Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (огірки; помідори; кабачки; перець солодкий)
Очікувана вартість
38 400,00 UAH
UA-2020-07-03-004048-a 330c60bfc4a843aab95cb6e6709e50c2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зла Світлана Леонідівна

+380516721438 nodmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новоодеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410568
Вебсайт: http://www.novaodesa.mk.ua
Місцезнаходження: 56601, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Центральна, 208
Контактна особа: Зла Світлана Леонідівна
+380516721438
nodmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 20:00
Очікувана вартість: 38 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кг
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, місто Нова Одеса, ДНЗ № 1 «Світлячок» - вул. Кухарєва, 3; ДНЗ № 2 «Орлятко» - вул. Маслозаводська, 7; ДНЗ № 3 «Ластівка» - вул. Сеславинського, 1; ДНЗ № 4 «Колосок» - вул. Іпатенка, 15; ДНЗ № 5 «Зірочка» - вул. Малиновського, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, місто Нова Одеса, ДНЗ № 1 «Світлячок» - вул. Кухарєва, 3; ДНЗ № 2 «Орлятко» - вул. Маслозаводська, 7; ДНЗ № 3 «Ластівка» - вул. Сеславинського, 1; ДНЗ № 4 «Колосок» - вул. Іпатенка, 15; ДНЗ № 5 «Зірочка» - вул. Малиновського, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, місто Нова Одеса, ДНЗ № 1 «Світлячок» - вул. Кухарєва, 3; ДНЗ № 2 «Орлятко» - вул. Маслозаводська, 7; ДНЗ № 3 «Ластівка» - вул. Сеславинського, 1; ДНЗ № 4 «Колосок» - вул. Іпатенка, 15; ДНЗ № 5 «Зірочка» - вул. Малиновського, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
30 кг
перець солодкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, місто Нова Одеса, ДНЗ № 1 «Світлячок» - вул. Кухарєва, 3; ДНЗ № 2 «Орлятко» - вул. Маслозаводська, 7; ДНЗ № 3 «Ластівка» - вул. Сеславинського, 1; ДНЗ № 4 «Колосок» - вул. Іпатенка, 15; ДНЗ № 5 «Зірочка» - вул. Малиновського, 30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару та видаткової накладної (за фактом поставки товару). Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 20 банківських днів Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:11
ТД договір.doc
03 липня 2020 13:11
ТД сканкопия.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ" 34 550,00
UAH з ПДВ
34 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ю.КЕЙ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2020 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій