендерний комітет керувався основними принципами, закладеними в статтях 3 і 5 Закону, що не обмежує конкуренцію та не встановлює дискримінаційних вимог до окремих учасників, є однакова для всіх учасників, які при цьому перебувають в однакових умовах.
Окрім цього, моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в додатку 5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» (пункт 11.1 Розділу 11) передбачено підставу зміни істотних умов «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Замовником, відповідно до ст..41 перелічено всі істотні умови договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Очевидно, що Замовником цей пункт статті 41 Закону не буде використовуватися, так як закупівля проводилася на роботи, а не на товари. Тендерний комітет вважає, що зазначення умови «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» у документації не суперечить діючому в Україні законодавству та не впливають на конкурентоздатність учасників.
У зв’язку з чим, не маючи достатніх (беззаперечних) та передбачених Законом підстав вважати порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї замовник не має законного права відміняти проведені торги, не підписувати договору з переможцем чи розривати укладені договори. Повторно повідомляю, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Як бачимо із вказаних статей, вимогами Закону доволі суворо захищаються права учасників закупівель та будь-які додаткові обмеження з боку замовника повинні бути обґрунтованими та передбачені чинним законодавством України. Отже відповідно до вимог чинного законодавства для відхилення тендерних пропозицій учасників, скасування торгів чи відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися або відмови від підписання договору з переможцем чи розірвання вже укладеного договору замовник повинен використовувати лише підстави, які прямо передбачені чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 17, ст. 31, ст. 32. Скасування результатів торгів чи розірвання вже укладеного договору з учасником за результатами перемоги з одних лише формальних підстав (без належного обґрунтування та посилання на норми законодавства) призведе до порушення прав учасника таких торгів та в подальшому може призвести до негативних наслідків для замовника, а саме: оскарження учасником таких дій замовника (з відповідними правовими наслідками), можливе зупинення подальших процедур закупівель (у випадках розгляду спорів в судах) та у зв’язку з цим відповідно суттєвого від термінування виконання робіт по утепленню фасаду. У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає достатніх обґрунтованих підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України (ст. 5, 17, 30, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 19 Конституції України), для розірвання договору укладеного з переможцем торгів з підстав наведених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, та не може слугувати підставою для відміни торгів.
Додатково повідомляємо,розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, всі без виключення зауваження Держаудитслужби носять суто формальний характер, так як жодне із зауважень не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції.
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі реалізована замовником торгів із неухильним дотриманням Закону України « Про публічні закупівлі» та відповідає іншим вимогам діючого законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 2 203 539,00
UAH з ПДВ
1 985 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович 2 212 004,00
UAH з ПДВ
1 985 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 2 207 790,00
UAH з ПДВ
2 193 700,87
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 2 483 300,00
UAH з ПДВ
2 483 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:38
Електронний підпис
29 липня 2020 10:37
Лист про усунення.pdf
21 липня 2020 10:26
Електронний підпис
21 липня 2020 10:26
Електронний підпис
21 липня 2020 10:23
Проект договору.pdf
21 липня 2020 10:23
Банківська ліцензія.pdf
21 липня 2020 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 10:23
ГР001ТЕР20.pdf.p7s
21 липня 2020 10:23
Тех.завд..pdf
21 липня 2020 10:23
витяк з протоколу.pdf
21 липня 2020 10:23
Реєстр.pdf
21 липня 2020 10:23
Посвідчення.pdf
21 липня 2020 10:23
Довідка 1-ПВ.pdf
21 липня 2020 10:23
Довідка (субпідряд).pdf
21 липня 2020 10:23
Проект договору.pdf
21 липня 2020 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 10:23
Статут.pdf
21 липня 2020 10:23
Копія паспорта.pdf
21 липня 2020 10:23
Сертифікати.pdf
21 липня 2020 10:23
Копія індиф.код.pdf
21 липня 2020 10:23
Реєстр.pdf
21 липня 2020 10:23
протокол.pdf
21 липня 2020 10:23
Протокол..pdf
21 липня 2020 10:23
Опис.pdf
21 липня 2020 10:23
Наказ.pdf
21 липня 2020 10:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 10:22
Довідка (довкілля).pdf
21 липня 2020 10:22
витяк з протоколу.pdf
21 липня 2020 10:22
Квитан фін.звіту 2019.pdf
21 липня 2020 10:22
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf
21 липня 2020 10:22
Довіреність.pdf
21 липня 2020 10:22
банк.pdf
21 липня 2020 10:22
Dovidka_20187610930230265630.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:16
Електронний підпис
21 липня 2020 16:12
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

05 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:23
техпаспорти.pdf
05 серпня 2020 14:23
свідоцтво про шлюб.pdf
05 серпня 2020 14:23
лист-підтвердження.pdf
05 серпня 2020 14:23
дозвіл кран.pdf
05 серпня 2020 14:23
пояснення.pdf
21 липня 2020 15:42
Електронний підпис
21 липня 2020 15:07
49.локальний кошторис.pdf
21 липня 2020 15:07
54.план фінансування.pdf
21 липня 2020 15:07
53.календарний графік.pdf
21 липня 2020 15:07
47.зведений кошторис.pdf
21 липня 2020 15:07
44.класифікація п-ств.pdf
21 липня 2020 15:07
43.договірна ціна.pdf
21 липня 2020 15:07
43.1 договірна ціна.pdf
21 липня 2020 15:07
41.довідка субпідряд.pdf
21 липня 2020 15:07
40.захист довкілля.pdf
21 липня 2020 15:07
37.проект договору.pdf
21 липня 2020 15:07
33.рух гр.коштів.pdf
21 липня 2020 15:07
32.пдв.pdf
21 липня 2020 15:07
31.Баланс звіт про ф.р..pdf
21 липня 2020 15:07
30.лист про санкції.pdf
21 липня 2020 15:07
29. Ліцензія СС2, СС3.pdf
21 липня 2020 15:07
27.СТАТУТ 2019 (1).pdf
21 липня 2020 15:07
25.кб 3 м.а..pdf
21 липня 2020 15:07
25.1 кб-3 лан.pdf
21 липня 2020 15:07
24.1лист-відгук м.а..pdf
21 липня 2020 15:07
23.Договір МЕД .УНІВЕР.PDF
21 липня 2020 15:07
20. 1-ПВ.pdf
21 липня 2020 15:07
19. 1-ДФ.pdf
21 липня 2020 15:07
18.штатний розпис.pdf
21 липня 2020 15:07
16. диплом директора.pdf
21 липня 2020 15:07
14.лист згода Мариняк.pdf
21 липня 2020 15:07
14.2 лист згода Сум.pdf
21 липня 2020 15:07
13.4автокран2.JPG
21 липня 2020 15:07
13.3автокран.JPEG
21 липня 2020 15:07
13,6МАН самоскид2.JPG
21 липня 2020 15:07
13,5МАН самоскид.JPG
21 липня 2020 15:07
13,2екскаватор гусен2.JPG
21 липня 2020 15:07
13,1екскаватор гусен.JPG
21 липня 2020 15:07
9.ПАСПОРТ ДИРЕКТОР.pdf
21 липня 2020 15:07
3. ст.17.pdf
21 липня 2020 15:07
1.цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 15:07
реєстр.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:16
public_doc (1).7z
14 серпня 2020 14:16
Документи переможця.pdf
20 липня 2020 13:31
Електронний підпис
20 липня 2020 12:11
6.4. Довідка ч. 2 ст. 17..pdf
20 липня 2020 12:11
Реєстр документів.pdf
20 липня 2020 12:11
34. Оригінал опису.pdf
20 липня 2020 12:11
33. Оригінал статуту.pdf
20 липня 2020 12:11
22. Довідки з банків..pdf
20 липня 2020 12:10
5. Довідка ст. 17.pdf
20 липня 2020 12:10
2.2. Накази на ІТП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

ФОП МАРИНЯК Василь Антонович

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
#41681223
Відхилено 1 985 777,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 15:01
ФОП МАРИНЯК Василь Антонович
#2549415479
Відхилено 1 985 950,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 17:23
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"
#38739756
Відхилено 2 193 700,87
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 17:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
Переможець 2 483 300,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:37

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю : - Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше ніж очікувана вартість закупівлі. Тендерним комітетом Замовника було досліджено пропозицію Учасника , а саме надану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період та скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період. В поданих Учасником документах міститься інформація про оборот за 2019 рік, що не відповідає вимогам замовника. Тому, Учаснику необхідно привести інформацію, зазначену у тендерній пропозиції до вимог Замовника. Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до Розділу 3 Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідки форми КБ-3) В поданих Учасником документах міститься інформація про договір № 258 від 09.12.2019 року. В складі пропозиції не надано документи що засвідчують факт виконання робіт повністю по вказаному договору , що не відповідає вимогам замовника. Тому, Учаснику необхідно привести інформацію, зазначену у тендерній пропозиції до вимог Замовника.

Документи

29 липня 2020 17:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.2 Розділу 3 Додатку№2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які повністю виконані, інформацію щодо яки вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт капітального ремонту об’єктів, незалежно від форми власності та джерел фінансування, який виконаний, у період 2017-2020 роках Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідки форми КБ-3) На вимогу Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати : Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На вимогу Розділу 2 Додатку №2 до Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати : Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). 1 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. 1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - Документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду на щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатим(е)уть за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканован(ої)их з оригіналу копі(ї)й посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста(ів) із загального курсу з охорони праці.

Документи

30 липня 2020 17:28
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей : Відповідно до Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. У разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо. Подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку. Тендерним комітетом Замовника було досліджено пропозицію Учасника , а саме надана копія з оригіналу договору оренди спецтехніки від 02 червня 2020 року № 3 з фізичною особою Сум І.М. , який відповідно до законодавства України має бути нотаріально завірений . Відповідно до Розділу 1 Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду на щодо всіх осіб, зазначених . Тендерним комітетом Замовника було досліджено пропозицію Учасника , а саме надана копії з оригіналу документів кошторисника з різним прізвищем. Тому, Учаснику необхідно привести інформацію, зазначену у тендерній пропозиції до вимог Замовника.

Документи

06 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:40
Учасник №3.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
2 483 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 19:38
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 10:13
договір.pdf укладений
21 серпня 2020 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 323 860,60
UAH (в тому числі ПДВ 387 310,10 UAH)