Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка сигнальна (2шт); Драбина 10 складна (1шт)
Очікувана вартість
1 540,00 UAH
UA-2020-07-03-004618-b cc70dc3628054b5d8f3a311aa4cd1bb4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Категорія замовника: підприємство, уставнови, організації відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 доза
Стрічка сигнальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
1 шт
Драбина 10 складна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником протягом 30 календарних днів після поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих товарів. Джерело фінансування закупівлі -кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 липня 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАН ВІТАЛІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3382103097
Переможець 1 540,00
UAH
03 липня 2020 19:30

Документи

03 липня 2020 19:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 19:37