Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання Дидактичних матеріалів для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти в навчальних закладах Конотопського району
Очікувана вартість
150 994,00 UAH
UA-2020-07-06-002188-c a094d7ae45f94d57922e3c1a8d80bc69
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухно Ольга Олександрівна

+380680768041 knt.osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147747
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА СУСЛО, будинок 21 А
Контактна особа: Чухно Ольга Олександрівна
+380680768041
knt.osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:31
Очікувана вартість: 150 994,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 754,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1247 од.
Придбання Дидактичних матеріалів для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти в навчальних закладах Конотопського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41607, Україна, Сумська область, Конотоп, Михайла Сусло, 21 А ..
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:10
Дидактика оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОБРУЧ ЛІДІЯ ІВАНІВНА" 135 852,00
UAH з ПДВ
135 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА" 150 300,00
UAH з ПДВ
150 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с9.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с8.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с7.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с6.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с5.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с4.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с3.pdf
16 липня 2020 13:11
Пропозиція_с2.pdf
16 липня 2020 13:10
Пропозиція_с1.pdf
15 липня 2020 16:10
Пропозиція с.9.pdf
15 липня 2020 16:10
Пропозиція с.8.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.7.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.6.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.5.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.4.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.3.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.2.pdf
15 липня 2020 16:09
Пропозиція с.1.pdf
15 липня 2020 12:33
Глобусы 002.pdf
15 липня 2020 12:33
Глобусы 001.pdf
15 липня 2020 12:20
Декларация_Ч2.НП_до.pdf
15 липня 2020 12:20
Сертиф_ИПТ карты 2от.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 9.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 8.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 7.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 6.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 5.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 4.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 3.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 2.pdf
14 липня 2020 11:58
пропозиція 1.pdf
14 липня 2020 11:58
реквізити Обруч.doc
14 липня 2020 11:58
св-во Обруч.pdf
14 липня 2020 11:58
ед. податок.pdf
14 липня 2020 11:58
паспорт2.pdf
14 липня 2020 11:58
паспорт1.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 11:37
Електронний підпис
16 липня 2020 11:36
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 11:36
Установчі.pdf
16 липня 2020 11:36
Проект договору.pdf
16 липня 2020 11:36
Костопіль _6.pdf
16 липня 2020 11:36
СЕС + ТУ всі кабінети.pdf
16 липня 2020 11:36
Авторизаційний лист.pdf
16 липня 2020 11:36
Сертифікати.pdf
16 липня 2020 11:36
СЕС+ТУ початкова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОБРУЧ ЛІДІЯ ІВАНІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОБРУЧ ЛІДІЯ ІВАНІВНА"
#1766204025
Відхилено 135 852,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 11:58
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА"
#42367288
Переможець 150 300,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 12:05

Документи

22 липня 2020 11:58
Електронний підпис
22 липня 2020 11:57
Протокол № 2 ДМ.pdf

Документи

22 липня 2020 12:05
Електронний підпис
22 липня 2020 12:05
Протокол № 3 ДМ.pdf
22 липня 2020 12:05
НУД Дидактика 2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИКА"
#42367288
150 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 12:05
Електронний підпис
22 липня 2020 12:05
Протокол № 3 ДМ.pdf
22 липня 2020 12:05
НУД Дидактика 2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:15
ДУ № 6 до дог. № 116 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 09:13
ДУ № 5 до договору № 116 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 11:58
ДУ № 4 дидактика (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 15:39
tmp8c67 (1).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 09:01
ДУ № 2 від 30.09.2020 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 11:44
ДУ № 1 2 від 04 вересня 2020 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 15:36
ДУ № 1 від 25 08 2020 (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 14:14
Договір № 116 05 08 2020.pdf укладений
05 серпня 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з запланованоим друком частини дидактичного матеріалу ( друкованої продукції) на видавництві з другої половини вересня 2020 року , вирішено продовжити строк поставки товару до 30.09.2020 року .
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з арифметичною похибкою було вирішено укласти додаткову угоду і викласти уточнену специфікацію на закупівлю навчальних засобів . При внесенні уточненнь до специфікації кількість, сума за одиницю товару та загальна сума договору залишилися без змін .
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін поставки товару до 30 жовтня 2020 року в зв'язку з тим, що друк частини товару ( друкована продукція ) заплановано на видавництві з другої половини вересня 2020 року .
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вмкласти п.3.1. договору в такій редакції :" Строк поставки товарів : з дати підписання договору про закупівлю по 16 листопада 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з форсмажорними обставинами, які обумовлені обмежувальними карантинними заходами, запровадженими через COVID-19 Сторонами вирішено внести зміни до договору і викласти п.3.1. договору в такій редакції : Строк поставки товарів : з дати підписання договору про закупівлю по 31 листопада 2020 року .
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з затримкою товару на виробництві строк поставки у договорі № 116 від 05.08.2020 подовжено до 15.12.2020 року .
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тим , що продукція яку Постачальник повинен був допоставити на даний час не друкується на видавництві, прийнято рішення про зменшення обсягів закупівлі товару. Відповідно до договору № 116 від 05.08.2020 року вирішено зменшити суму договору на 28041,00 грн. і викласти п.2.3. договору в новій редакції :"Сума договору складає:122259,00 грн. (сто двадцять дві тисячі двісті п'ятдесят дев'ять грн. 00 коп ), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 259,00
UAH