Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область
Очікувана вартість
2 313 566,00 UAH
UA-2020-07-03-007280-a 2d9c3968782e4519b60d4bfd7d259fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 13:30
Очікувана вартість: 2 313 566,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 567,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11567.83 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Виконавцем робіт здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі Якщо календарним планом передбачено виконання і здачу робіт поетапно Замовник розраховується з Виконавцем за кожний етап окремо при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на ці цілі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000006 ● b623943c41e74a09a33eda5be265c8bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2020 13:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2020 № 270

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-03-007280-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 липня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-14 16:38:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 159+500 - км 161+909, Миколаївська область)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Згідно з протоколом від 04.08.2020 № 4/115/2020, оприлюдненим в електронній системі закупівель, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «НВО «ТРАНСІНЖИНІРИНГ» на підставі того, що «учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо вказати, за яких підстав Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-16 19:54:24

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення з поставленого питання.
Відповідно до вимог п.16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
……
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника виявлено не подання (відсутність) документів, які вимагались тендерної документацію. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Скаржником в складі тендерної пропозиції, бо вони взагалі не подані. Це не є невідповідністю в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, бо неможливо ніяким чином встановити, чи відповідають не подані (відсутні) документи умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не виявляв невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, тому не мав розміщувати Повідомлення в електронній системі закупівель.
Також слід зазначити, що відповідно ч.9 ст.26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто, Скаржник, навіть якщо б Замовник і розмістив Повідомлення в системі, що не мав робити відповідно до приписів Закону в даному випадку, не мав права, установленого законом, дозавантажити відсутні в тендерній пропозиції документи, а лише виправити невідповідності в поданих документах і його тендерна пропозиція все одно була б відхилена на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону).
Позицію щодо встановлення та виправлення невідповідностей лише у поданих документах висловив Уповноважений орган – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 800/2020, розміщеній на офіціальному сайті Уповноваженого органу за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA , а саме:
…….
Відповідь на запит 800/2020
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо питання 1
Згідно частини дев"ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Саме з наведених вище обґрунтувань, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 1 503 800,00
UAH з ПДВ
1 229 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 1 827 717,00
UAH з ПДВ
1 827 717,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 2 197 000,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 18:00
Електронний підпис
28 липня 2020 17:59
Лист ТІ.pdf
28 липня 2020 17:49
Електронний підпис
28 липня 2020 17:48
Електронний підпис
28 липня 2020 15:58
Електронний підпис
28 липня 2020 15:57
Платіжка.pdf
28 липня 2020 15:57
62812105539657.pdf
28 липня 2020 15:57
33.Проект договору.PDF
28 липня 2020 15:57
32. Погодження із ПД.PDF
28 липня 2020 15:57
31. Лист-пояснення Сredo.PDF
28 липня 2020 15:57
26. Довідка про статут.PDF
28 липня 2020 15:57
25. Модельний статут.PDF
28 липня 2020 15:57
22. Протокол.pdf
28 липня 2020 15:57
24. Протокол М-14.PDF
28 липня 2020 15:57
18. Підтвердження ст 17.PDF
28 липня 2020 15:57
20. Тех завдання.PDF
28 липня 2020 15:57
19. Гарантійний лист.PDF
28 липня 2020 15:57
14. Скан договір Н-08.PDF
28 липня 2020 15:57
15. Скан акти Н-08.pdf
28 липня 2020 15:56
16. Відгук Н-08.pdf
28 липня 2020 15:56
11. Трудові.rar
28 липня 2020 15:56
12. Накази.rar
28 липня 2020 15:56
7. Сертифікат КРЕДО .pdf
28 липня 2020 15:56
8.1. Лист-зобовязання.PDF
28 липня 2020 15:56
5. Лист GPX3.pdf
28 липня 2020 15:56
3. Інвентарні картки.rar
28 липня 2020 15:56
1. Довідка МТБ 159-162.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 18:41
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:46
Підтвердження АНЦ.PDF
28 липня 2020 18:13
Електронний підпис
28 липня 2020 18:12
??????????? ???????? ?.? ????????.pdf.p7s
28 липня 2020 18:12
???????? ??? (? авірена).pdf.p7s
28 липня 2020 18:12
Довідка.pdf.p7s.p7s.p7s
28 липня 2020 18:12
IG-20863-001.pdf.p7s.p7s.p7s
28 липня 2020 18:12
???????????_?????? ? .? (????????).pdf.p7s
28 липня 2020 18:12
41. Опис.PDF
28 липня 2020 18:12
36. Статут.PDF
28 липня 2020 18:12
35.Проект договору .PDF
28 липня 2020 18:12
33.Щодо санкцій.PDF
28 липня 2020 18:12
24. По ст. 17.PDF
28 липня 2020 18:12
18. Довідка ГІП.PDF
28 липня 2020 18:12
17.6 Трудова Фурманчук.PDF
28 липня 2020 18:12
17.5 Трудова Сагайдак.PDF
28 липня 2020 18:12
17.4 Трудова Любашенко.PDF
28 липня 2020 18:12
17.3 Трудова Зімниця.PDF
28 липня 2020 18:12
17.2.2 Трудова Долгов.pdf
28 липня 2020 18:12
17.2.1 Трудова Долгов.PDF
28 липня 2020 18:12
17.1 Трудова Бабич.PDF
28 липня 2020 18:12
10. Документи на АВК.pdf
28 липня 2020 18:12
9. Документи на CREDO.pdf
28 липня 2020 18:12
8. Документы на Digitals.pdf
28 липня 2020 18:12
7. Документи на Еол-2000.pdf
28 липня 2020 18:12
6. Інвентарні картки.PDF
28 липня 2020 18:12
1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:27
Електронний підпис
28 липня 2020 17:25
Банківська Гарантія.7z
28 липня 2020 17:25
Технічний опис.7z

Публічні документи

28 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:40
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:54
Довідка МВС.rar
28 серпня 2020 09:54
Довідка податкова.rar
28 липня 2020 10:14
Електронний підпис
28 липня 2020 09:14
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Відхилено 1 229 990,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:45
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Відхилено
1 230 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 1 827 717,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 20:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Переможець 2 050 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:32

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

20 серпня 2020 20:02
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:49

код ЄДРПОУ 05416892 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2023 11:44
ДУ №10 від 22.12.2023 Дог 93-Б подовж на 2024.pdf зміни до договору
23 грудня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:37
ДУ №7 від 27.12.2022 до Дог №93-Б від 14.09.2022 подовж 2023.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 08:47
ДУ №6 від 24.12.2021 Дог 93-Б.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:43
ДУ 2 до договору 93-Б від 14 09 20 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:38
Договір № 93-Б від 14.09.2020.pdf укладений
15 вересня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань та викласти пункт 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 93-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором і пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 93-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору та строку виконання зобов'язань за Договором внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 93-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування Замовника), продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». 2. Абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1.
Номер договору про закупівлю: 93-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML