Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Очікувана вартість
159 680,00 UAH
UA-2020-07-06-001258-a 25593c1cce274d5c82a599c1804f1d9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Борисова

+380661533077 iraborisova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 39618372
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21
Контактна особа: Ірина Борисова
+380661533077
iraborisova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 159 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 596,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121 штуки
34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини до транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Постачальника, зазначений в виписаному Постачальником платіжному документі, з відстрочкою платежу до 180 банківських днів з дати виписки рахунку та накладних на Товар без нарахування штрафних санкцій Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:34
Оголошення з додатками.doc
06 липня 2020 10:32
додаток_3_проект_договору.doc
06 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:34
Оголошення з додатками.doc
06 липня 2020 10:32
Оголошення з додатками.doc
06 липня 2020 10:32
додаток_3_проект_договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" 137 832,00
UAH з ПДВ
137 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"
#30568711
Переможець 137 832,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"
#30568711
137 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 10:21
SCAN0016.PDF зміни до договору
29 січня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:10
SCAN0037.PDF зміни до договору
05 січня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 13:09
3432.27.1.PDF укладений
27 липня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 3432/27/1 від 27.07.2020 року та виконання зобов’язань щодо передання товару, і викласти в наступній редакції: «п. 11.1. Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2021р., а в частині розрахунків і гарантій - до повного їх виконання;
Номер договору про закупівлю: 3432/27/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього договору з 01.01.2021 по 31.03.2021 рік не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 27 566,40 грн. (двадцять сім тисяч п’ятсот шістдесят шість гривень сорок копійок), в тому числі ПДВ 20% – 4 594,40 грн. З них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 11 538,00 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот тридцять вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 1 923,00 грн.; - за рахунок коштів підприємства – 16 028,40 грн. (шістнадцять тисяч двадцять вісім гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 2 671,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 3432/27/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 109 332,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 222,00 UAH)