Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивної зали з утепленням зовнішньої частини фасаду Руськополянського ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів за адресою: вулиця Старшини Єпіфанова №1/2, с. Руська Поляна, Черкаського району Черкаської області
Очікувана вартість
1 317 242,00 UAH
UA-2020-07-05-000009-a e1430f214e544493b1ff0ffb9d63167d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дмитрівна Луцька

+380472303431 26357573@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04410918
Місцезнаходження: 19602, Україна , Черкаська обл., с. Руська Поляна, вул. Шевченка, буд. 67
Контактна особа: Тетяна Дмитрівна Луцька
+380472303431
26357573@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 14:48
Очікувана вартість: 1 317 242,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 586,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивної зали з утепленням зовнішньої частини фасаду Руськополянського ЗЗСО №2 І-ІІІ ступенів за адресою: вулиця Старшини Єпіфанова №1/2, с. Руська Поляна, Черкаського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19602, Україна, Черкаська область, с. Руська Поляна, вулиця Старшини Єпіфанова №1/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2020 10:41
Кап рем спортивної зали ЗЗСО №2_Оголошення.pdf
05 липня 2020 10:41
Техн._завда._Дод._4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо пункту 64 технічної специфікації
Дата подання: 07 липня 2020 17:07
Дата відповіді: 08 липня 2020 12:39
Доброго дня. Прошу пояснити стосовно п.64 технічної специфікації : монтаж яких металоконструкцій вагою -0,38т мається на увазі? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що розширений перелік та обсяг робіт визначення в додатку № 4 «Технічна специфікація» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 64 Додатку 4 передбачено монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чверкалюк Г.В. 1 036 346,82
UAH з ПДВ
999 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 1 252 507,69
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" 1 190 100,91
UAH з ПДВ
1 190 100,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 15:05
Електронний підпис
14 липня 2020 15:03
цінова пропозиція сз.PDF
14 липня 2020 15:03
уповноважена особа.pdf
14 липня 2020 15:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ сз.pdf
14 липня 2020 15:03
посвідчення.pdf
14 липня 2020 15:03
зведений кошторис.PDF
14 липня 2020 15:03
заг вир.PDF
14 липня 2020 15:03
дог ціна сз.PDF
14 липня 2020 15:03
довідки.pdf
14 липня 2020 15:03
Декларація з ОП.pdf
14 липня 2020 15:03
аналогічний договір2.pdf
14 липня 2020 15:03
аналогічний договір.pdf
14 липня 2020 15:03
r_40_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
14 липня 2020 15:03
r_40_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
14 липня 2020 15:03
r_40_ДЦ_ИВР.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:31
Електронний підпис
14 липня 2020 17:29
охорона праці.pdf
14 липня 2020 17:29
кошторис фасад.rar
14 липня 2020 17:29
Проект_дог_фасади.pdf
14 липня 2020 17:29
працівники (1).pdf
14 липня 2020 17:29
тп фасад.pdf
14 липня 2020 17:29
Тех_докум_фасади.pdf
14 липня 2020 17:29
Рішення фасади.pdf
14 липня 2020 17:29
СУБПІДР довідка.pdf
14 липня 2020 17:29
Виписка ЄДР.pdf
14 липня 2020 17:29
Дог відходи.pdf
14 липня 2020 17:29
Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 17:29
довiдки_Рус_поляна.pdf
14 липня 2020 17:29
Дов обладн Рус пол.pdf
14 липня 2020 17:29
календ графік фасад.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 10:38
Електронний підпис
14 липня 2020 10:35
29.Пропозиція.pdf
14 липня 2020 10:35
28.Проект договору.pdf
14 липня 2020 10:35
27.Лист ст17.pdf
14 липня 2020 10:35
26.Календарний графік.pdf
14 липня 2020 10:35
21.Довідка про МТБ.pdf
14 липня 2020 10:35
20.Посвідчення ОП.pdf
14 липня 2020 10:35
18.Свідоцтво наМАз.pdf
14 липня 2020 10:35
3.Ліцензія та дозволи.PDF
14 липня 2020 10:35
1. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чверкалюк Г.В.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"

ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чверкалюк Г.В.
#2155403050
Переможець 999 500,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чверкалюк Г.В.
#2155403050
999 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:51
д.у.3 до дог.150.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:49
д.у.2 до дог.150.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 09:38
Додаткова угода та календарний графік(1).PDF зміни до договору
29 вересня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 13:21
Технічна специфікація та калкндарний графік нк кап ремонт спорт зали ЗЗСО №2.pdf укладений
23 липня 2020 13:20
Договір кап рем спорт зали ЗЗСО №2.pdf укладений
23 липня 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: № 150
Договір:
Номер додаткової угоди: № 150/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: № 150
Договір:
Номер додаткової угоди: № 150/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести відповідні зміни у договір.
Номер договору про закупівлю: № 150
Договір:
Номер додаткової угоди: № 150/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML