Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт кабінетів сімейних амбулаторій №5,6 Комунального некомерціного підприємства Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" за адресою - м.Миколаїв, вул. Космонавтів 126
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-07-03-004289-b ● e95f85226d444f4bbc94cb3df7a411a4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 |
Код ЄДРПОУ: | 05483182 |
Місцезнаходження: | 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Космонавтів, 126 |
Контактна особа: |
Нікора Ольга Олегівна +380512444392 cpmsd2@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 16:42 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 16:42 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінетів сімейних амбулаторій №5,6 Комунального некомерціного підприємства Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" за адресою - м.Миколаїв, вул. Космонавтів 126
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 16:38 |
Оголошення поточний ремонт 2020.docx | |
03 липня 2020 16:38 |
Тендерна документація спрощена поточний ремонт 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка про взяття на облік
Дата подання: 07 липня 2020 17:02
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:24
Доброго дня. Додатком 2 до оголошення визначено, що учасник повинен надати довідку про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції. Яка довідка мається на увазі? Якщо йдеться про форму № 4-ОПП, то її скасовано. Якщо йдеться про іншу форму, то просимо навести положення нормативного акту, яким така довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції затверджена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Щодо довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій іспекції - З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Для платників податків, яким законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, запроваджується нова довідка про взяття на облік (форма № 34-ОПП).
Такі нововведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1125, який вніс зміни до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників ПДВ.
Щодо довідки про взяття на облік платника податку у Державній податковій іспекції - З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Для платників податків, яким законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, запроваджується нова довідка про взяття на облік (форма № 34-ОПП).
Такі нововведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1125, який вніс зміни до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників ПДВ.
Ліцензія
Дата подання: 07 липня 2020 17:10
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:45
Доброго дня. Додатком 2 до оголошення визначено, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право на проведення робіт (Ліцензія). Відповідно до п. 9) ч. 1 ст. 7 ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України. Отже, діяльність, пов'язана з поточним ремонтом, не підлягає ліцензуванню. Якими ще документами, окрім ліцензії, учасник може підтвердити право на проведення робіт? При цьому, якщо замовник визначить такі документи, просимо посилатись на нормативні документи, якими такі документи передбачені.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Додатком 2 до оголошення визначено, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право на проведення робіт (Ліцензія). Конкретно ліцензію замовник, не вимагає.
Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" від 19.04.2019р.
Замовник забезпечує себе від неякісного та несвоєчасного виконання послуг та неякісних матеріалів, некваліфікованих працівників без достатнього досвіду.
Враховуючи вищевикладене Замовник жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі та чинного законодавства України. Таким чином, зазначені нами кваліфікаційні та технічні вимоги не обмежують кількість потенційних підрядних організацій.
Додатком 2 до оголошення визначено, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право на проведення робіт (Ліцензія). Конкретно ліцензію замовник, не вимагає.
Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" від 19.04.2019р.
Замовник забезпечує себе від неякісного та несвоєчасного виконання послуг та неякісних матеріалів, некваліфікованих працівників без достатнього досвіду.
Враховуючи вищевикладене Замовник жодним чином не порушує принципу недискримінації учасників Закупівлі та чинного законодавства України. Таким чином, зазначені нами кваліфікаційні та технічні вимоги не обмежують кількість потенційних підрядних організацій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
193 687,00
UAH з ПДВ
|
193 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" #3411414381 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 16:05
|
Договір | укладений |
23 липня 2020 16:00
|