Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та гелеві ручки
Очікувана вартість
150,00 UAH
UA-2020-07-03-004062-a 8272e6e4a3234bbeb3adb94de9a789dc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Марченко

+380619448985 b.plan@tsatu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Код ЄДРПОУ: 00493698
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, просп. Богдана Хмельницького, буд. 18
Контактна особа: Наталья Марченко
+380619448985
b.plan@tsatu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір та гелеві ручки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Папір та гелеві ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр. Богдана Хмельницького 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

03 липня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОВЕРЗНЄВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#3240401678
Переможець 150,00
UAH
03 липня 2020 13:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 10:51
Додаткова угода №2 від 10.07.2020 до дог.№363.pdf зміни до договору
10 липня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 10:05
Додаткова угода №1 від 10.07.2020 до дог. №363.pdf зміни до договору
10 липня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 13:15
Договір №363 від 03.07.2020.pdf укладений
03 липня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предмет договору поставки є придбання канцелярського, письмового приладдя, паперу
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): премет договору
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150,00
UAH