Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (військова аптечка) ДК 021:2015 – 33190000-8
Очікувана вартість
6 840,00 UAH
UA-2020-07-03-004143-a 5ebd897bfceb4a4fb153cd3ff4cde9cc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 13:49
Очікувана вартість: 6 840,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
військова аптечка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 96» ДМР, вул. Коробова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 липня 2020 13:18
Електронний цифровий підпис
03 липня 2020 13:18
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
03 липня 2020 13:18
Додаток 6 - Проект договору.docx
03 липня 2020 13:18
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 6 702,48
UAH з ПДВ
6 702,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бокал Олексiй Володимирович 6 830,88
UAH з ПДВ
6 830,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 10:01
sign.p7s
21 липня 2020 13:19
sign.p7s
21 липня 2020 13:18
_Специфікація.pdf
21 липня 2020 13:18
_Проект договору.pdf
21 липня 2020 13:18
_Довідка з банка.jpg

Публічні документи

21 липня 2020 13:22
Сертифікат якості.pdf
21 липня 2020 13:22
Лист згода.pdf
21 липня 2020 13:22
Бокал Свідотство.jpg
21 липня 2020 13:22
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Відхилено 6 702,48
UAH з ПДВ
27 липня 2020 09:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 11:15
ФОП Бокал Олексiй Володимирович
#2858109891
Відхилено 6 830,88
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 10:08

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 23.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (військова аптечка) ДК 021:2015 – 33190000-8 2.2. Кількість: 2 штуки. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 96» ДМР, вул. Коробова, 3 2.4. Строк поставки: до 31.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-03-004143-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 22.07.2020 13:49 5. Дата та час закінчення Аукціону: 22.07.2020 14:10 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 38929750 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 03170, м.Київ, вул. Сергія Єсеніна, будинок 1, тел.: +380442742643 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано лист – відгук до аналогічного договору, який не відповідає вимогі тендерної документації у частині відтиску печатки на листі замовника по договору. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати оновлений лист-відгук до наданого аналогічного договору з відтиском печатки контрагента за договором. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

27 липня 2020 09:36
sign.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 27.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (військова аптечка) ДК 021:2015 – 33190000-8 2.2. Кількість: 2 штуки. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 96» ДМР, вул. Коробова, 3 2.4. Строк поставки: до 31.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-03-004143-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 22.07.2020 13:49 5. Дата та час закінчення Аукціону: 22.07.2020 14:10 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Бокал Олексiй Володимирович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2858109891 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 03148, Україна, м. Київ, вул. Героїв Космосу, будинок 19-Б, квартира 39, тел.: +380991407101 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано підтвердження виконання аналогічного договору, а саме акти приймання-передачі / видаткові накладні на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по договору. 7.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 8.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 8.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати підтвердження виконання аналогічного договору, а саме акти приймання-передачі / видаткові накладні на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по договору. 8.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

28 липня 2020 12:45
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
28 липня 2020 12:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку