Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Оніксімова Євгенія Йосипівна +380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 2 313 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 567,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11567.83 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 15:58 |
Перелік змін 20 07 20.doc | |
20 липня 2020 15:58 |
Проект договору ПВР М-14 км 159+500-км 161+909 20 07 20.docx | |
20 липня 2020 15:58 |
ТД ПВР Рек М-14 км 159+500-км 161+909 нова редакція 20 07 20.doc |
20 липня 2020 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2020 15:58 |
Перелік змін 20 07 20.doc
|
|||
20 липня 2020 15:58 |
Проект договору ПВР М-14 км 159+500-км 161+909 20 07 20.docx
|
|||
20 липня 2020 15:58 |
ТД ПВР Рек М-14 км 159+500-км 161+909 нова редакція 20 07 20.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-26-000006 ● b623943c41e74a09a33eda5be265c8bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2020 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.08.2020 № 270
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-03-007280-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-14 16:38:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Згідно з протоколом від 04.08.2020 № 4/115/2020, оприлюдненим в електронній системі закупівель, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» на підставі того, що «учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо вказати, за яких підстав Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-16 19:54:24
Пояснення
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставленого питання.
Відповідно до вимог п.16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
……
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника виявлено не подання (відсутність) документів, які вимагались тендерної документацію. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Скаржником в складі тендерної пропозиції, бо вони взагалі не подані. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, бо неможливо ніяким чином встановити, чи відповідають не подані (відсутні) документи умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не виявляв невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, тому не мав розміщувати Повідомлення в електронній системі закупівель.
Також слід зазначити, що відповідно ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, Скаржник, навіть якщо б Замовник і розмістив Повідомлення в системі, що не мав робити відповідно до приписів Закону в даному випадку, не мав права, установленого законом, дозавантажити відсутні в тендерній пропозиції документи, а лише виправити невідповідності в поданих документах і його тендерна пропозиція все одно була б відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону).
Позицію щодо встановлення та виправлення невідповідностей лише у поданих документах висловив Уповноважений орган – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 800/2020, розміщеній на офіціальному сайті Уповноваженого органу за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA , а саме:
…….
Відповідь на запит 800/2020
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо питання 1
Згідно частини дев"ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Саме з наведених вище обґрунтувань, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" |
1 503 800,00
UAH з ПДВ
|
1 229 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
1 827 717,00
UAH з ПДВ
|
1 827 717,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
2 197 000,00
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" #41746840 |
Відхилено |
1 229 990,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 17:45
|
|
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" #41701422 |
Відхилено |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 10:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Відхилено |
1 827 717,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 20:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" #42703169 |
Переможець |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2023 11:44
|
ДУ №10 від 22.12.2023 Дог 93-Б подовж на 2024.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:37
|
ДУ №7 від 27.12.2022 до Дог №93-Б від 14.09.2022 подовж 2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:47
|
ДУ №6 від 24.12.2021 Дог 93-Б.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:43
|
ДУ 2 до договору 93-Б від 14 09 20 (1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 10:38
|
Договір № 93-Б від 14.09.2020.pdf | укладений |
15 вересня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 93-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором і пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 93-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договором внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 93-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування Замовника), продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». 2. Абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. |
Номер договору про закупівлю: | 93-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |