Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ясногорської (від будинка 31/25 до будинка 31/1), ж/м «Чорноморка», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область»
Очікувана вартість
3 299 171,80 UAH
UA-2020-07-06-002014-c 133031f4b2ac453c84920a7aa8afcaa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 12:19
Очікувана вартість: 3 299 171,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 991,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ясногорської (від будинка 31/25 до будинка 31/1), ж/м «Чорноморка», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка Овідіопольського району, вул. Ясногорська (від будинка 31/25 до будинка 31/1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:33
Перелік змін до ТД.pdf
16 липня 2020 15:33
Оголошення про проведення відкритих торгів 2.pdf
16 липня 2020 15:33
Зміни до тендерної документації.pdf
16 липня 2020 15:33
Додаток 1 із змінами.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 2.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 6.pdf
16 липня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:33
Перелік змін до ТД.pdf
16 липня 2020 15:33
Оголошення про проведення відкритих торгів 2.pdf
06 липня 2020 16:20
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
16 липня 2020 15:33
Зміни до тендерної документації.pdf
06 липня 2020 16:20
Тендерна документація.pdf
16 липня 2020 15:33
Додаток 1 із змінами.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 1.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 2.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 16:20
Додаток 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 2 870 047,54
UAH з ПДВ
2 870 047,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ" 3 200 002,10
UAH з ПДВ
3 200 002,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 18:58
Електронний підпис
23 липня 2020 18:57
Технічна частина.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:38
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:33
Розрахунки.pdf
10 серпня 2020 10:19
public_doc.p7s
06 серпня 2020 19:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:47
Dovidka_20210836370950514110.pdf
06 серпня 2020 09:47
public_doc-1.pdf
06 серпня 2020 09:47
Dovidka_20210836370950514110.pdf.p7s
23 липня 2020 19:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Відхилено 2 870 047,54
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:08
ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ"
#40105514
Переможець 3 200 002,10
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ"
#40105514
3 200 002,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:59
Звіт про виконання договору укладений
30 листопада 2020 13:57
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:52
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:47
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:47
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 12:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:20
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 12:47
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 12:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 13:07
Протокол виправлення помилок.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 19:53
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 19:49
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 19:49
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:51
Договір укладений
18 серпня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол щодо виправлення технічної (механічної) помилки при публікації звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-07-06-002014-c (дата формування звіту: 18 серпня 2020)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, зокрема, з впровадженням на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 року № 211 з відповідними змінами, на усій території України карантину та обмежувальних заходів, Постанови КМУ № 500 від 17.06.2020 року «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», Сторони домовились продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.3 Договору в такій редакції: Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 30.11.2020 р. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну Договору на суму 87 467 грн. 04 коп. без зміни кількості робіт. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.1. Договірна ціна, пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 112 535,06
UAH (в тому числі ПДВ 518 755,84 UAH)