Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44190000-8 Конструкційні матеріали різні (фанера) (власні кошти)
Очікувана вартість
1 718 352,00 UAH
UA-2020-07-03-006579-a ● eb16d84372454cc98ee4322ac0b8206e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів +380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 718 352,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 183,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42958 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 м.куб.
Фанера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні
55 м.куб.
Фанера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 15:37 |
ТД ФАНЕРА.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-006579-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРО-ТАНОС, Код ЄДРПОУ:43444504
Дата подання: 30 липня 2020 17:48
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замоник! Звертаємо Вашу увагу, що по процедурі закупівлі UA-2020-07-03-006579-a (44190000-8 Конструкційні матеріали різні (фанера) (власні кошти)) в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС», якого було визначено переможцем протоколом розгляду тендерних пропозицій №405/1 від 29 липня 2020 р., наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по зазначеній закупівлі:
1) Учасником в довідці з описом предмета(тів) закупівлі, що буде постачати учасник та їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета(тів) закупівлі (файл – Довідка з описом предмету закупівлі.pdf) вказано гарантійний термін експлуатації – 3 роки від дня передачі товару Замовнику, проте гарантійний термін експлуатації обчислюється від дня введення товару в експлуатацію. Відлік гарантійного терміну експлуатації від дня передачі товару Замовнику унеможливлює розрахунок фактичного гарантійного строку експлуатації, та зменшує гарантійний термін експлуатації.
2) В зразку паспорту якості виробника (паспорт на фанеру 1-2…pdf), який надано учасником на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відсутня інформація про підтвердження виробником можливості внутрішнього використання запропонованої фанери.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 із змінами та доповненнями (далі – Закон) та з метою дотримання вимог абз.3 п. 2 ст. 22 та п. 1 ст. 5 Закону вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2020-07-03-006579-a (44190000-8 Конструкційні матеріали різні (фанера) (власні кошти)) учасника ТОВ «АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Розгорнути
Згорнути
1) Учасником в довідці з описом предмета(тів) закупівлі, що буде постачати учасник та їх відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета(тів) закупівлі (файл – Довідка з описом предмету закупівлі.pdf) вказано гарантійний термін експлуатації – 3 роки від дня передачі товару Замовнику, проте гарантійний термін експлуатації обчислюється від дня введення товару в експлуатацію. Відлік гарантійного терміну експлуатації від дня передачі товару Замовнику унеможливлює розрахунок фактичного гарантійного строку експлуатації, та зменшує гарантійний термін експлуатації.
2) В зразку паспорту якості виробника (паспорт на фанеру 1-2…pdf), який надано учасником на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відсутня інформація про підтвердження виробником можливості внутрішнього використання запропонованої фанери.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 із змінами та доповненнями (далі – Закон) та з метою дотримання вимог абз.3 п. 2 ст. 22 та п. 1 ст. 5 Закону вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2020-07-03-006579-a (44190000-8 Конструкційні матеріали різні (фанера) (власні кошти)) учасника ТОВ «АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС» та розглянути питання щодо його дискваліфікації. Просимо здійснити всі необхідні заходи в найкоротші терміни, адже нашим підприємством готується скарга до Антимонопольного комітету України по виявленим невідповідностям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 13:52
1. Відповідно до умов тендерної документації учасник ТОВ АС Енерго Альянс надав документи «Технічні харакеристики.pdf» в яких зазначено, що Постачальник гарантує якість та надійність товару, що постачається протягом терміну, який передбачено нормативними документами та стандартами на даний Товар, але не менше 12 місяці від дня передачі Товару Замовнику.
Також учасник ТОВ АС Енерго Альянс підтвердив документом «Лист-згода з умовами тендерної документації.pdf», що своїми діями погодився з умовами тендерної документації. Також в Розділі 3 тендерної документації зазначено пункт про «Формальні (несуттєві) помилки, а саме:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (Як приклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону проте інформація щодо коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону зазначена на фірмовому бланку або на іншому документі); тощо.
2. Відповідно до Додатку № 5 п. 3 тендерної документації учасник надав зразок одного з документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонований до постачання (сертифікат/паспорт якості, паспорт, етикетка, інструкція з експлуатації, тощо).
Також учасник ТОВ АС Енерго Альянс підтвердив документом «Лист-згода з умовами тендерної документації.pdf», що своїми діями погодився з умовами тендерної документації. Також в Розділі 3 тендерної документації зазначено пункт про «Формальні (несуттєві) помилки, а саме:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника (Як приклад: у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону проте інформація щодо коду ЄДРПОУ або адреса, номер телефону зазначена на фірмовому бланку або на іншому документі); тощо.
2. Відповідно до Додатку № 5 п. 3 тендерної документації учасник надав зразок одного з документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонований до постачання (сертифікат/паспорт якості, паспорт, етикетка, інструкція з експлуатації, тощо).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС |
1 343 064,00
UAH з ПДВ
|
1 343 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
1 460 594,88
UAH з ПДВ
|
1 460 594,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРО-ТАНОС |
1 647 990,00
UAH з ПДВ
|
1 647 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АС ЕНЕРГО-АЛЬЯНС #40973966 |
Переможець |
1 343 064,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 14:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 10:47 |
Кінець періоду оскарження: | 08 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 вересня 2020 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. |
Документи:
28 серпня 2020 10:47
|
Електронний підпис |
28 серпня 2020 10:46
|
UA-2020-07-03-006579-a відміна.pdf |