Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 178+520 - км 185+580
Очікувана вартість
152 815 150,00 UAH
UA-2020-07-06-002134-b ed01744127f9433893078dc0b7924c62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:13
Очікувана вартість: 152 815 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 765 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 764075.75 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці
км 178+520 - км 185+580
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: T-13-02 — Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” - Старобільськ - Бахмут

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначається головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Взяття бюджетних та фінансових зобов’язань за договором здійснюються відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України та «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 (зі змінами). Замовник має право скоригувати план фінансування робіт протягом поточного року у разі внесення змін в план використання бюджетних коштів в частині уточнення видатків на фінансування робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:04
Тендерна документація зі змінами (1).docx
21 липня 2020 17:04
Перелік змін 21.07.2020.docx
14 липня 2020 09:07
Перелік змін.docx
06 липня 2020 13:39
Проект договору.docx
06 липня 2020 13:39
Відомість обсягів робіт.docx
21 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:04
Тендерна документація зі змінами (1).docx
14 липня 2020 09:07
Тендерна документація зі змінами.docx
06 липня 2020 13:39
Тендерна документація.docx
21 липня 2020 17:04
Перелік змін 21.07.2020.docx
14 липня 2020 09:07
Перелік змін.docx
06 липня 2020 13:39
Проект договору.docx
06 липня 2020 13:39
Відомість обсягів робіт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000033 ● 6f45adb7d2c24ce6ac55407c5d31c290
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 №64

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.09.2020 №64

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-06-002134-b 06.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 16:04:29

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету ««ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 178+520 - км 185+580» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2020-07-06-002134-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» вимогу, передбачену Додатком № 8 до тендерної документації, зокрема: надати Замовнику через електрону систему закупівель Договірну ціну тендерної пропозиції Учасника та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень, а саме: розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; розрахунок прибутку та адміністративних витрат (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту); розрахунок витрат на відрядження; розрахунок вартості перевезення матеріалів; калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами; вартість послуг та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт (за наявності); розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів; розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 17:23:57

Пояснення на запит

Відповідно до абзацу 1 додатку №8 тендерної документації, договірна ціна тендерної пропозиції Учасника має бути надана Замовнику через електрону систему закупівель. Розрахунок ціни має бути виконаний з використанням будь-якого сертифікованого програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Договірна ціна надається відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації у складі документів, що надаються переможцем торгів. Узгодження здійснюється відділом інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Замовника шляхом підписання договірної ціни.
ТОВ «Славдорстрой» у складі пакету переможця надало договірну ціну, узгоджену замовником (файл «пакет переможця.pdf», наданий через електронну систему закупівель 18 серпня 2020 15:00, сторінки 14-15).
Стосовно розрахунків за статтями витрат - відповідно до абзацу 2 додатку №8 тендерної документації, учасник – переможець надає на стадії укладання договору Замовнику друкований варіант розрахунку договірної ціни, приведеної у відповідність до показників ціни за результатами проведеного аукціону, з повним комплектом розрахунків відповідно до електронного варіанту у програмному комплексі. Вказані у запиті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень, надано ТОВ «Славдорстрой» у паперовому варіанті 18.08.2020р. Договір підряду з ТОВ «Славдорстрой» укладено 25.08.2020р.
Скановані копії підтверджуючих розрахунків за статтями витрат, що враховані в договірній ціні додаються.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 16.10.2020р. №437.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Відповідно до висновку на моніторинг ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 178+520 - км 185+580, індивідуальний номер закупівлі UA-2020-07-06-002134-b, відкриті торги, Служба автомобільних доріг у Донецькій області повідомляє наступне: Враховуючи той факт, що зазначені порушення є суто технічними помилками, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі, вважаємо за належне прийняти зауваження, що викладені у висновку моніторингу та відреагувати на них відповідно до норм діючого законодавства. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Інформацію затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 26.10.2020р. №457.

2020-10-26 14:13:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 152 315 150,00
UAH з ПДВ
150 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 150 310 200,00
UAH з ПДВ
150 310 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 152 495 000,00
UAH з ПДВ
152 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 152 814 000,00
UAH з ПДВ
152 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:00
G8012.20.7z
18 серпня 2020 15:00
Пакет переможця.pdf
05 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:52
Тендерна пропозиція.PDF
04 серпня 2020 18:52
Пакет 5 (працівники).pdf
04 серпня 2020 18:52
Пакет 2 (техніка).pdf
04 серпня 2020 18:52
Пакет 1.pdf
04 серпня 2020 18:52
Календарний графік.pdf
04 серпня 2020 18:52
G7956.20.7z

Публічні документи

05 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
02 серпня 2020 21:06
Електронний підпис

Публічні документи

05 серпня 2020 11:34
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:33
Трудовi.part14.rar
05 серпня 2020 11:33
Трудовi.part13.rar
05 серпня 2020 11:33
Трудовi.part12.rar
05 серпня 2020 11:33
Трудовi.part11.rar
05 серпня 2020 11:33
Трудовi.part10.rar
05 серпня 2020 11:33
Трудовi.part09.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part08.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part07.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part06.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part05.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part04.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part03.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part02.rar
05 серпня 2020 11:32
Трудовi.part01.rar
05 серпня 2020 11:32
ТП_з_цiною.pdf
05 серпня 2020 11:32
ТП_без_цiни.pdf
05 серпня 2020 11:31
Календарний_графiк.rar
05 серпня 2020 11:31
Вiдомiст__об'eмiв_робiт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 150 200 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
150 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2024 13:40
ДУ від 08.05.2024 до договору №2-113 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2024 13:40
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 10:32
ДУ від 31.10.2023 до договору №2-113 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 10:32
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2022 13:34
ДУ від 14.11.2022 до договору №2-113 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
14 листопада 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 15:28
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-113 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 12:36
ДУ від 05.04.2022 до договору №2-113 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
06 квітня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:16
ДУ від 21.12.2021 до дог 2-113 від 25.08.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 13:26
ДУ від 07.05.2021 до договору №2-113 від 25.08.2020 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 08:25
ДУ від 17.03.2021 до договору №2-113 від 25.08.2020 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 08:24
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:33
ДУ від 18.12.2020 до договору №2-113 від 25.08.2020 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 14:09
ДУ від 22.10.2020 до договору №2-113 від 25.08.2020 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:19
Договір №2-113 від 25.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2021 рік, перенос строку виконання робіт та дії договору
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML