Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 30
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-07-03-007088-a 485d88fbda654f1c9d46fd8aeba6292c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:04
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


для ЗШ № 3 повторне оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:14
ПРОЄКТ Договору.docx
03 липня 2020 16:14
ТД Система пожежного захисту 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000003 ● fb085f1fc8e148e08bb32d164cecc234
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 14:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
05.08.2020 № 49
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В. о. начальника Управління Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.08.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 UA-2020-07-03-007088-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Прийнято рішення виконати вимоги висновку про результати моніторингу закупівлі від 06 серпня 2020 року та повернути на кваліфікацію учасника ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» за процедурою закупівлі — ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 30) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-03-007088-a. 2. Опрацювавши Висновок про результати моніторингу закупівлі від 06 серпня 2020 року та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних за-купівель прийнято рішення відмінити тендер на закупівлю ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Встановлення системи протипожежного захисту за адресою місто Рубіжне, ВУЛИЦЯ СТУДЕНТСЬКА, будинок 30) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-03-007088-a на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX у зв'язку неможливістю усунути порушення що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Опис порушень які не можливо усунути: - на даному етапі закупівлі не можливо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів щодо інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; - на даному етапі закупівлі не можливо внести зміни в Тендерну документацію Замовника а саме: в проект договору про закупівлю щодо зазначення порядку змін його умов. Протоколи рішень додаються.

2020-08-12 16:37:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 330 000,00
UAH з ПДВ
259 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 423 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" 298 900,00
UAH з ПДВ
279 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЯКС" 405 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 13:58
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:57
Лист-гарантія ст.17.pdf
31 липня 2020 15:16
Електронний підпис
31 липня 2020 15:15
file - 2020-07-29T130502.588.pdf
31 липня 2020 15:15
Dovidka_20212745990850178910.pdf.p7s
31 липня 2020 15:15
Dovidka_20212745990850178910.pdf
18 липня 2020 23:20
Електронний підпис
18 липня 2020 22:32
Електронний підпис
18 липня 2020 22:31
Статут.pdf
18 липня 2020 22:31
Протокол_Всесвiт.pdf
18 липня 2020 22:31
Пропозиція.pdf
18 липня 2020 22:31
Лист-гарантія ст.17.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 20:58
Електронний підпис
18 липня 2020 20:57
Статут.pdf
18 липня 2020 20:57
Статистика.pdf
18 липня 2020 20:57
Протокол_зборів.pdf
18 липня 2020 20:57
Пропозиція.pdf
18 липня 2020 20:57
ПРОЕКТ Договору.pdf
18 липня 2020 20:57
Навчання.rar
18 липня 2020 20:57
Ліцензія кол.pdf
18 липня 2020 20:57
Ліцензія завір.pdf
18 липня 2020 20:57
лист ч2 ст17.pdf
18 липня 2020 20:57
лист тип оповіщення.pdf
18 липня 2020 20:57
лист судимість.pdf
18 липня 2020 20:57
лист податки.pdf
18 липня 2020 20:57
лист захист довкілля.pdf
18 липня 2020 20:57
лист дитяча праця.pdf
18 липня 2020 20:57
лист гарантія ПКД2.pdf
18 липня 2020 20:57
лист гарантія ПКД.pdf
18 липня 2020 20:57
лист гарантія ОП.pdf
18 липня 2020 20:57
лист гарантія норми.pdf
18 липня 2020 20:57
лист витрати.pdf
18 липня 2020 20:57
довідка субподряд.pdf
18 липня 2020 20:57
довідка працівники.pdf
18 липня 2020 20:57
Довідка МТБ.pdf
18 липня 2020 20:57
Витяг_ЄДРПОУ завір.pdf
18 липня 2020 20:57
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2020 20:57
Виписка_ЄДРП.pdf
18 липня 2020 20:57
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

18 липня 2020 15:42
Електронний підпис
18 липня 2020 15:14
акти відвідування.zip
18 липня 2020 15:14
7. Проект Договору.rar
18 липня 2020 15:14
6.Пропозиція.rar
18 липня 2020 15:14
3. Відповідність ТЗ.rar
18 липня 2020 15:14
2.Відповідність ст 17.rar
18 липня 2020 15:14
Посвідчення копія.PDF
18 липня 2020 15:14
Дипломы копія.PDF

Публічні документи

18 липня 2020 16:00
Електронний підпис
18 липня 2020 09:39
статут_АЯКС.pdf
18 липня 2020 09:39
лiцензiя.pdf
18 липня 2020 09:39
ЕДРПОУ.pdf
18 липня 2020 09:39
Витяг_ПДВ.pdf
18 липня 2020 09:39
10. пiдписант.pdf
18 липня 2020 09:39
9.1. лист - відгук.PDF
18 липня 2020 09:39
8. ПРОЄКТ Договору.pdf
18 липня 2020 09:39
6. ст 17.pdf
18 липня 2020 09:39
5. мтб.pdf
18 липня 2020 09:39
4. працівникі.pdf
18 липня 2020 09:39
3. інші документи.pdf
18 липня 2020 09:39
2. тех.завдання.pdf
18 липня 2020 09:39
1. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"

ПП "АЯКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Очікує рішення 259 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 16:08
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"
#43103326
Рішення скасоване 259 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:05

Вимога про усунення невідповідностей

Протоколом № 176 від 11.08.2020 року учасника ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» повернено на кваліфікацію. На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі від 06 серпня 2020 року в частині зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 29 та 31 Закону №922, Замовник вимагає усунення невідповідностей, про що надсилає повідомлення. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з вимогами тендерної документації, а саме - Пунктом 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Пунктом 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку про наявність достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази (власного або орендованого, в разі оренди надати завірені копії договорів оренди) для виконання послуги (надати перелік). - Довідку про кількість працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання цієї закупівлі (знеособлений перелік із зазначенням кваліфікації та надати завірені копії документів, що підтверджують кваліфікацію ). Зразок довідки у Додатку 1. - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (договору), складену у довільній формі, яка повинна містити: o перелік виконаних аналогічних закупівель із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель; o обсяг або вартість цих закупівель; o найменування підприємств (організацій, установ), для яких ці закупівлі виконувались, із зазначенням їх адрес та контактних телефонів; - Копії виконаних аналогічних договорів, що включають предмет закупівлі (Встановлення або монтаж системи протипожежного захисту). Підтвердженням виконання договору має бути надання підписаних: акту приймання - здачі наданих послуг (акт приймання виконаних будівельних робіт (типова форма КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт / та витратах / (типова форма КБ-3)). - Оригінали відгуків, від Замовників (Замовника) з якими було укладено договори (договір), що наведені у довідці. 1. Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» у складі пропозиції файлом «Довідка аналогічний договір.pdf» та файлом «Копія аналогічного договору, актів, Відгук.pdf» надав: - Довідку про досвід виконання аналогічного договору з переліком виконаної аналогічної закупівлі, вартості цієї закупівлі, найменування підприємства, для якого цю закупівлю виконували, із зазначенням її адреси та контактного телефону; - Копію виконаного аналогічного договору № 45 від 02 квітня 2020 року, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «БК ССТ» що включає предмет закупівлі (монтаж системи протипожежної сигналізації), акт приймання виконаних робіт (типова форма КБ-2В), Договірну ціну на монтаж системи протипожежної сигналізації та оригінал відгуку, від Товариства з обмеженою відповідальністю «БК ССТ». У ході розгляду вказаних документів замовник встановив, що у відповідності до пункту 1.6. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник файлом «Лист ненадання посилання в прозоро.pdf» надав лист Вих.№ 21від 17липня 2020 р., у якому зазначено, що «ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не надає посилання на аналогічний договір, укладений з контрагентом за результатами електронних торгів, інформація про якого знаходиться в публічному доступі в електронній системі Prozorro, оскільки контрагенти за укладеними договорами, що надаються на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, є підприємствами недержавної та некомунальної форми власності.», але не надав пояснення щодо відсутності у складі своєї тендерної пропозиції довідки про вартість виконаних будівельних робіт / та витратах (типова форма КБ-3). Вимагаємо виправити вказані невідповідності у складі документів та додати потрібні документи окремим файлом, а саме: довідку про вартість виконаних будівельних робіт / та витратах (типова форма КБ-3 або пояснення щодо відсутності у складі своєї тендерної пропозиції довідки про вартість виконаних будівельних робіт / та витратах (типова форма КБ-3) відповідно до пункту 1.6. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:25
Кінець періоду оскарження: 23 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 23 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Опис порушень які не можливо усунути: -на даному етапі закупівлі не можливо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів щодо інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; - на даному етапі закупівлі не можливо внести зміни в Тендерну документацію Замовника а саме: в проект договору про закупівлю щодо зазначення порядку змін його умов.