Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (Лабораторні дослідження шкідливих факторів виробничого середовища (визначення категорій працівників, які підлягають медичному огляду))
Composition and purity testing and analysis services (Laboratory studies of harmful factors of the production environment (determining the categories of employees who are subject to medical examination))
Очікувана вартість
606 666,67 UAH
UA-2020-07-03-007208-a d7f0de348bee4aa0bfaed31cb2f4a1a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Володимирович

+380342-78-43-02 MOROZ-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Мороз Юрій Володимирович
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Moroz Yurii
+380342-78-43-02
MOROZ-YV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:18
Очікувана вартість: 606 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 066,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 липня 2020 16:29
Enquiries until: 24 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 606 667 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 6 067 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-09-000138-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-09-000138-a, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Лабораторні дослідження шкідливих факторів виробничого середовища (визначення категорій працівників, які підлягають медичному огляду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Laboratory studies of harmful factors of the production environment (determining the categories of employees who are subject to medical examination)
CPV: 71610000-7
Період постачання: по 01 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Сторонами Акту(-ів) здачі-приймання наданих послуг, які підтверджують надання послуг і є підставою для оплати згідно з умовами Договору, в строк не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-03-007208-ad7f0de348bee4aa0bfaed31cb2f4a1a3
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 18:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 18:52
ТОВ "НДВП Екологія" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію відгуку від підприємства, для якого виконувався договір та/або інший правочин згідно з п. 2.1.1 частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації (в якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав скановані копії договорів з АТ “Українська залізниця” Регіональна філія “Львівська залізниця” ЄДРПОУ 40081195, ТОВ “Модуль-Україна” ЄДРПОУ 37863825, ТОВ “Фуджікура Аутомотів Україна Львів” ЄДРПОУ 38964781, ПАТ “Укрнафта” ЄДРПОУ 37656348, в той же час надано скановані копії листів-відгуків від інших юридичних осіб: ТОВ “Лемберг Беттері” ЄДРПОУ 39459525, ТОВ “Теріхем Тервакоскі” ЄДРПОУ 25093118 та ТОВ “Об’єднана мода України” ЄДРПОУ З1895961). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) підпункт 2.1.2 частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія відгуку від підприємства, для якого виконувався договір та/або інший правочин згідно з п. 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:18
сертифікати ISO.jpg
09 вересня 2020 13:18
Наказ з навчал. перев.PDF
09 вересня 2020 13:18
Лист держпраці.pdf
07 вересня 2020 11:10
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:36
Dovidka_МВС 03.08.20pdf (1).pdf
07 вересня 2020 10:36
Стаття 17 (11).pdf
07 вересня 2020 10:36
рахунок ціни (1).pdf
28 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:32
Лист відгук Фуджікура.pdf
18 серпня 2020 14:32
Лист Відгук теріхем.pdf
31 липня 2020 14:39
Електронний підпис
31 липня 2020 14:39
Електронний підпис
31 липня 2020 14:26
Форма Додаток 5 (3).pdf
31 липня 2020 14:26
СТАТУТ 16.01.20.pdf
31 липня 2020 14:26
Стаття 17 (1).pdf
31 липня 2020 14:26
сертифікати ISO.jpg
31 липня 2020 14:26
ОПИС Держ. реє. змін.pdf
31 липня 2020 14:26
Наказ з навчал. перев.PDF
31 липня 2020 14:26
Лист Відгук теріхем.pdf
31 липня 2020 14:25
5. Лист держпраці.pdf
31 липня 2020 14:25
2. Ф.1.Фінансовий звіт.pdf
31 липня 2020 14:25
дод 4 проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:56
Електронний підпис
31 липня 2020 14:46
Електронний підпис
31 липня 2020 14:44
Електронний підпис
31 липня 2020 14:44
1.2. Підтвердження.pdf
31 липня 2020 14:44
1.1.Дод2_п.4.Статут.pdf
31 липня 2020 14:43
1.1.Дод2_п.2.1.2. Відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) на тендерну пропозицію учасника накладено електронну печатку без ідентифікації уповноваженої особи, тоді як учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; також у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-пояснення про неможливість накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пункт 1 розділу IІ Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 4 Додатку 2 цієї тендерної документації. У разі, якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний цифровий підпис (ЕЦП), виданий відповідно до вимог Закону України “Про електронний цифровий підпис” від 22.05.2003 № 852-IV до набрання чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення.

Документи

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:37
20. форма оцінки відп..pdf
03 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:30
19. довідки з банку.pdf
03 серпня 2020 11:30
18. витяг 03.07.pdf
03 серпня 2020 11:30
17. Статутуні док..pdf
03 серпня 2020 11:30
15. довідки.pdf
03 серпня 2020 11:29
9. копії ан.дог.і акт..pdf
03 серпня 2020 11:29
8. відгуки.pdf
03 серпня 2020 11:29
7. довідка про аналог..jpg
03 серпня 2020 11:29
6. дов.про працівників.pdf
03 серпня 2020 11:29
5. довідка про обладн..pdf
03 серпня 2020 11:29
4. опис послуг.pdf
03 серпня 2020 11:29
3. додаток 1 тех.вим..pdf
03 серпня 2020 11:29
2. договір із дод..pdf
03 серпня 2020 11:29
1. цінова пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ"

ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНА БІОХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ"

ТОВ "НДВП Екологія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" 327 600,00
UAH
138 319,00
UAH
Документи
ТОВ "НДВП Екологія" 410 592,00
UAH
138 320,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:18
сертифікати ISO.jpg
09 вересня 2020 13:18
Наказ з навчал. перев.PDF
09 вересня 2020 13:18
Лист держпраці.pdf
07 вересня 2020 11:10
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:36
Dovidka_МВС 03.08.20pdf (1).pdf
07 вересня 2020 10:36
Стаття 17 (11).pdf
07 вересня 2020 10:36
рахунок ціни (1).pdf
28 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:32
Лист відгук Фуджікура.pdf
18 серпня 2020 14:32
Лист Відгук теріхем.pdf
31 липня 2020 14:39
Електронний підпис
31 липня 2020 14:39
Електронний підпис
31 липня 2020 14:26
Форма Додаток 5 (3).pdf
31 липня 2020 14:26
СТАТУТ 16.01.20.pdf
31 липня 2020 14:26
Стаття 17 (1).pdf
31 липня 2020 14:26
сертифікати ISO.jpg
31 липня 2020 14:26
ОПИС Держ. реє. змін.pdf
31 липня 2020 14:26
Наказ з навчал. перев.PDF
31 липня 2020 14:26
Лист Відгук теріхем.pdf
31 липня 2020 14:25
5. Лист держпраці.pdf
31 липня 2020 14:25
2. Ф.1.Фінансовий звіт.pdf
31 липня 2020 14:25
дод 4 проект договору.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:37
20. форма оцінки відп..pdf
03 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:30
19. довідки з банку.pdf
03 серпня 2020 11:30
18. витяг 03.07.pdf
03 серпня 2020 11:30
17. Статутуні док..pdf
03 серпня 2020 11:30
15. довідки.pdf
03 серпня 2020 11:29
9. копії ан.дог.і акт..pdf
03 серпня 2020 11:29
8. відгуки.pdf
03 серпня 2020 11:29
7. довідка про аналог..jpg
03 серпня 2020 11:29
6. дов.про працівників.pdf
03 серпня 2020 11:29
5. довідка про обладн..pdf
03 серпня 2020 11:29
4. опис послуг.pdf
03 серпня 2020 11:29
3. додаток 1 тех.вим..pdf
03 серпня 2020 11:29
2. договір із дод..pdf
03 серпня 2020 11:29
1. цінова пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"

ТОВ "НДВП Екологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
Переможець
138 319,00
UAH
01 вересня 2020 18:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
138 319,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 14:25
додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:12
2009000113 18.09.2020..pdf укладений
21 вересня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із структурними змінами у ТОВ “Оператор ГТС України” та дотримуючись домовленостей, визначених п.п. 3.3. та 11.9 Договору № 2009000113 від 18.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 2009000113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 01 липня 2021
Сума оплати за договором: 165 072,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 512,00 UAH)