Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 872 543,40 UAH
UA-2020-07-03-006066-a 1bc8a215226a41c786d6c455a916926b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Володимирівна Белоус

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Ірина Володимирівна Белоус
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:26
Очікувана вартість: 1 872 543,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 725,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Майборода Роман Олегович, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область ».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Одеська область, Овідіопольський район, с. Сухий Лиман, вул. Соняшна.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 872 543,40 грн. (один мільйон вісімсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок три грн. 40 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 725,43 грн. (вісімнадцять тисяч сімсот двадцять п’ять грн. 43 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 9 000,00 грн. (дев’ять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 9 000,00 грн. (дев’ять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ 05582159
р/р: №UA988201720344251025100036305 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:25
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
17 липня 2020 15:25
Додаток_1 зі змінами 17.07.2020.pdf
17 липня 2020 15:25
перелік змін_17.07.2020.pdf
17 липня 2020 15:25
Тендерна_документацiя (нова редакція) зміни до тендерної документації 17.07.2020.pdf
03 липня 2020 15:11
Тендерна_документацiя.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_3.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_6.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_4.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_2.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_1.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_5.pdf
17 липня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:25
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
03 липня 2020 15:11
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
17 липня 2020 15:25
Додаток_1 зі змінами 17.07.2020.pdf
17 липня 2020 15:25
перелік змін_17.07.2020.pdf
17 липня 2020 15:25
Тендерна_документацiя (нова редакція) зміни до тендерної документації 17.07.2020.pdf
03 липня 2020 15:11
Тендерна_документацiя.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_3.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_6.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_4.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_2.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_1.pdf
03 липня 2020 15:11
Додаток_5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 09 липня 2020 16:25
Дата відповіді: 13 липня 2020 13:16
Доброго дня, шановний Замовнику! У своїй тендерній документації, а саме, в Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», п.1.1.«Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Таблиця 2 "Довідка про перелік матеріально-технічної бази", стовпець 4 "Зазначення приналежності*: власний/право користування", Ви надали уточнення * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках - зазначається "право користування" (власне або орендоване або власне субпідрядника). Права власності складається із правомочностей володіння, користування і розпорядження річчю (майном) власника. Право користування - можливість власника або інших осіб вилучати з речі її корисні властивості, привласнення плодів і доходів, що приносяться річчю для задоволення своїх потреб. Звертаємо Вашу увагу, що ЦК України у Підрозділі 1, наводиться ширший перелік договірних зобов'язань. Наприклад Договір позички, що регулюється гл. 60 ЦК. Частина 3 ст. 827 Кодексу поширює на відносини позички положення щодо договору найму, що вміщені в його гл. 58. Ґрунтуючись на вищесказане, просимо Вас внести уточнення і розширити межі у визначенні власності договірних зобов'язань, а саме, «* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках - зазначається "право користування" (власне або орендоване тощо або власне субпідрядника тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду змісту Вашого звернення тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє, що відповідно до змісту вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації) учасник повинен зазначити у довідці щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт інформацію щодо приналежності машин, механізмів, транспортних засобів за ІІ розділом підсумкової відомості ресурсів, зокрема: "власний або орендований або власне субпідрядника". Слід зазначити, що зміст формулювання вимоги тендерної документації в цій частині відповідає вимогам ст. ст. 16, 22 Закону України "Про публічні закупівлі", вимогам чинного законодавства України та фактично відповідає формулюванню, зазначеному у Вашому зверненні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП" 1 687 655,46
UAH з ПДВ
1 568 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 1 685 207,62
UAH з ПДВ
1 666 482,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:32
Довідка ч.2 ст.17.pdf
07 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:40
Dovidka_20205565290310048500.pdf.p7s
07 серпня 2020 13:40
Dovidka_20205565290310048500.pdf
07 серпня 2020 13:40
Довідки переможця.pdf
25 липня 2020 12:11
Електронний підпис
25 липня 2020 12:10
192.imd
25 липня 2020 12:10
2.1. Розрахунки.zip
25 липня 2020 12:10
2. Технічна частина.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:37
Електронний підпис
24 липня 2020 16:36
Технічна частина.pdf
24 липня 2020 16:36
Розрахунки .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"
#43167699
Переможець 1 568 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"
#43167699
1 568 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 15:33
дод угода.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:38
005.jpg зміни до договору
06 січня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:01
договір.pdf укладений
18 серпня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дій Договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 01-1808/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною найменування юридичної назви Замовника Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти повну назву Замовника в наступній редакції – «Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області». 2. Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну на 9 823,34 грн. (дев’ять тисяч вісімсот двадцять три гривні 34 коп.) 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), i складає 1 558 176,66 грн. (один мільйон пятсот пятдесят вісім тисяч сто сімдесят шість гривень 66 коп.), у тому числі ПДВ 259 696,11 грн. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 11 коп.) Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1. цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячно) (Додаток 2), плану фінансування робіт (помісячно) (Додаток 3) та виходячи з фактичного видалення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання Замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні зобов’язання-в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника». 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 1 Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 5. Сторони дійшли згоди вважати виконаним у повному обсязі Договір від «18» серпня 2020 року № 01-1808/20 про виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), адреса розташування об’єкта: Одеська область, Овідіопольський район, с. Сухий Лиман, вул. Соняшна. 6. Сторони підтверджують, що на момент закінчення Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 01-1808/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 558 176,66
UAH (в тому числі ПДВ 259 696,11 UAH)