Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінолеум, плінтус
Очікувана вартість
2 806,00 UAH
UA-2020-07-06-001869-a 78bbd402d01046738cb1a87048d163ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зося Ковбасюк

+380678926498 semenivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41077614
Місцезнаходження: 13374, Україна , Житомирська обл., с. Хажин, вул. Двірська, 42
Контактна особа: Зося Ковбасюк
+380678926498
semenivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 806,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Код ЄДРПОУ: 41077614
Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради
Місцезнаходження:13374. Житомирська область, Бердичівський район, село Хажин, вулиця Двірська, 42
Категорія замовника: абз.1 п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Лінолеум, плінтус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13374, Україна, Житомирська область, c. Хажин, вул. Двірська,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця протягом десяти банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних.Розмір оплати 100% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:13
Оголошення.doc
06 липня 2020 11:13
ПД.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій