Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів
Очікувана вартість
98,00 UAH
UA-2020-07-03-003932-a 98b8f431e8204c1697d3de2eeb3a7f3a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жирош Тарас Іванович

+380505896907 GORZELENSTROY.EMR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськзеленбуд" Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42023125
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, ВУЛИЦЯ ВОЇНІВ-ІНТЕРНАЦІОНАЛІСТІВ, будинок 4
Контактна особа: Жирош Тарас Іванович
+380505896907
GORZELENSTROY.EMR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Постачальник повинен передати Покупцю Товар, якість якого відповідає загальнообов'язковим вимогам, встановленим до нього нормами і правилами які діють на території України, супроводжуватись інструкцією з використання (експлуатації), пітверджуватись сертифікатом відповідності або іншим документом, виданим виробником товару (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо). Документація має бути оформлена на державній мові України (переведена на державну мову).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Папір А4 80 г/м2 500 арк.Svetokopy
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, Енергодар, Придніпровська, 3в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня поставки Товару та виставлення рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 липня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Потапенко О.Л.
#2825212127
Переможець 98,00
UAH
03 липня 2020 13:04

Документи

03 липня 2020 13:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 13:05
139-2020.pdf укладений
03 липня 2020 13:04