Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015: 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярське приладдя )
Очікувана вартість
14 091,85 UAH
UA-2020-07-06-001417-a 047b0f6fe6aa4ac9bc353ed4fb69bc98
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Солохненко

+380506847215 lpinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Олександр Солохненко
+380506847215
lpinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


код за ДК 021:2015: 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярське приладдя ) 1. Найменування замовника: Любецький психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації .
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040; вул. Квітнева,1 Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж .
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914.
1.3.Категорія замовника : 3 – юридичні особи , які є підприємствами , установами , організаціями та їх об’єднання , які забезпечують потреби держави або територіальної громади , якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота ) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі ( лотів) за наявності : код за ДК 021:2015: 50230000 - 6 послуги з ремонту , технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги ( поточний ремонт та установка вуличного освітлення ).
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі : 21025,13 ( двадцять одна тисяча двадцять п’ять ) гривні 13 копійки без ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1217 штуки
папір та канцелярське приладдя (відповідно специфікації договору №94 від 06.07.2020року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться після поставки товару протягом 15 календарних днів.Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставку товару здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

06 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2650903634
Переможець 14 091,85
UAH з ПДВ
06 липня 2020 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір на канцелярське приладдя.pdf укладений
06 липня 2020 11:05