Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інспектування каналізаційних колекторів (код 90490000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
92 844,00 UAH
UA-2020-07-03-003790-b 1a741480db3a43ea8e1dafef17d6e1b1
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:49
Очікувана вартість: 92 844,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 464,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90490000-8: Послуги з інспектування каналізаційних колекторів і консультаційні послуги з питань очищення стічних вод


Строк надання послуг: не більше 60 календарних днів з моменту укладання договору.
Місце надання послуг: м. Суми, більш детально у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Послуги з інспектування каналізаційних колекторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 90490000-8 — Послуги з інспектування каналізаційних колекторів і консультаційні послуги з питань очищення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі Акту приймання-передачі послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання послуг або їх окремо етапу за Актом приймання-передачі за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:33
Електронний підпис
03 липня 2020 15:32
ОГОЛОШЕННЯ.doc
03 липня 2020 15:32
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 89 800,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Харківводоканал" 83 616,42
UAH з ПДВ
81 435,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 22:50
Електронний підпис
19 липня 2020 22:48
Документи-2.rar

Публічні документи

17 липня 2020 15:32
Електронний підпис
17 липня 2020 15:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Комунальне підприємство "Харківводоканал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2226901099
Рішення скасоване 49 500,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:01
ФОП "СУДИЛОВСЬКИЙ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2226901099
Відхилено 49 500,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:02
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
#03361715
Переможець 81 435,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:51

Документи

23 липня 2020 16:06
Електронний підпис
23 липня 2020 16:06
Протокол № 22.pdf

Документи

28 липня 2020 16:02
Електронний підпис
28 липня 2020 16:01
протокол 26.pdf

Документи

29 липня 2020 14:51
Електронний підпис
29 липня 2020 14:51
Протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
#03361715
81 435,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2020 14:51
Електронний підпис
29 липня 2020 14:51
Протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 307.pdf укладений
17 серпня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:54
Дод_договір_2_507 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 18:38
Дод_ договір_1_ 399 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 18:38
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 307
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/399
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 307
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/507
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 405,40
UAH (в тому числі ПДВ 11 400,90 UAH)