Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2020-07-05-000151-a 5bf69a7d9b3645419b3532b8c80a22b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Ющик

+380950359157 kovelmat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051313
Вебсайт: http://www.kovelrada.gov.ua
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Геннадій Ющик
+380950359157
kovelmat@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2020 22:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:27
Очікувана вартість: 2 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Клейка стрічка Axent (3016-А), 24мм х 18м, 40мкм, прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Клей-олівець BUROMAX (BM.4905), PVA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Скоби для степлера Axent (D4102), розмір №24/6, 1000 шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Скоби для степлера Axent (D4101), розмір №10, 1000 шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Олівець графітовий Buromax (BM.8500) HB, шестигранний, довжиною- 189 мм., діаметр- 7 мм., матеріал корпусу- дерево, глянцеве покриття, з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Коректор-ручка Buromax (BM.1031), 8 мл .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Скріпки Buromax (BM.5007) 25 мм, трикутні, 100 шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Лінійка сталева Buromax (BM.5810-30), на одній стороні дві сантиметрові шкали, а на другій - сантиметрова і дюймова, 30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачок
Затискачі для паперів Buromax (BM.5304), 25 мм., 12 шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Затискачі для паперів Buromax (BM.5303), 32 мм., 12 шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Файли для документів Buromax (BM.3800) А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-02c) А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 пачок
Папір для друку StoraEnso Zoom А4, 80 г/м² 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2020 22:55
Оголошення - канцелярія 06.07.2020р.doc
05 липня 2020 22:55
ДОГОВІР канцелярія 06.07.2020р..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 750,00
UAH з ПДВ
1 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 987,62
UAH з ПДВ
1 987,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 20:42
Електронний підпис
13 липня 2020 20:41
Стаття 17.pdf
13 липня 2020 20:41
Паспорт повний.pdf
13 липня 2020 20:41
Лист - відгук.pdf
13 липня 2020 20:41
ІПН.PDF
13 липня 2020 20:41
Договір і видаткова.pdf
13 липня 2020 20:41
Довідка щодо підпису.pdf
13 липня 2020 20:41
Довідка статут..pdf
13 липня 2020 20:41
Довідка працівники.pdf
13 липня 2020 20:41
Довідка Ліцензії.pdf
13 липня 2020 20:41
Довідка довкілля.pdf
13 липня 2020 20:41
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
13 липня 2020 20:41
Тех х-ки.pdf
13 липня 2020 20:41
Пропозиція.pdf
13 липня 2020 20:41
висновок Buromax,3926,22962.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 15:51
Цін проп(2)_copy.pdf
09 липня 2020 12:14
наказу та протоколів.pdf
09 липня 2020 12:14
Свідоцтво2.JPG
09 липня 2020 12:14
Свдоцтво1.JPG
09 липня 2020 12:14
ЄДРПОУ 1.JPG
09 липня 2020 12:14
витяг.PDF
09 липня 2020 12:14
витяг пдв.PDF
09 липня 2020 12:14
Цін проп(2)_copy.pdf
09 липня 2020 12:14
Довідка(6)_copy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3153403953
Відхилено 1 750,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:59
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 1 987,62
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 липня 2020 14:59
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

16 липня 2020 09:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
1 987,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 09:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:54
Канцелярія 31.07.2020р..pdf укладений
31 липня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:02
Договір №118 від 23.07.2020 р..pdf укладений
23 липня 2020 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 987,62
UAH (в тому числі ПДВ 331,27 UAH)