Автоматична система сортування поштових відправлень продуктивністю 8000 шт./год.
Очікувана вартість
1 100 000,00 USD
UA-2020-07-04-000094-a 993cc37856f74b239d3a1b99ddbe489f
Спрощена/Допорогова закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:04
Очікувана вартість: 1 100 000,00 USD з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


АТ Укрпошта, з метою здійснення підготовки до закупівель та дослідження ринку проводить «Допорогову закупівлю/спрощену закупівлю» та використовує електронну систему закупівель. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник, чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір купівлі-продажу з суб'єктом господарювання, що здійснює діяльність з надання послуг фінансового лізингу та має намір приймати участь в тендерній процедурі на закупівлю АТ Укрпошта послуг фінансового лізингу автоматичної системи сортування поштових відправлень продуктивністю 8000 шт./год.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Автоматична система сортування поштових відправлень продуктивністю 8000 шт./год.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Вид платежу: Попередня оплата (аванс) Строк оплати: 10 календарних днів після підписання Договору, але, в будь-якому разі, тільки після отримання авансового платежу в повному обсязі від Лізингоодержувача, відповідно до умов договору фінансового лізингу, вказаного в п. 1.11. цього Договору Умови оплати: Згідно з умовами п. 2.3.1 цього Договору Аванс 10 Календарні 40
Iнша подія Вид платежу: ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ ПРИЙМАННЯ, ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ УСТАТКУВАННЯ ТА ПІДПИСАННЯ АКТУ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ УСТАТКУВАННЯ Строк оплати: протягом 30 календарних днів з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі Устаткування, але у будь-якому разі не раніше дати реєстрації Підрядником податкових накладних, складених з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму ПДВ, нараховану з ціни Устаткування, визначеної згідно з умовами Договору Умови оплати: Згідно з умовами п. 2.3.2 цього Договору Пiсляоплата 30 Календарні 60

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення положень документації на закупівлю
Дата подання: 09 липня 2020 12:46
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:07
1. Згідно Додатку 1 (п.3.1) «Учасник повинен надати підписану технічну специфікацію, відповідно до додатку 3 – Технічна специфікація». Проте, Додаток 3 документації на закупівлю це проект договору з лізингом (https://www.dzo.com.ua/tenders/6144585). Питання: Яку технічну специфікацію має підписати Учасник? 2. В п.2 документу «Умов відбору постачальника» зазначено, що «валютою пропозиції є Долар США». Однак у Додатку № 10 до Проекту договору з лізингом (Додаток 3 документації на закупівлю) є посилання на офіційний курс НБУ гривні до євро. Питання: Чи означає це, що ціна договору може бути прив'язана до динаміки офіційного курсу НБУ гривні до євро, що на справді є зрозумілим при постачанні обладнання європейських виробників? 3. У Додатку № 2 до Договору поставки (Додаток 3 документації на закупівлю «Проект договору з лізингом») наведений Календарний графік виконання договору, який не відповідає умовам виконання замовлення виробником. Питання: Чи буде розглядатися наша пропозиція у разі, якщо термін виготовлення, постачання і виконання усіх передбачених пусконалагоджувальних робіт, проведення тестування та здачі в експлуатацію становитиме 180 календарних днів з проведення попередньої оплати? 4. У Додатку № 12 до Договору поставки (Додаток 3 документації на закупівлю «Проект договору з лізингом») наведена Методика визначення фактичних показників ефективності системи, відповідно до якої, у процесі випробувань використовуються по 500 одиниць тестових відправлень з заданою мінімальною та максимальною вагою. Питання: Чи будуть надані замовником ці відправлення для таких випробувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступну інформацію:
1. Внесено зміни відповідно до наступних пунктів:Внесені зміни в додаток 1 п.3.1;
2. Внесено зміни в додаток 3 «Проект договору». Проектом договору передбачена прив’язка до курсу долару США;
3. Внесено зміни в додаток 3 «Проект договору». графік у проекті договору було переглянуто та збільшено на максимально допустимий для Замовника час;
4. Відправлення для проведення випробувань будуть надані замовником.
Процедура лізингу
Дата подання: 09 липня 2020 13:20
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:48
У загальному роз'ясненні процедури закупівлі Замовником, АТ "Укрпошта" зазначено:" Учасник, чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір купівлі-продажу з суб'єктом господарювання, що здійснює діяльність з надання послуг фінансового лізингу та має намір приймати участь в тендерній процедурі на закупівлю АТ Укрпошта послуг фінансового лізингу автоматичної системи сортування поштових відправлень продуктивністю 8000 шт./год." Чи означає це, що для обрання Лізингонадавача АТ "Укрпошта" знову буде проводити тендер або конкурс?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. АТ "Укрпошта" може проводити тендер або конкурс для визначення лізингонадавача або можливе укладення договору в інший спосіб, визначений законом за результатами опрацювання тендерних пропозицій щодо даної закупівлі.
Запитання по ТЗ
Дата подання: 09 липня 2020 15:52
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:07
У Договорі та ТЗ до договору АТ Укрпошта зазначає наступне: "Програмне забезпечення OCR повинно відповідати наступним вимогам інтеграції с зовнішніми системами:  Програмне забезпечення повинне мати можливість інтеграції з корпоративною шиною даних (КШД)." Просимо відповісти КШД якого вендора(ів) потрібно буде підримувати програмним забезпеченням. Де можливо побачити сценарії інтеграціі з зовнішніми системами і що це за зовнішні системи (приклад з ТЗ: " Устаткування має забезпечити Замовнику можливість самостійної зміни логіки визначення напрямку сортування на основі будь-яких із зчитаних або прийнятих із зовнішніх систем даних (наприклад, які параметри отримують пріоритет для визначення напрямку у випадку розходження інформації про поштовий індекс та назви населеного пункту отримувача; сортувати по поштовому індексу чи місту одержувачу)."? Які моделі термопринтерів, зазначених у ТЗ " Устаткування повинно підтримувати передачу даних із периферійними пристроями (термопринтерами) за допомогою стандартних каналів зв’язку типу Ethernet." - повинні підтримуватися програмним забезпеченням, крім тих, що входять у комплект поставки устаткування? З яких зовнішніх систем і яким чином сортер повинен отримувати інформацію про вагу зазначену у пункті ТЗ - " Устаткування повинно мати змогу приймати інформацію про вагу відправлень із зовнішніх систем."? Наведіть приклади "Іншої технічної інформації" зазначені в пункті " Іншої технічної інформації необхідної для роботи зовнішніх систем. Устаткування повинно надавати змогу зміни в майбутньому переліку інформації, яка передається в зовнішні інформаційні системи." Наведіть приклади "Іншої інформації", зазначенної у пункті " Відображення іншої інформації необхідної для прийняття рішень при керуванні системою." В ТЗ зазначено " Устаткування повинно забезпечувати сортування відправлень з мінімальними габаритами 90 х 140 х 1 мм та мінімальною вагою 10 г., максимальні габарити відправлень становлять 600 х 300 х150 мм з вагою 3 кг. (Домінуюча частина (орієнтовно 70-80%) відправлень, які повинно успішно сортувати Устаткування, складатимуть відправлення малої ваги, менше 200-300 г.) ", і нічого не прописано, про потребу автоматичного визначення маси та габаритів викладених відправлень - яким чином передбачаеться здійснювати так званий "зихист від дурня", коли станеться "людський фактор" і на сортер потрапить відправленя котре не відповідає умовам данного ТЗ? Якщо виробнику устаткування потрібно буде більше часу, ніж відведено у календарному графіку, то чи передбачена можливість перегляду графіку проекту? Хто визначае мінімальні та максимальні параметри ваги, зазначені у пунктах 2.1 та 2.2 додатку №12 договору "Методика визначення фактичних показників ефективності системи."? Якщо заплановані 8 чоловік у пункті 2.4. того ж додатку "Визначення пропускної здатності системи відбувається шляхом фіксації кількості успішно відсортованих відправлень за 4 години роботи Устаткування, при умові що кількість операторів на ділянці ручної викладки складає 8 чоловік, при цьому оператори ділянки ручної викладки відправлень виконують тільки операцію лицювання і викладки відправлення на транспортерну стрічку." не зможуть здийснити ліцювання 1000 видправлень на годину - чи буде таке випробування рахуватись як успішне? Чи надає АТ Укрпошта 500 одіниць зазначених у пунктах 2.1 та 2.2 методики? Чи будуть використовуватись ті ж самі 500 відправлень з пункту 2.1 та 2.2 методики?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступну інформацію:
Щодо програмного забезпечення ОСR - Корпоративна шина даних побудована на рішенні від WSO. Сценарії інтеграції систем буде розроблятися в процесі розробки, зовнішні системи це внутрішні програмні комплекси реєстрації та контролю проходження поштових відправлень (АСРК, АСОМП).
Щодо моделі термопринтерів - Термопринтери повинні підтримуватись програмним забезпеченням сортувальної системи, та виконувати друк згідно вимог технічного завдання додатку №4.
Щодо ваги та сортеру - На даний момент передача ваги із зовнішніх систем здійснюватися не буде, але Устаткування повинно бути обладнано даною функцією для можливості реалізації передачі ваги в майбутньому.
Щодо "іншої технічної інформації" - Наприклад, ідентифікатор пакету даних необхідний для роботи зовнішніх інформаційних систем, точний перелік даних буде визначений на етапі інтеграції інформаційних систем та відображення поточного дати та часу. Точний перелік інформації буде визначений на етапі інтеграції інформаційних систем.
Щодо ТЗ - Базово відправлення, які перевищують зазначені габаритно вагові параметри визначені технічним завданням, потрапляти на сортування не будуть. "захист від дурня" та нівелювання "людського фактору" в питанні габаритно вагових параметрів відправлень буде здійснюватись на попередніх етапах обробки пошти.
Щодо графіку - внесено зміни в додаток 3 «Проект договору». Графік у проекті договору було переглянуто та збільшено на максимально допустимий для Замовника час.
Щодо параметрів ваги - Мінімальні та максимальні значення ваги відправлень зазначені в вимогах Додатку №4, відправлення з фіксованими параметрами ваги для проведення випробувань будуть надані замовником.
Щодо визначення пропускної здатності системи - Замовник зобов'язується при проведені випробувань забезпечити викладку та лицювання необхідної кількості відправлень для визначення максимальної пропускної здатності системи, у разі якщо дані зобов'язання не будуть виконанні, такі випробування не будуть важжатися успішними, і повинні бути проведені повторні випробування. Замовник надає відправлення для проведення необхідних випробувань. Відправлення з пунктів 2.1 та 2.2 методики можуть бути але не зобов'язані використовуватись в подальших випробуваннях.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОМАРК" 791 400,00
USD з ПДВ
685 000,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "Оризон-Універсал" 1 020 000,00
USD з ПДВ
699 000,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "КАПЕЛОУ" 765 282,00
USD з ПДВ
755 490,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 1 099 000,00
USD з ПДВ
1 084 499,00
USD з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДЕРН-ЕКСПО" 1 100 000,00
USD з ПДВ
1 084 500,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККСОН СОФТ" 1 100 000,00
USD з ПДВ
1 100 000,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКОЛЕСІЛЬБУД" 1 100 000,00
USD з ПДВ
1 100 000,00
USD з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:09
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 13:09
Лист щодо виробника.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 23:36
Кейсы Капелоу 14.07.pdf
14 липня 2020 23:36
Технічні вимоги.pdf
14 липня 2020 23:36
Salesfolder___2020_englisch_v7.pdf

Публічні документи

Публічні документи

14 липня 2020 19:32
витяг ЄДРПОУ.pdf
14 липня 2020 19:31
рішення1 учаснка ТОВ.pdf
14 липня 2020 19:31
довідка чисті активи.pdf
14 липня 2020 19:31
довідка ст. 17.pdf
14 липня 2020 19:31
довідка мтб.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 21:40
sign.p7s
14 липня 2020 21:38
Статус.pdf
14 липня 2020 21:38
Спец.pdf
14 липня 2020 21:38
Досвід.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОМАРК"
#23266835
Відхилено 685 000,00
USD з ПДВ
10 серпня 2020 15:50
ТОВ "Оризон-Універсал"
#21374130
Відхилено 699 000,00
USD з ПДВ
10 серпня 2020 15:51
ТОВ "КАПЕЛОУ"
#38792394
Відхилено 755 490,00
USD з ПДВ
10 серпня 2020 15:52
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 1 084 499,00
USD з ПДВ
10 серпня 2020 15:53

Документи

10 серпня 2020 15:50
Рішення Замовника.docx

Документи

10 серпня 2020 15:50
Рішення Замовника.docx

Документи

10 серпня 2020 15:52
Рішення Замовника.docx

Документи

10 серпня 2020 15:53
Рішення Замовника.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
1 084 499,00
USD з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 15:53
Рішення Замовника.docx

Актуальні тендери

До пошуку