Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для їдальні (харчоблоку) опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської районної ради Черкаської області
Очікувана вартість
229 780,00 UAH
UA-2020-07-03-006212-a 80cec92024bd42aa9c6c24461c9a8330
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паламарчук Ірина Михайлівна

+380474621432 monsc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ «Монастирищенський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів комунальної форми власності»
Код ЄДРПОУ: 43426265
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, вулиця Соборна, 121
Контактна особа: Паламарчук Ірина Михайлівна
+380474621432
monsc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 229 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 148,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Лінія роздачі з підігрівом( Марміт для перших блюд на 3 комфорки з однією полицею 1 шт, Помічник універсальний 1 шт., нейтральний елемент 3 шт.), Плита - 2 шт., Шафа пекарська, Сковорода промислова, Морозильна камера, Водонагрівач 2 шт., М’ясорубка, Овочерізка з комплектом дисків.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Придбання обладнання для їдальні (харчоблоку) опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської районної ради Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, м.Монастирище, вул. Гагаріна, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:38
зміни до тендерної документації .docx
09 липня 2020 10:38
Додаток 2 зі змінами.doc
09 липня 2020 10:38
Тендерна документація обладнання їдальні зі змінами .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 6 проект договору .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 5 .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 4 .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 3 техн вимоги.doc
03 липня 2020 15:18
додаток 1.doc
09 липня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:38
зміни до тендерної документації .docx
09 липня 2020 10:38
Додаток 2 зі змінами.doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 2 .doc
09 липня 2020 10:38
Тендерна документація обладнання їдальні зі змінами .doc
03 липня 2020 15:18
Тендерна документація обладнання їдальні .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 6 проект договору .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 5 .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 4 .doc
03 липня 2020 15:18
Додаток 3 техн вимоги.doc
03 липня 2020 15:18
додаток 1.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій