Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область
Очікувана вартість
2 313 566,00 UAH
UA-2020-07-03-007280-a 2d9c3968782e4519b60d4bfd7d259fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 13:30
Очікувана вартість: 2 313 566,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 567,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 567,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000006 ● b623943c41e74a09a33eda5be265c8bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-08-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-28 13:23:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2020 № 270

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-03-007280-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-14 16:38:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Згідно з протоколом від 04.08.2020 № 4/115/2020, оприлюдненим в електронній системі закупівель, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» на підставі того, що «учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо вказати, за яких підстав Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-16 19:54:24

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставленого питання.
Відповідно до вимог п.16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
……
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника виявлено не подання (відсутність) документів, які вимагались тендерної документацію. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Скаржником в складі тендерної пропозиції, бо вони взагалі не подані. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, бо неможливо ніяким чином встановити, чи відповідають не подані (відсутні) документи умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не виявляв невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, тому не мав розміщувати Повідомлення в електронній системі закупівель.
Також слід зазначити, що відповідно ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, Скаржник, навіть якщо б Замовник і розмістив Повідомлення в системі, що не мав робити відповідно до приписів Закону в даному випадку, не мав права, установленого законом, дозавантажити відсутні в тендерній пропозиції документи, а лише виправити невідповідності в поданих документах і його тендерна пропозиція все одно була б відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону).
Позицію щодо встановлення та виправлення невідповідностей лише у поданих документах висловив Уповноважений орган – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 800/2020, розміщеній на офіціальному сайті Уповноваженого органу за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA , а саме:
…….
Відповідь на запит 800/2020
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо питання 1
Згідно частини дев"ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Саме з наведених вище обґрунтувань, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 вересня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 25878206, Україна, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область, 2313566UAH, 71322000-1, ДК021, 1, роб.
  3. Інформація про оприлюднення: 2d9c3968782e4519b60d4bfd7d259fd8, 2020-07-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 28 серпня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.07.2020 № 2/115/2020) зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи (протокол від 20.07.2020 № 3/115/2020) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ», Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор», Товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» (далі – ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.08.2020 № 4/115/2020, від 11.08.2020 № 5/115/2020, від 19.08.2020 № 6/115/2020, від 25.08.2020 № 7/115/2020; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.08.2020; договір від 14.09.2020 № 93-Б, пояснення Замовника від 16.09.2020, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником безпідставно відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ». Зокрема, згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.08.2020 № 4/115/2020 (далі – протокол № 4/115/2020) тендерна пропозиція цього учасника відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: в протоколі № 4/115/2020 зазначено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» «на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»…відсутні інформація та документ, що вимагались умовами тендерної документації». В тому числі, учасником «не включено до Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації…інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки) та не надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури на інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки)». Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність…працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник встановив учасникам процедури вимогу надати Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка) та додати кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єкта архітектури на інженерів – проектувальників, зазначених у Довідці. Зокрема, в учасника обов’язково мають бути в наявності та включені до Довідки працівники/виконавці робіт, в тому числі, «інженер-проектувальник», який виконує «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки)». Учасник ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції (файл «9. Довідка про наявність кваліф працівників.PDF») надав «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт» від 24.07.2020 № 588, в якій зазначив, що в ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» є посада «головний інженер проектів у частині проектування мостів та штучних споруд», яку обіймає працівник Ступник Євген Миколайович. Згідно з кваліфікаційним сертифікатом відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, від 03.10.2013 серія АР № 008789 (далі – сертифікат № 008789 від 13.10.2013) та свідоцтва від 09.08.2018 № 00659 про підвищення кваліфікації, виданими Ступник Євгену Миколайовичу та наданими ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» у файлі «10. Кваліфікаційні сертифікати.rar», Ступник Євген Миколайович є інженером-проектувальником, який виконує «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості». При цьому сертифікат № 008789 від 13.10.2013 виданий у відповідності з вимогами щодо форми кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.12.2011 № 342, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2011 р. за № 1497/20235, та передбаченої на момент видачі кваліфікаційного сертифіката. Разом з тим, критерії визначення складності об’єктів будівництва за класами наслідків (відповідальності) введені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», прийнятим 17 січня 2017 року, тобто, станом на 03.10.2013 законодавством не передбачались. Крім того, згідно з положеннями статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та пункту 17 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554, строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Згідно з даними Реєстру атестованих осіб сертифікат № 008789 від 13.10.2013 Ступника Євгена Миколайовича є чинним та не підлягав заміні у зв’язку з внесенням змін до діючого законодавства. Таким чином, враховуючи вищевказане, сертифікат № 008789, виданий інженеру–проектувальнику Ступник Євгену Миколайовичу 03.10.2013, надає йому право виконувати роботи (послуги) з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості об’єктів архітектури будь-якої складності, в тому числі й класу наслідків (відповідальності) СС3. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» відповідає вимогам Замовника, встановленим у пункті 2 Додатку № 1 тендерної документації, в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та безпідставно відхилена Замовником. Водночас, враховуючи підстави, за яких Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ», а також пояснення, надані під час моніторингу, Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність даного учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, за результатами процедури закупівлі 14.09.2020 Замовник уклав договір № 93-Б з учасником ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ», якого визнано переможцем. За результатами моніторингу встановлено, що умови цього договору не відповідають тендерній документації та тендерній пропозиції учасника ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ». Так, відповідно до вимог пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічний специфікації), установленим замовником згідно Додатку № 3 до цієї документації шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів». Учасник ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» у файлі «17.Завізоване технічне завдання.pdf» (у складі «Кваліфікація_частина 2_.rar») тендерної пропозиції надав документ від 27.07.2020 № 63-15 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація.», в якому погодився з вимогами, установленими Замовником в Додатку № 3 тендерної документації, в тому числі, зі складом та обсягом робіт. Разом з тим, Додаток № 1 до договору від 14.09.2020 № 93-Б (далі – Додаток № 1), укладеного Замовником з ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ», не містить усіх вимог до розроблення спеціальних заходів, що має здійснити генпроектувальник, відповідно до тендерної документації та у відповідності з тендерною пропозицією. Зокрема, Додаток № 1 не містить вимогу «розробити схему організації дорожнього руху та погодити її у встановленому порядку з підрозділами Національної поліції України та Службою автомобільних доріг у Миколаївській області». Відповідно до частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29, абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 1 503 800,00
UAH з ПДВ
1 229 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 1 827 717,00
UAH з ПДВ
1 827 717,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 2 197 000,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 18:00
sign.p7s
28 липня 2020 17:59
Лист ТІ.pdf
28 липня 2020 17:49
sign.p7s
28 липня 2020 17:48
sign.p7s
28 липня 2020 15:58
sign.p7s
28 липня 2020 15:57
Платіжка.pdf
28 липня 2020 15:57
62812105539657.pdf
28 липня 2020 15:57
33.Проект договору.PDF
28 липня 2020 15:57
32. Погодження із ПД.PDF
28 липня 2020 15:57
31. Лист-пояснення Сredo.PDF
28 липня 2020 15:57
26. Довідка про статут.PDF
28 липня 2020 15:57
25. Модельний статут.PDF
28 липня 2020 15:57
22. Протокол.pdf
28 липня 2020 15:57
24. Протокол М-14.PDF
28 липня 2020 15:57
18. Підтвердження ст 17.PDF
28 липня 2020 15:57
20. Тех завдання.PDF
28 липня 2020 15:57
19. Гарантійний лист.PDF
28 липня 2020 15:57
14. Скан договір Н-08.PDF
28 липня 2020 15:57
15. Скан акти Н-08.pdf
28 липня 2020 15:56
16. Відгук Н-08.pdf
28 липня 2020 15:56
11. Трудові.rar
28 липня 2020 15:56
12. Накази.rar
28 липня 2020 15:56
7. Сертифікат КРЕДО .pdf
28 липня 2020 15:56
8.1. Лист-зобовязання.PDF
28 липня 2020 15:56
5. Лист GPX3.pdf
28 липня 2020 15:56
3. Інвентарні картки.rar
28 липня 2020 15:56
1. Довідка МТБ 159-162.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 18:41
sign.p7s
06 серпня 2020 16:46
Підтвердження АНЦ.PDF
28 липня 2020 18:13
sign.p7s
28 липня 2020 18:12
??????????? ???????? ?.? ????????.pdf.p7s
28 липня 2020 18:12
???????? ??? (? авірена).pdf.p7s
28 липня 2020 18:12
Довідка.pdf.p7s.p7s.p7s
28 липня 2020 18:12
IG-20863-001.pdf.p7s.p7s.p7s
28 липня 2020 18:12
???????????_?????? ? .? (????????).pdf.p7s
28 липня 2020 18:12
41. Опис.PDF
28 липня 2020 18:12
36. Статут.PDF
28 липня 2020 18:12
35.Проект договору .PDF
28 липня 2020 18:12
33.Щодо санкцій.PDF
28 липня 2020 18:12
24. По ст. 17.PDF
28 липня 2020 18:12
18. Довідка ГІП.PDF
28 липня 2020 18:12
17.6 Трудова Фурманчук.PDF
28 липня 2020 18:12
17.5 Трудова Сагайдак.PDF
28 липня 2020 18:12
17.4 Трудова Любашенко.PDF
28 липня 2020 18:12
17.3 Трудова Зімниця.PDF
28 липня 2020 18:12
17.2.2 Трудова Долгов.pdf
28 липня 2020 18:12
17.2.1 Трудова Долгов.PDF
28 липня 2020 18:12
17.1 Трудова Бабич.PDF
28 липня 2020 18:12
10. Документи на АВК.pdf
28 липня 2020 18:12
9. Документи на CREDO.pdf
28 липня 2020 18:12
8. Документы на Digitals.pdf
28 липня 2020 18:12
7. Документи на Еол-2000.pdf
28 липня 2020 18:12
6. Інвентарні картки.PDF
28 липня 2020 18:12
1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:27
sign.p7s
28 липня 2020 17:25
Банківська Гарантія.7z
28 липня 2020 17:25
Технічний опис.7z

Публічні документи

28 серпня 2020 10:47
sign.p7s
28 серпня 2020 10:40
sign.p7s
28 серпня 2020 09:54
Довідка МВС.rar
28 серпня 2020 09:54
Довідка податкова.rar
28 липня 2020 10:14
sign.p7s
28 липня 2020 09:14
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Відхилено 1 229 990,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:45
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Відхилено
1 230 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:49
Обгрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 1 827 717,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 20:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Переможець 2 050 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:32

Документи

05 серпня 2020 17:28
sign.p7s

Обгрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

12 серпня 2020 10:49
sign.p7s

Документи

20 серпня 2020 20:02
sign.p7s
12 серпня 2020 10:49

код ЄДРПОУ 05416892 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 вересня 2020 10:38
Договір № 93-Б від 14.09.2020.pdf укладений
15 вересня 2020 10:37

Актуальні тендери

До пошуку