Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування футбольного поля в с. Бородянка, Бородянського району, Київської області
Очікувана вартість
7 407 575,60 UAH
UA-2020-07-03-007625-a faee8123129541cd8913414fd324d1ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:15
Очікувана вартість: 7 407 575,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 037,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування футбольного поля в с. Бородянка, Бородянського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07800, Україна, Київська область, с.Бородянка, футбольне поле
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:38
ТД футбольне поле_Бородянка (нова редакція від 15.07.2020).PDF
15 липня 2020 10:07
Перелік змін 15.07.2020.PDF
09 липня 2020 15:31
Зміни 09.07.2020.PDF
07 липня 2020 16:57
Зміни на веб портал.PDF
03 липня 2020 17:34
Додаток 7 до ТД проект договору (5).pdf
15 липня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:38
ТД футбольне поле_Бородянка (нова редакція від 15.07.2020).PDF
15 липня 2020 10:07
ТД футбольне поле_Бородянка (нова редакція від 15.07.2020).PDF
09 липня 2020 15:31
ТД нова редакція 09.07.2020.PDF
07 липня 2020 16:57
ТД зі змінами.PDF
03 липня 2020 17:34
ТД_футбольне_поле_Бородянка.pdf
15 липня 2020 10:07
Перелік змін 15.07.2020.PDF
09 липня 2020 15:31
Зміни 09.07.2020.PDF
07 липня 2020 16:57
Зміни на веб портал.PDF
03 липня 2020 17:34
Додаток 7 до ТД проект договору (5).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність тендерної документації назві предмету закупівлі
Дата подання: 09 липня 2020 10:57
Дата відповіді: 09 липня 2020 13:29
Оновлена версія Технічної Документації (файл "ТД зі змінами") містить перелік робіт та вимог щодо предмету закупівлі "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шевченка в смт Клавдієво-Тарасове, Бородянського району, Київської обсласті" В свою чергу, назва тендерної закупівлі звучить як "Влаштування футбольного поля в с. Бородянка, Бородянського району, Київської області" Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шевченка в смт Клавдієво-Тарасове, Бородянського району, Київської обсласті
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Було допущено технічну помилку під час публікації оновленої тендерної документації. Замовником найближчим часом буде внесено відповідні зміни.
Додаткова інформація
Дата подання: 09 липня 2020 15:09
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:18
Просимо вказати клас наслідків для об'єкту та його місце розташування
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків СС1.
Невідповідність
Дата подання: 09 липня 2020 15:36
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:22
в закупівлі Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH в тендерній документації: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13000,00 (тринадцять тисяч гривень, 00 коп.) яка повинна бути Сума тендерного забезпечення?
Відповідь: Доброго дня. Тендерне забезпечення 35000 грн. згідно інформації зазначеної на ст.8 Тендерної документації та відповідно даних зазначених в електронній формі оголошення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-007625-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 09 липня 2020 18:39
Досвід виконання аналогічних договорів
Відповідно до пункту 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації "аналогічними є договори на виконання робіт з будівництва/влаштування, реконструкції, капітального ремонту футбольного поля із штучним покриттям..."
Дана вимога порушує пп. 1, 4 п. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме такі принципи як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У зв'язку з цим вимагаємо внести зміни до тендерної документації і викласти пункт 3.1 Додатку № 1 у наступній редакції: "аналогічними є договори на виконання робіт з будівництва/влаштування, реконструкції, капітального ремонту об'єктів/споруд/будівель/приміщень.."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 10:11
Доброго дня. Замовником було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, аналогічними є договори на виконання робіт з будівництва/влаштування, реконструкції, капітального ремонту футбольного поля зі штучним покриттям укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі у кількості не менше двох. Дана вимога не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних Учасників, оскільки на ринку достатня кількість організацій, які мають достатній досвід та спеціалізуються на виконанні робіт, які зазначені в технічному завданні тендерної документації за предметом закупівлі – влаштування футбольного поля зі штучним покриттям. Крім того, законодавством не заборонено вимагати від Учасників надання в якості підтвердження наявності досвіду виконання робіт – аналогічні договори саме за предметом закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є влаштування футбольного поля зі штучним покриттям, то така вимога є цілком логічною. Якщо, Учасник виконував роботи з будівництва/реконструкції чи капітального ремонту, наприклад, загальноосвітніх навчальних закладів/спортивних комплексів/стадіонів тощо та в складі робіт були роботи з облаштування/ремонту/реконструкції стадіону з влаштуванням футбольного поля, то такі договори також являються аналогічними згідно тендерної документації. В такому випадку, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає основний договір підряду з усіма додатками в т.ч. локальним кошторисом на виконання робіт з влаштування спортивного об’єкту – футбольного поля зі штучним покриттям.
Виходячи з вищезазначеного, вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-007625-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГРАССЕР, Код ЄДРПОУ:40394571
Дата подання: 03 серпня 2020 11:35
Відсутність підстав для відхилення пропозиції
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій 708 від 29 липня 2020 року тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет prozorro.gov.ua (надалі також – Протокол) за результатами аукціону:
1. Пропозиція ТОВ «ГРАССЕР» (кінцева цінова пропозиція 6 250 000,00грн. з ПДВ) була відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства з наступним коментарем: «…Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Однак у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ ГРАССЕР відсутній вищезазначений документ…».
2. Інших підстав для відхилення тендерної пропозиції, наданої ТОВ «ГРАССЕР» зазначено не було.

Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій 709 від 29 липня 2020 року тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет prozorro.gov.ua (надалі також – Протокол) за результатами аукціону:
1. Переможцем було визначено ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (кінцева цінова пропозиція 7 076 113,12грн. з ПДВ).
2. Прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ».
В свою чергу, ТОВ «ГРАССЕР» у складі тендерної пропозиції надало витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних-осіб підприємців та громадських формувань сформований станом на 14.07.2020р. (файл «Витяг 14-07 Грассер.pdf», що міститься в архіві «ГРАССЕР 1.rar»).
Оскільки подібний прецедент вже мав місце раніше (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13023-р/пк-пз від 03.07.2020 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "МАКСИМУС КОНСТРАКШН" від 12 червня 2020 № UA-2020-04-17-001765-c.c3), ТОВ «ГРАССЕР» вважає, що рішення про відхилення наданої пропозиції є необґрунтованим та безпідставним.
На підставі наведеного вище, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визначення переможця та намір про укладання договору з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», оформлене протоколом 709 від 29 липня 2020 року.
3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції, наданої ТОВ «ГРАССЕР», оформлене протоколом 708 від 29 липня 2020 року.
4. Відновити процедуру закупівель, предметом якої є «Влаштування футбольного поля в с. Бородянка, Бородянського району, Київської області» та перейти до розгляду пропозиції ТОВ «ГРАССЕР», яка є більш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 08:52
Доброго дня!
На Вашу вимогу відповідаємо наступне. Відповідно до п.6 Додатку 2 до тенедрної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, однак на дану вимогу, у складі тендерної пропозиції у ТОВ ГРАССЕР надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних-осіб підприємців та громадських формувань. Варто зазначити, що це два різних документа. Разом з тим, відповідно до п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Оскільки від учасника ТОВ ГРАССЕР не надходило запитань або уточнень в період передбачений чинним законодавством, це означає, що учасник ТОВ ГРАССЕР повністю усвідомлював зміст тендерної документації на закупівлю робіт з Влаштування футбольного поля в с. Бородянка, Бородянського району, Київської області та на свій не надав документ передбачений умовами тендерної документації. Подібний прецедент вже мав місце раніше (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №800-р/пк-пз від 30.01.2018 щодо скарги ТОВ "НПП Лаваль" № UA-2017-12-06-001424-c.а1),

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ." 6 482 576,58
UAH з ПДВ
5 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОБАЛ ВЬЮ 6 700 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАССЕР 6 620 209,85
UAH з ПДВ
6 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 7 076 113,12
UAH з ПДВ
7 076 113,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 7 383 708,72
UAH з ПДВ
7 383 708,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 09:48
Електронний підпис
23 липня 2020 09:47
Фінансові документи.pdf
23 липня 2020 09:47
Технічне завдання.pdf
23 липня 2020 09:47
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 09:47
Статут.pdf
23 липня 2020 09:47
Розрахунок ЗП.pdf
23 липня 2020 09:47
протокол № 2.pdf
23 липня 2020 09:47
протокол № 1.pdf
23 липня 2020 09:47
Проєкт договору.pdf
23 липня 2020 09:47
Працівники.pdf
23 липня 2020 09:47
ПДВ.pdf
23 липня 2020 09:47
Паспорт директора.pdf
23 липня 2020 09:47
Опис протокол.pdf
23 липня 2020 09:47
Ліцензія.pdf
23 липня 2020 09:46
Кошторис.pdf
23 липня 2020 09:46
ІНН директора.pdf
23 липня 2020 09:46
Довідка про досвід.pdf
23 липня 2020 09:46
Бородянка.imd
23 липня 2020 09:46
БГ.zip
23 липня 2020 09:46
Акт.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 09:22
Електронний підпис
23 липня 2020 09:17
ГРАССЕР 2.zip
23 липня 2020 09:17
ГРАССЕР 1.rar
23 липня 2020 09:17
ГРАССЕР 3.rar
23 липня 2020 09:17
Розрахунок зарплати.pdf
23 липня 2020 09:17
АВК скан.rar
23 липня 2020 09:17
АВК - модель.rar
23 липня 2020 09:17
Директор.rar

Публічні документи

29 липня 2020 15:59
Електронний підпис
22 липня 2020 20:22
Електронний підпис
22 липня 2020 20:21
5 Інші документи.rar
22 липня 2020 20:21
3 Технічні вимоги.rar

Публічні документи

23 липня 2020 09:26
Електронний підпис
23 липня 2020 09:24
34. Кошторис формат word.rar
23 липня 2020 09:24
34. Кошторис формат pdf.pdf
23 липня 2020 09:24
33. Лист відгук.pdf
23 липня 2020 09:24
30. Довідка МТБ.pdf
23 липня 2020 09:24
28. Ст 17 ЗУ.pdf
23 липня 2020 09:24
26.Перевірка Статуту.pdf
23 липня 2020 09:24
25. Офшорні зони.pdf
23 липня 2020 09:24
23. Інформація про МТБ.pdf
23 липня 2020 09:24
21. Захист довкілля.pdf
23 липня 2020 09:24
19. Довідка ліцензії.pdf
23 липня 2020 09:24
17. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 09:24
16. Корупція директор.pdf
23 липня 2020 09:24
15. Корупція ТОВ КК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ."

ТОВ ГЛОБАЛ ВЬЮ

ТОВ ГРАССЕР

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ."
#41993407
Відхилено 5 999 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:09
ТОВ ГЛОБАЛ ВЬЮ
#37146524
Відхилено 6 000 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:13
ТОВ ГРАССЕР
#40394571
Відхилено 6 250 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:14
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 7 076 113,12
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
7 076 113,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:05
Додаткова угода № 1 від 24.12.2020_394-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:48
Договір №394-20 від 14.08.2020.PDF укладений
14 серпня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №394-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 937 243,29
UAH (в тому числі ПДВ 1 156 207,21 UAH)