Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа" (стіл учнівський, стілець учнівський, осередок вчителя)
Очікувана вартість
375 332,00 UAH
UA-2020-07-03-004576-b 474acda9f6f344ac83fb5ad7ba899c55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернега Марина Миколаївна

+380576231784 sahosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ САХНОВЩИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146185
Вебсайт: http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64501, Україна , Харківська обл., смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69
Контактна особа: Чернега Марина Миколаївна
+380576231784
sahosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:18
Очікувана вартість: 375 332,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 876,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа" (стіл учнівський, стілець учнівський, осередок вчителя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406 шт.
Шкільні меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа" (стіл учнівський, стілець учнівський, осередок вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64501, Україна, Харківська область, смт. Сахновщина, заклади загальної середньої освіти заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Покупцю протягом 10 (десяти) банківських днів згідно наданих Постачальником рахунків та накладних за наявності фінансування.Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 18:32
ТД 03.07.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 06 липня 2020 09:40
Дата відповіді: 08 липня 2020 18:51
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Згідно наказу Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи пункту 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник в тендерній документації вимагає наявність сертифікатів які є діючими та чинними для даного виду товарів на момент подання тендерних пропозицій.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-004576-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 07 липня 2020 17:10
Порушення законодавства!

Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання Стільниця стола повинна бути антисколіозна з кутом нахилу стільниці 7 градусів. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею! Вона повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 18:52
Шановний Скаржник!
Доводимо до Вашого відома, що "Законодавство" – це система Законів України, що формується Верховною Радою України, як єдиним органом законодавчої влади. До цієї категорії також належать міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України в порядку ст. 9 Конституції України.Накази МОН, ГОСТи, ДСТУ не формуються Верховною Радою України та не входять до системи "Законодавство України". Відтак, Ваше твердження про порушення Замовником вимог законодавства безпідставне!Що стосується положень ГОСТ 11015-93, то дійсно, "крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособление для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов". Проте, технічне завдання Замовника вимагає: "Стільниця повинна складатися з двох частин. Одна частина стільниці розміром 135х700 мм постійно знаходиться в горизонтальному положенні для запобігання падінню канцелярського приладдя. На цій частині стільниці має міститися отвір для стакану та пенал для канцелярського приладдя. Для захисту від попадання бруду та вологи отвір має бути захищений пластиковою втулкою. Інша частина розміром 450х700мм, яка знаходиться зі сторони сидячого учня, знаходиться під кутом нахилу 7° до площини та повинна мати антисколіозний виріз". Тобто, одна частина завжди горизонтальна (!), а друга під кутом 7 градусів, що повністю узгоджується з вимогами ГОСТ 11015-93.Відтак порушень не вбачається.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-004576-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 03 серпня 2020 17:53
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2020 20:13
рішення від 06.08.2020 № 15067 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 20:13
рішення від 31.08.2020 № 16390 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: протокол №47
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2020 11:10

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 17:18
11.3 СВ на меблі.PDF
03 серпня 2020 17:18
Протокол №39.pdf
03 серпня 2020 17:18
Протокол №41.pdf
03 серпня 2020 17:18
Скарга Сахновщина.pdf

Документи подані замовником

10 серпня 2020 17:09
Пояснення по скарзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 332 475,00
UAH з ПДВ
332 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 373 308,00
UAH з ПДВ
373 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 16:40
Електронний підпис
18 липня 2020 16:39
дод угода 24к.PDF
18 липня 2020 16:39
дод угода 24к(2).PDF
18 липня 2020 16:39
дод угода 24к(1).PDF
18 липня 2020 16:39
10 Довідка по ст.17.pdf
17 липня 2020 19:16
Електронний підпис
17 липня 2020 19:09
13 Проект договору.pdf
17 липня 2020 19:09
12 Довідки.pdf
17 липня 2020 19:09
11.3 СВ на меблі.PDF
17 липня 2020 19:09
11.1 ISO 9001.PDF
17 липня 2020 19:09
10 Довідка по ст.17.pdf
17 липня 2020 19:09
9 Протоколи, накази.pdf
17 липня 2020 19:09
8 Довідка.pdf
17 липня 2020 19:09
7 ІПН Сідельник.pdf
17 липня 2020 19:09
5 Витяг ПДВ (оригінал).PDF
17 липня 2020 19:09
4 Статут.pdf
17 липня 2020 19:09
1.7 Договір оренди 3200.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:41
Dovidka_20272594780090525343.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:41
МВС 08.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 10:41
public_doc.p7s
09 жовтня 2020 10:41
public_doc.pdf
31 липня 2020 12:47
Електронний підпис
17 липня 2020 12:40
Електронний підпис
17 липня 2020 12:40
9.3_Договори оренди (1).pdf
17 липня 2020 10:00
Електронний підпис
17 липня 2020 09:52
10_Довідка_працівники.pdf
17 липня 2020 09:52
15_Копія Статуту.pdf
17 липня 2020 09:52
9.3_Договори оренди.pdf
17 липня 2020 09:52
20_Проект договору.pdf
17 липня 2020 09:52
12_Довідка_стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 332 475,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 11:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Рішення скасоване 373 308,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 11:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 332 475,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:35
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 332 475,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Переможець 373 308,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

24 липня 2020 12:42
Електронний підпис
24 липня 2020 12:40
Протокол №39.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

30 вересня 2020 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 вересня 2020 13:36
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:35
Протокол №49.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
373 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 17:16
ДУ зменшення обсягів меблі (1) (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:33
ДУ № 3 Меблі 2020 НУШ (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 14:07
ДУ №2 меблі НУШ (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 14:04
ДУ №1 меблі НУШ (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:15
Договір меблі 2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.1 від 20.10.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: К-Ир0001237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.2 від 21.10.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: К-Ир0001237
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.3 від 27.11.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: К-Ир0001237
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.4 від 10.12.2020р. Сума договору після внесення змін - 347948,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 406 шт.
Номер договору про закупівлю: К-Ир0001237
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 347 948,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 991,33 UAH)