Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1 - Яловичина свіжа чи охолоджена; Лот № 2 - Філе куряче охолоджене або сухої заморозки
Очікувана вартість
612 541,00 UAH
UA-2020-07-03-005730-a 39621dc0f4334033ae0877eddc551938
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Світлана Андріївна

+380365632581 dubno_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Грановська Світлана Андріївна
+380365632581
dubno_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 612 541,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

03 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:53
Проект договору 03.07.2020р..docx
03 липня 2020 14:53
ТД м_ясо 03.07.2020р.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-005730-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 09 липня 2020 13:05
Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації вказує, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Пункт 11 Додатку 2 до Тендерної документації вимагає від Учасника, зокрема, копію виконаного аналогічного договору.
При цьому у вказаному пункті зазначено, що «Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі.», тобто, вбачається, що предметом аналогічного договору має бути «Яловичина» та «Філе куряче».
Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не дає визначення такого терміну, як «аналогічний договір» та не встановлює якихось особливих вимог до нього.
Також, ані чинне законодавство, ані Тендерна документація Замовника не містить жодних вимог щодо оформлення аналогічних договорів, а також, не містить жодних об’єктивних обґрунтувань.
За загальним правилом, відповідно до практики АМКУ, договори можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
Відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
За таких обставин вбачається наявність дискримінаційної вимоги, що суттєво звужує коло учасників та створює нерівні умови для них.
Враховуючи викладене, керуючись нормами чинного законодавства, принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно вимоги щодо кваліфікаційного критерію, а саме, щодо досвіду виконання аналогічного договору (пункт 11 Додатку 2 до Тендерної документації), а також, викласти їх у наступній редакції:
«Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори, предметом яких є постачання товарів згідно коду ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо.».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 15:41
Управління освіти Дубенської міської ради, як замовник процедури UA-2020-05-22-002953-с на закупівлю товару: «15110000-2-М'ясо (Лот №1 - Яловичина свіжа чи охолоджена; Лот №2 – Філе куряче охолоджене або сухої заморозки)» повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (згідно з п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону).
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Керуючись даним наказом із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», предметом закупівлі було визначено «15110000-2-М'ясо (Лот №1 Яловичина свіжа чи охолоджена; Лот №2 – Філе куряче охолоджене або сухої заморозки)». Даний товар закуповується для харчування дітей в дошкільних навчальних закладах (додаток 2 до проекту договору про закупівлю).
Пункт 11 Додатку 2 до Тендерної документації встановлює кваліфікаційну вимогу – НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ та вимагає надати наступні документи:
- довідку про виконання аналогічного договору за встановленою формою;
- лист-відгук від організацій замовників, зазначених у таблиці, за підписом їх керівників, що підтверджує виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору;
- копію виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі.
В тендерній документації предметом закупівлі є чітко визначено «15110000-2-М'ясо (Лот №1 Яловичина свіжа чи охолоджена; Лот №2 – Філе куряче охолоджене або сухої заморозки)».
Враховуючи, що нинішній Закон не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути здійснено виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
Тому за загальним правилом аналогічним договором вважається такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, в не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Отже, Тендерна документація не потребує змін стосовно вимог кваліфікаційного критерію.

Документи

13 липня 2020 15:40
Відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина свіжа чи охолоджена
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 414 398,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 071,99 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2750 кг
Яловичина свіжа чи охолоджена (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, місто Дубно, заклади, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться протягом 20 календарних днів після пред'явлення Виконавцем видаткових накладних на товар, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна 352 000,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 16:51
Електронний підпис
18 липня 2020 16:48
ТЕНДЕР І.А. _2.7z
18 липня 2020 16:48
Тендер І.А. _1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій