Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11 |
Контактна особа: |
Космина Михайло Юрійович 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 315 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
07 липня 2020 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 14:54 |
11. Перелік змін.doc | |
07 липня 2020 14:53 |
10. Додаток 3 ТД Проект договору нова редакція.docx | |
07 липня 2020 14:53 |
8. ТД покіс газонів нова редакція.docx | |
07 липня 2020 14:52 |
9. Додаток 2 ТС покіс нова редакція.docx | |
03 липня 2020 16:21 |
4. Додаток 1 ТД Перелік документів.doc |
07 липня 2020 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 14:54 |
11. Перелік змін.doc
|
|||
07 липня 2020 14:53 |
10. Додаток 3 ТД Проект договору нова редакція.docx
|
|||
07 липня 2020 14:53 |
8. ТД покіс газонів нова редакція.docx
|
|||
07 липня 2020 14:52 |
9. Додаток 2 ТС покіс нова редакція.docx
|
|||
03 липня 2020 16:21 |
4. Додаток 1 ТД Перелік документів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2020 20:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000071 ● 168f74552818496ea373b761fbb58057
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 19:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
32 UA-2020-07-03-004171-b 03.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 09:29:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів)» (очікуваною вартістю 1 315 000,00 гривень) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-004171-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу несвоєчасного укладання договорів про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (Лот 1 та Лот 2), а саме: порушення частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 14:25:39
ПОЯСНЕННЯ з приводу укладення договорів про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів) (Лот 1 та Лот 2) (оголошення № UA-2020-07-03-004171-b)
03.07.2020 Шевченківською районною адміністрацією Львівською міською радою (далі по тексту - Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів) з урахуванням частин предмета закупівлі Лот 1 та Лот 2 (оголошення № UA-2020-07-03-004171-b).
21.07.2020 за результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель визнано найбільш економічно вигідною пропозицією по Лоту 1 – ФОП Беленя В.В., а по Лоту 2 – ТзОВ «ДІАН ГРУП».
23.07.2020, за результатами розгляду найбільш економічно вигідних пропозиції, згідно Протоколу №3, Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Беленя В.В. в частині предмета закупівлі Лот 1 на підставі, визначеній ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закону), як таку що не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам до учасників.
Згідно Протоколу №4 від 23.07.2020, відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону, Замовником визначено переможцем процедури закупівлі, в частині предмета закупівлі Лот 2, учасника ТзОВ «ДІАН ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 10 Закону, 23.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір в системі електронних публічних закупівель.
24.07.2020, за результатами розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, згідно Протоколу №5, Замовником визначено переможцем процедури закупівлі, в частині предмета закупівлі Лот 1, учасника ТзОВ «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 10 Закону, 24.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір в системі електронних публічних закупівель.
Для обчислення перебігу строку для укладення договорів про закупівлю Замовник керується Цивільним кодексом України а також строками, визначеними в Законі. Відповідно до ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. А, отже, першим днем для укладення договорів за результатами проведеної процедури закупівлі по Лоту 1 був 25.07.2020, а по Лоту 2 – 24.07.2020.
Однак, 29.07.2020 учасником ФОП Белень В.В. подано скаргу до органу оскарження на дії Замовника, в частині предмета закупівлі по Лоту №1 «Покіс газонів». Відповідно до ч. 17 ст. 18 Закону після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично заблокувала процедуру закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів) (Лот 1 та Лот 2) (оголошення № UA-2020-07-03-004171-b).
Відповідно до ч. 14 ст. 18 Закону, датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, а, відповідно до абзацу 5 ч. 17 ст. 18 Закону, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Відповідно до абз. 6 ч. 17 ст. 18 Закону, перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Зважаючи на викладене, терміни встановлені ч. 6 ст. 33 Закону, а саме, щодо періоду укладення договорів про закупівлю, було призупинено з 29.07.2020.
31.07.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення № 14740-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги номер UA-2020-07-03-004171-b.b2 фізичної особи-підприємця Беленя Володимира Володимировича у процедурі закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів), в частині предмета закупівлі по Лоту №1 «Покіс газонів», оголошення № UA-2020-07-03-004171-b, та розгляд справи призначено на 11.08.2020.
12.08.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про перенесення дати розгляду справи на 25.08.2020.
26.08.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про перенесення дати розгляду справи на 27.08.2020.
27.08.2020 рішенням №16215-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель частково задоволено скаргу учасника ФОП Белень В.В. на рішення Замовника про відхилення та визначення переможця на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів) в частині предмета закупівлі по Лоту №1 та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Беленя В.В. та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТзОВ «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ».
На виконання рішення №16215-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Протоколом №7 від 04.09.2020 Замовником скасовано протоколи тендерного комітету від 23.07.2020 №3 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Беленя В.В. та від 24.07.2020 №5 про визначення переможця процедури закупівлі ТзОВ «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ», а також визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів), в частині предмета закупівлі по Лоту №1 - «Покіс газонів» учасника торгів – ФОП Беленя В.В. Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 10 Закону, 04.09.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір в системі електронних публічних закупівель. А, отже, враховуючи норми чинного законодавства, першим днем для укладення договору про закупівлю з учасником ФОП Белень В.В., в частині предмета закупівлі Лот 1, було 05.09.2020. За результатами проведеної процедури закупівлі, в частині предмета закупівлі Лот 1, між Шевченківською районною адміністрацією та ФОП Белень В.В. 17.09.2020 укладено договір №185/Т/20 (на 11 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), а, отже, Замовником дотримано вимоги ч. 6 ст. 33 Закону.
Поряд з цим, враховуючи абз. 6 ч. 17 ст. 18 Закону, перебіг строку для укладення договору про закупівлю з учасником ТзОВ «ДІАН ГРУП», в частині предмета закупівлі Лот 2, було відновлено з 28.08.2020. За результатами проведеної процедури закупівлі, в частині предмета закупівлі Лот 2, між Шевченківською районною адміністрацією та ТзОВ «ДІАН ГРУП» 10.09.2020 укладено договір №182/Т/20 (на 19 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з урахуванням періоду призупинення строків у зв’язку із розглядом скарги органом оскарження), а, отже, Замовником дотримано вимоги ч. 6 ст. 33 Закону.
Додатки:
- Рішення № 14740-р/пк-пз від 31.07.2020;
- Лист №20-29/06-12263-пз від 11.07.2020;
- Лист №2029/06-13214-пз від 25.08.2020;
- Рішення №16215-р/пк-пз від 27.08.2020
Голова тендерного комітету
заступник голови Шевченківської районної адміністрації
з соціально-економічних та гуманітарних питань М. Космина
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-20 10:37:53
ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ ЗМІСТУ ВИСНОВКУ UA-M-2020-09-21-000071 за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Покіс газонів) (оголошення № UA-2020-07-03-004171-b)
Розглянувши висновок від 16.10.2020 UA-M-2020-09-21-000071 про результати моніторингу, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби (Харківська обл.), керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), не погоджуючись із змістом висновку Замовник звертається за роз’ясненням.
1. Щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) про те, що Замовником порушено ч.5 ст. 23 Закону, а саме щодо відсутності у складі Тендерної документації вимоги до учасників про підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, зокрема зазначення які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Слід зазначити, що ч. 5 ст. 23 Закону носить диспозитивну, а не імперативну норму законодавства. Замовник вправі самостійно визначати у тендерній документації щодо встановлення/не встановлення вимог до учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними іншими характеристиками відповідають вимогам процедури закупівлі.
Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Поряд з цим, відповідно до абзацу 3 п. 6 розділу 3 Тендерної документації, Замовником зазначено, що учасник зобов’язаний дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, наданні послуг та виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Також, п. 6 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників щодо надання довідки, поданої у довільній формі, про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі.
Встановлюючи вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля, Замовником враховувалась необхідність забезпечення таких заходів, зокрема щоб такі заходи: стосувалися безпосередньо предмета закупівель; були чітко визначені; були об'єктивними. Розглядаючи бажані заходи із захисту довкілля також враховувалась можливість ринку щодо їх виконання не порушуючи конкурентних умов.
Враховуючи вищевикладене, встановлення Замовником вимоги до учасників про надання довідки, у довільній формі, щодо обов’язку учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі, є достатньою та такою що відповідає вимогам Закону.
З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку в даній частині, оскільки Замовником повністю дотримано вимоги Закону щодо встановлення вимог до учасників під час проведення процедури закупівлі, в тому числі в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та не порушено норму ч. 5 ст. 23 Закону.
2. Щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) про те, що Замовником порушено вимогу абзацу 13 підпункту 1 пункту 4 прикінцевих та перехідних положень Закону, а саме не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Протоколів засідання тендерного комітету від 23.07.2020 №3, 23.07.2020 №4, 24.07.2020 №5, 04.07.2020 №7 з підписами усіх членів тендерного комітету.
Відповідно до ч. 4 Розділу Х Закону, рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Відтак, на засіданні тендерного комітету у Протоколі №3 від 23.07.2020, Протоколі №4 від 23.07.2020, Протоколі №5 24.07.2020, Протоколі №7 від 04.09.2020 членами тендерного комітетом відображено поіменне голосування з особистими підписами кожного члена комітету присутнього на засіданні (скан-копії даних протоколів додаються).
Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
11 червня 2020 року N 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено завантаження скан-копій протоколів тендерного комітету де відображається поіменне голосування, а достовірність опублікованої інформації та документів підтверджується накладенням кваліфікованого електронного підпису відповідальної особи.
Поряд з цим, слід зазначити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, під час розгляду скарги ФОП Беленя В.В., розглядалось питань щодо публікування Протоколів засідання тендерного комітету на сайті Прозорро. Рішенням Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №16215-р/пк-пз від 27.08.2020 відмовлено у задоволенні Скарги в цій частині, у зв’язку із відсутністю у Законі обов’язку оприлюднювати рішення (у тому числі у вигляді протоколу).
Також зазначаємо, що під час розгляду скарги ФОП Беленя В.В., на адресу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником надавались скан-копії Протоколу №3 від 23.07.2020 та Протоколу №5 від 24.07.2020 з відображенням підписів та поіменного голосування членів тендерного комітету.
Також слід зазначити, що, відповідно до ч. 12 ст. 8 Закону, якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку про порушення Замовником вимог абзацу 13 підпункту 1 пункту 4 прикінцевих та перехідних положень Закону, оскільки такий є безпідставним, суперечить нормам чинного законодавства, та прийнятий в порушення норм ч. 12 ст.8 Закону.
3. Щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) про те, що в порушення абзацу 3 частини1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Белень В.В., оскільки тендерна пропозиція учасника ФОП Белень Володимир Володимирович не підписана електронним цифровим підписом.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається інструкція з підготовки тендерних пропозицій. У пункті 1 Розділі 3 Тендерної документації Замовником описано зміст і спосіб подання пропозицій, зокрема зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з сканованими копіями документів. Також зазначено що, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Відповідно до п. 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Також зазначимо що, Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язкових вимог до учасників щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Відповідно до ст. 5 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно до ст. 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Також звертаємо увагу, що застосування обов’язковості використання КЕП/ЕЦП для учасників нерезидентів України, під час проведення процедури закупівлі буде – дискримінаційною згідно чинного законодавства.
Водночас, згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Так, враховуючи норми чинного законодавства, п. 1 розділу 3 Тендерної документації Замовником передбачено наступне: документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника; вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Оскільки, документи подані учасником ФОП Белень В.В. (в частині предмета закупівлі Лот 1) подані не у формі електронних документів, а у формі скан-копій оригіналів, що містять усі необхідні реквізити згідно законодавства в тому числі власноручний підпис та відбиток печатки, накладення цифрового підпису на пропозицію не є обов’язковою, та така пропозиція не підлягає відхиленню згідно законодавства.
З огляду на викладене, просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку про порушення Замовником вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Белень В.В., через відсутність електронного цифрового підпису, оскільки такий є безпідставним та суперечить нормам чинного законодавства
Голова тендерного комітету
заступник голови Шевченківської районної адміністрації
з соціально-економічних та гуманітарних питань М. Космина
- Протокол 5 від 24.07.20.pdf
- Протокол 4 від 23.07.20.pdf
- Протокол 7 від 04.09.20.pdf
- Протокол 3 від 23.07.20.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку від 16.10.2020 UA-M-2020-09-21-000071 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби (Харківська обл.), районна адміністрація повідомляє. Листом від 23.10.2020 № 36-вих-84130 районна адміністрація повідомила ФОП Белення В.В. щодо припинення зобов’язань за договором № 185/Т/20 від 17.09.2020, шляхом укладення додаткової угоди про розірвання договору за згодою сторін. У випадку незгоди припинити зобов’язання за договором, шляхом укладення додаткової угоди про розірвання договору за згодою сторін, договір № 185/Т/20 від 17.09.2020 буде розірвано Шевченківською районною адміністрацією в односторонньому порядку з 03.11.2020 року. Згаданий лист 23.10.2020 скерований ФОП Белень В.В. рекомендованим листом засобами поштового зв’язку (копію листа та фіскального чеку ПАТ «Укрпошта» додаємо).
2020-10-23 17:04:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Покіс газонів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 095 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 475,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Місцевий бюджет. Всі виплати здійснюються після отримання фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 29 липня 2020 20:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Белень Володимир Володимирович |
994 539,06
UAH з ПДВ
|
989 064,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" |
999 973,00
UAH з ПДВ
|
993 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" |
1 075 642,50
UAH з ПДВ
|
1 075 642,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Белень Володимир Володимирович #3603605679 |
Рішення скасоване |
989 064,06
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 14:47
|
ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" #38099219 |
Рішення скасоване |
993 590,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 14:47
|
ФОП Белень Володимир Володимирович #3603605679 |
Переможець |
989 064,06
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 13:18
|
Розірвання 185-Т-20.pdf | укладений |
03 листопада 2020 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:27
|
Белень.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 14:51
|
185-Т-20.pdf | укладений |
17 вересня 2020 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору від 17.09.2020 №185/Т/20 виклавши п. 2.1. у новій редакції. Ціна договору становить 554 933.50 грн. без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 185/Т/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода до договору №185/Т/20 від 17.09.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 02 листопада 2020 |
Сума оплати за договором: |
554 933,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди припинити з 02.11. 2020 року зобов'язання за Договором №185/Т/20 від 17.09.2020, шляхом розірвання договору. Договір розривається враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.) від 16.10.2020 №UA-М-2020-09-21-000071. |