Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі ( парти/столи та стільці) для учнів Нової української школи
Очікувана вартість
294 155,00 UAH
UA-2020-07-03-004047-a 789beb6ae859419a9763c1a4d0306169
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кибиш Василь Сергійович

(03377) 23896 lbm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження: 44301, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа: Кибиш Василь Сергійович
(03377) 23896
lbm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 12:44
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 12:44
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:27
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:27
Очікувана вартість: 294 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 941,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


1.Вартість пропозиції повинна включати наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - пакування, навантаження, розвантаження; - витрати на транспортування до місця призначення, занесення в приміщення навчальних закладів, складання та налагодження меблів; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією. Перелік та адреси закладів вказані в ТД

1.Вартість пропозиції повинна включати наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - пакування, навантаження, розвантаження; - витрати на транспортування до місця призначення, занесення в приміщення навчальних закладів, складання та налагодження меблів; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Перелік та адреси закладів вказані в ТД.
Передоплата не передбачена.
Розрахунки за поставлений товар буде здійснено по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 комплект
Шкільні меблі ( парти/столи та стільці) для учнів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44301, Україна, Волинська область, За адресами закладів загальної середньої освіти Любомльської міської ради, За адресами закладів загальної середньої освіти Любомльської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів .У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Оплата товару буду здійснена по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 287 779,20
UAH з ПДВ
284 803,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цап Василь Осипович 294 150,00
UAH з ПДВ
287 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 08:34
Електронний підпис
18 липня 2020 15:37
Електронний підпис
18 липня 2020 15:36
Проект договору.docx.pdf
18 липня 2020 15:36
Паспорт виробу.pdf
18 липня 2020 15:36
Паспорт виробу 2.pdf
18 липня 2020 15:36
Витяг з ЄДР.pdf
18 липня 2020 15:36
149_21 Довідка ст 17.doc.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 10:31
Електронний підпис
18 липня 2020 10:25
Договір перевезення.pdf
18 липня 2020 10:25
Паспорт_код Цап В.О..pdf
18 липня 2020 10:25
Витяг з ЄДР Цап В.О..pdf
18 липня 2020 10:25
Довідка про мову.pdf
18 липня 2020 10:25
Довідка про витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ФОП Цап Василь Осипович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 284 803,20
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
284 803,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:19
меблі.PDF укладений
23 вересня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:57
Договір 28.PDF укладений
03 серпня 2020 12:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 284 803,20
UAH (в тому числі ПДВ 47 467,20 UAH)