Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , ГБН Г.1-218-182:2011 – Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Соборна (від перехр. з вул. Горького до перехр. з провул. Михайлівський) та перед буд. №5 (непарна сторона) у м. Немирів Немирівського району Вінницької області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 273 898,00 UAH
UA-2020-07-03-004505-b 337543ac2737465ebd33354aaae427a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марущак Ігор Миколайович

+380433122554 nemyrivrada@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 03772619
Вебсайт: http://nemyriv-mrada.gov.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26
Контактна особа: Марущак Ігор Миколайович
+380433122554
nemyrivrada@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:22
Очікувана вартість: 1 273 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 738,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , ГБН Г.1-218-182:2011 – Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Соборна (від перехр. з вул. Горького до перехр. з провул. Михайлівський) та перед буд. №5 (непарна сторона) у м. Немирів Немирівського району Вінницької області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул. Соборна (від перехр. з вул. Горького до перехр. з провул. Михайлівський) та перед буд. №5 (непарна сторона) у м. Немирів Немирівського району Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:53
Додаток 4 (нова редакція).docx
06 липня 2020 10:32
Додаток 3 до ТД проєкт договору 1 уточнений.docx
03 липня 2020 17:44
Оголошення.docx
03 липня 2020 17:44
Додаток 2.docx
03 липня 2020 17:44
Додатку 1.docx
03 липня 2020 17:44
Тендерна документація.docx
07 липня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:53
Додаток 4 (нова редакція).docx
03 липня 2020 17:44
Додаток 4.docx
06 липня 2020 10:32
Додаток 3 до ТД проєкт договору 1 уточнений.docx
03 липня 2020 17:44
Додаток 3 до ТД проєкт договору 1.docx
03 липня 2020 17:44
Оголошення.docx
03 липня 2020 17:44
Додаток 2.docx
03 липня 2020 17:44
Додатку 1.docx
03 липня 2020 17:44
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" 1 271 401,54
UAH з ПДВ
1 245 900,00
UAH з ПДВ
Документи
САФАРЯН МЕСРОП ШАВАРШОВИЧ 1 260 248,41
UAH з ПДВ
1 247 509,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 14:27
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:26
Довідка ч. 1-2 ст.17.pdf
05 серпня 2020 14:26
Довідка п.8ст.17.pdf
05 серпня 2020 14:26
Довідка п.2 ст.17 .pdf
05 серпня 2020 14:26
Довідка п.3 ст.17.pdf
05 серпня 2020 14:26
Довідка п.5,6,12,13 ст.17.pdf
04 серпня 2020 14:48
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:47
Договір.pdf
04 серпня 2020 14:47
Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 14:47
Кошторисні документи.pdf
23 липня 2020 14:44
Електронний підпис
23 липня 2020 14:43
Акт№1 КИЇВБУД.pdf
23 липня 2020 14:43
Відгук КИЇВБУД.pdf
17 липня 2020 22:17
Електронний підпис
17 липня 2020 13:39
Електронний підпис
17 липня 2020 13:37
Відгук Київбуд.pdf
17 липня 2020 13:37
Проект договору.pdf
17 липня 2020 13:37
Посвічення Устимчук.pdf
17 липня 2020 13:37
Довідка Приватбанк.pdf
17 липня 2020 13:37
Акт Київ-Буд.pdf
17 липня 2020 13:37
ВИПИСКА З ЄДР (26.07.2005).pdf
17 липня 2020 13:37
Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 13:29
Електронний підпис
17 липня 2020 10:39
Копія паспорту 2.jpeg
17 липня 2020 10:39
Копія паспорту.jpeg
17 липня 2020 10:39
Ліцензія.jpeg
17 липня 2020 10:39
Кошториси.pdf
17 липня 2020 10:39
Довідки.pdf
17 липня 2020 10:39
Копія паспорту 3.jpeg
17 липня 2020 10:39
Довідка з банку.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР"

САФАРЯН МЕСРОП ШАВАРШОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР"
#33595287
Переможець 1 245 900,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:56

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції у довідці № 111 від 14.07.2020 року про досвід виконання аналогічних договорів зазначив інформацію про те, що аналогічні роботи Учасник виконував Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки із облаштуванням скверу на перехресті вул. Соборна та пров. Некрасова в м. Немирів, Вінницької області на підставі договору укладеного із Немирівською міською радою, проте на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав : - копію договору на виконання робіт №17 від 25.03.2020 року укладеного з ТОВ «Київ-Буд» (не надані Додаток 1 до договору календарний графік виконання робіт та кошторис, які є невід’ємною частиною даного договору); - акт виконаних робіт №1 з ТОВ « Київ - Буд»( в акті виконаних робіт відсутні число, місяць та рік складання документа); - відгук про співпрацю вих..№38 від 07.07.2020 року від ТОВ « Київ - Буд», у відгуку відсутні рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації п.3 ,на підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* від замовника згідно виконання аналогічного (их) договору (ів), інформація про який(і) надана у складі тендерної пропозиції учасника, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника. Відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів) також містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисній документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, а використаних матеріальних ресурсів вимогам нормативно- правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектно-кошторисній документації, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником. *Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-03-004505-b). Надати копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору, Копії актів виконаних робіт, позитивний відгук . Або надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів з ТОВ «Київ-Буд»,копію договору зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). Копії актів виконаних робіт з датою, місяцем, роком їх складання. Відгук в якому є рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР"
#33595287
1 245 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 11:56
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
25 травня 2021 11:48
Додаткова угода _3 ід 25.05.2021.pdf зміни до договору
25 травня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:47
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 08:22
Додаткова угода _ 2 від 29.04.2021 року.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 08:22
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:56
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:53
Додаткова угода _1 від 30.12.2020 року.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:53
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:40
Договір укладений
12 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю коштів на котловому рахунку та невиконанням дохідної частини бюджету у 2020 році та відповідно до ч.2 ст. 48 Бюджетного кодексу України необхідно внести зміни до договору 05-20/7КР від 12.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 05-20/7КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Рішення №293 8 (позачергової) сесії 8 скликання від 07.04.2021 року « Про внесення змін до Рішення 3 (позачергової) сесії 8 скликання від 29.12.2020 року №75 « Про бюджет Немирівської міської територіальної громади на 2021 рік, службової записки начальника управління Управління розвитку територій та інфраструктури Немирівської міської ради Вінницької області Торохтія М. В. вх.№02-17-2373 від 29.04.2021 року,відповідно до додаткової угоди № 2 від 29.04.2021 року необхідно внести зміни до договору 05-20/7КР від 12.08.2020 року у зв’язку із виділенням коштів на Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Соборна (від перехр. з вул. Горького до перехр. з провул. Михайлівський) та перед буд. №5 (непарна сторона) у м. Немирів Немирівського району Вінницької області
Номер договору про закупівлю: 05-20/7КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з невиконанням дохідної частини бюджету у 2020 році та з відсутністю коштів на котловому рахунку, відповідно до ч.2 ст. 48 Бюджетного кодексу України договір № 05-20/7КР від 12.08.2020 року не був виконаний в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 05-20/7КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML