Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для плоттерів, принтерів та копіювальних апаратів
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-03-005163-a ● 4b4ece7c76754183a960f319953d5f50
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01128110 |
Місцезнаходження: | 65058, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр-т Шевченка, 12 |
Контактна особа: |
Ірина Головіна +380487298207 chernomornii@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 одиниця
Витратні матеріали для плоттерів, лазерних та струменевих принтерів та копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, пр. Шевченка,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30125000-1 — Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) днів згідно виставлених рахунків шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання Товару. Товар постачається окремими партіями згідно з заявками Замовника за попереднім узгодженям | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 16:00 |
Оголошення_Документація2.docx |
08 липня 2020 16:00 |
Оголошення_Документація2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 05 липня 2020 21:12
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:59
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! І. Відповідь на питання 1 і 2: 1. Замовником оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватись відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції тільки до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником (див. п. 6 розділу ІІ наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 зі змінами від 20.03.2019, № 11, від 17.04.2020 р.). Відповідь на питання 3. Розкриття пропозицій Учасників здійснюється після проведеного аукціону. Пропозиції будуть розглядатися у відповідності до вимог Замовника, які детально викладені в Оголошенні (див. розділ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій»). Учасник повинен у своїй пропозиції точно вказати торгові марки, моделі на свій товар, який пропонує. Замовником вказано, в яких позиціях не допускаються аналоги. В разі невідповідності пропозицій технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, що викладені в Інструкції, такі пропозиції будуть дискваліфіковані.
Технічна частина
Дата подання: 07 липня 2020 11:10
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:52
Шановний Замовнику,
просимо надати уточнення та внести зміни до тендерної документації, щодо позиції №26 "Картриджі типа (G3Q34A) Для принтера HP LJ Pro M102a"", а саме вказати необхідний тип картриджу (тонер-картридж CF217A чи драм-картридж CF219A)?
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо позиції № 26 "Картриджі типа (G3Q34A) Для принтера HP LJ Pro M102a" пояснюємо, що нам необхідний тільки тонер-картридж CF217A. Відповідні зміни внесені до тексту тендерної документації (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
178 450,75
UAH
|
178 450,75
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
179 217,45
UAH
|
179 217,45
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
178 450,75
UAH
|
22 липня 2020 00:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 92д.pdf | укладений |
07 серпня 2020 13:41
|