Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт огорожі СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А
Очікувана вартість
140 379,30 UAH
UA-2020-07-06-002817-b cd876b65a94d4c6d910665dbc40b540f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дехтяренко Наталія Борисівна

380442076176 vtp.kte@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, площа І. Франка, 5
Контактна особа: Дехтяренко Наталія Борисівна
380442076176
vtp.kte@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 15:15
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 140 379,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 403,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Строк надання послуг: до/по 31 грудня 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт огорожі СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Здійснення Замовником попередньої оплати у розмірі 30% від загальної ціни Договору, передбаченої п. 3.1 цього Договору, і становить __________,00 грн. (__________________ грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% – ______________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), що усього з ПДВ становить ___________,00 грн. _______________ грн. 00 коп.) на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 20 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання (неповного використання) авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та 20 відсотків річних, а Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу протягом 5 календарних днів з моменту її направлення Замовником. Аванс 7 Робочі 30
Iнша подія Остаточний розрахунок здійснюється Замовником шляхом оплати за фактом якісного виконання робіт на підставі підписаних Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, з врахуванням суми фактично отриманого авансу. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до кошторисної документації
Дата подання: 08 липня 2020 16:38
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:20
Доброго дня. 1. Роз'сніть, будь-ласка, вимоги п.4.1. Додатку 1 Для визначення вартості ремонтних робіт скласти кошторисну документацію, надати її на папері та в електронному вигляді (в форматі word/exel, imd, ibd), А саме вимогу, щодо надання документації на папері. Мається на увазі роздруковану, підписану та відскановану завантажити? 2. Які саме документи потрібно роздруковувати та надавати в word/exel
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для визначення вартості ремонтних робіт необхідно скласти кошторисну документацію (договірна ціна, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат, плюс модель в АВК в форматі imd, ibd), надати її на папері – мається на увазі відсканувати сформовану в електронному вигляді (в форматі word/exel, imd, ibd) та роздруковану форму, підписати та викласти скан-копії і модель в АВК в електронному вигляді в форматі imd, ibd в системі ПРОЗОРРО.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДПОСТАЧ ПЛЮС" 110 264,56
UAH з ПДВ
106 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АСТАРО" 140 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С 136 333,91
UAH з ПДВ
136 333,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:44
К-теплоенерго.rar

Публічні документи

13 липня 2020 14:11
контактні данні.pdf
13 липня 2020 14:11
инструмент средства.pdf
13 липня 2020 14:11
цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 14:11
Витяг ПДВ.pdf
13 липня 2020 14:11
Виписка ЄДР.jpg
13 липня 2020 14:11
Виписка ЄДР 2.jpg

Публічні документи

13 липня 2020 10:27
Електронний підпис
13 липня 2020 10:26
и Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 10:26
з Довідка Ліцензія.pdf
13 липня 2020 10:26
з 43__Киiвтеплоенерго.imd
13 липня 2020 10:26
з 43__Киiвтеплоенерго.bdcu
13 липня 2020 10:26
г Копія Статуту.pdf
13 липня 2020 10:26
в Копія витягу ПДВ.PDF
13 липня 2020 10:26
а Контактні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДПОСТАЧ ПЛЮС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АСТАРО"

ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДПОСТАЧ ПЛЮС"
#41197166
Рішення скасоване 106 590,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:13
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДПОСТАЧ ПЛЮС"
#41197166
Відхилено 106 590,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:18
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АСТАРО"
#40507131
Відхилено 108 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:09
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С
#21614309
Переможець 136 333,91
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:10

Документи

20 липня 2020 16:40
протокол 618.jpg

Документи

28 липня 2020 17:14
протокол 624.jpg

Документи

31 липня 2020 19:09
протокол 629.jpg

Документи

31 липня 2020 19:10
протокол 630.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С
#21614309
136 333,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 19:10
протокол 630.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 серпня 2020 09:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Рішення скасувати спрощену закупівлю згідно з ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт огорожі СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
21 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:31
Протокол 664.pdf