Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери повітря
Очікувана вартість
554 935,00 UAH
UA-2020-07-03-004804-a c5447a97e69d48b7a96c3df11031d5c5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Миколаївна Бурсакова

+30577062262 tender@nuph.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Фармацевтичний Університет
Код ЄДРПОУ: 02010936
Вебсайт: https://www.nuph.edu.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул. Пушкінська, буд. 53
Контактна особа: Анастасія Миколаївна Бурсакова
+30577062262
tender@nuph.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:40
Очікувана вартість: 554 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 549,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16640 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Кондиціонери повітря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61168, Україна, Харківська область, м. Харків, Київський район, вул. Валентинівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:59
зміни до Оголошення.docx
09 липня 2020 10:59
Оголошення.doc
03 липня 2020 14:04
ТД кондиціонери 2020..doc
09 липня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 10:59
зміни до Оголошення.docx
09 липня 2020 10:59
Оголошення.doc
03 липня 2020 14:04
Оголошення.doc
03 липня 2020 14:04
ТД кондиціонери 2020..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 06 липня 2020 16:40
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:57
Закупівля без монтажу?
Відповідь: Доброго дня! Закупівля кондиціонерів повітря здійснюється без монтажу .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" 514 008,00
UAH з ПДВ
514 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩУЦЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ 554 935,00
UAH з ПДВ
554 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:05
Електронний підпис
20 липня 2020 12:43
Електронний підпис
20 липня 2020 12:43
каталог Neoclima-2020.pdf
20 липня 2020 12:43
каталог Leberg_2020.pdf
20 липня 2020 12:42
Дилер Оптим.pdf
20 липня 2020 12:42
Висновок СЕС.pdf
20 липня 2020 12:42
Довідка БГ.pdf
20 липня 2020 12:42
Технічна специф.PDF
20 липня 2020 12:42
Тендерна пропозиція..PDF
20 липня 2020 12:42
Протокол правочин 2020.PDF
20 липня 2020 12:42
Лист-гарантія п.1.PDF
20 липня 2020 12:42
Лист-відгук космос.pdf
20 липня 2020 12:42
Лист-відгук ГПУ.pdf
20 липня 2020 12:42
Лист відгук ДДБІ.pdf
20 липня 2020 12:42
дог транспорт.PDF
20 липня 2020 12:42
дог транспорт 2.PDF
20 липня 2020 12:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 липня 2020 12:42
Витяг з ЄДРПОУ 17.07.2020.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:29
Електронний підпис
20 липня 2020 15:58
License with EDS .pdf
20 липня 2020 15:58
G0720-9835-GL_tender.pdf
20 липня 2020 15:58
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
20 липня 2020 15:20
Електронний підпис
20 липня 2020 15:19
Електронний підпис
20 липня 2020 15:18
Накладна Рішон.jpg
20 липня 2020 15:18
Накладна Полісвіт.jpg
20 липня 2020 15:18
Накладна Єлісєєв.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт-4.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт-3.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт-2.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт-1.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт 2020-4.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт 2020-3.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт 2020-2.jpg
20 липня 2020 15:18
Договір Полісвіт 2020-1.jpg
20 липня 2020 15:17
Акт Полісвіт-1.jpg
20 липня 2020 15:17
Акт Молочна кухня-2.jpg
20 липня 2020 15:17
Акт Молочна кухня-1.jpg
20 липня 2020 15:17
G0720-9835-G_Zayava.pdf
20 липня 2020 15:17
6.2.3. Мікрофіша-60.jpg
20 липня 2020 15:17
6.2.2. Мікрофіша-48.jpg
20 липня 2020 15:17
6.2.1. Мікрофіша-36.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ"

ФОП ЩУЦЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ"
#39535464
Відхилено 514 008,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 12:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 10:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩУЦЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2721213696
Відхилено 554 935,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 14:16

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Відповідно до с.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВ "СМАРТКОМПЛЕКТ" (надалі – Учасник), на закупівлю: Кондиціонери повітря (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004804-a. На виконання ч.16 ст.29 Закону, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) п.п. 3.1, п.3 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати довідку складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, за предметом якого постачалися аналогічний товар, Учасник надав довідку, але не вказав дату та номер укладення договору, 2) згідно додатку 6 до тендерної документації Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку. В якості сервісного центру, для забезпечення учасником гарантійного обслуговування товару, може бути: сервісний (сервісні) центр (центри) учасника, або структурний (структурні) / відокремлений (відокремлені) підрозділ (підрозділи) учасника (у такому разі необхідно надати документальне підтвердження про це), або сервісний (сервісні) центри (центри) виробника товару чи авторизований (авторизовані) сервісний (сервісні) центри виробника (виробників) товарів. З метою підтвердження цієї інформації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) в м. Харкові із зазначенням його (їх) адреси (адрес), номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи. Учасник не надав дану довідку. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

27 липня 2020 12:27
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Відповідно до с.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩУЦЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ (надалі – Учасник), на закупівлю: Кондиціонери повітря (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004804-a. На виконання ч.16 ст.29 Закону, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) п.3 додатку 2 до тендерної документації вимагалося для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає наступні документи: п.п. 3.1. Довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, за предметом якого постачалися аналогічний товар, що містить: - назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався (виконується) аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); - дату та номер укладення договору. П.п. 3.2. Аналогічний договір, вказаний у довідці. Інформація має бути надана про повністю виконаний договір, що підтверджується відповідними накладними на товар. Учасник надав довідку вказавши аналогічний договір № ДСГ-003/18 від 21.05.2018 р., накладну № НСГ-025/18 від 16.08.2018 р. та завантажив вказані у довідці договір та накладну, які не підписані з боку ЗАМОВНИКА (НТ СКБ «ПОЛІСВІТ» філія ДНВП «Об’єднання Комунар»), тобто Учасником надана копія неукладеного договору. Також окремо учасник надав договір № 0207-2020 від 02.07.2020 р. з НТ СКБ «ПОЛІСВІТ» філія ДНВП «Об’єднання Комунар», який не вказаний у довідці про аналогічний договір, згідно п.п. 3.1 до тендерної документації та не надав підтвердження інформації про повністю виконаний договір відповідними накладними на товар. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

29 липня 2020 14:42
Електронний підпис
29 липня 2020 14:41
ПРОТОКОЛ РОЗГЛ 2.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2020 14:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі